6 трав 2021 р.2 хв

Додатки для тайм-менеджменту

Як не завалювати дедлайни, "тримати" в голові робочі чи домашні справи та все встигати? На щастя, для розв'язання цих проблем вже придумали десятки технік та ще більше додатків — тож ми підібрали для вас найпопулярніші з них.


Wunderlist

У додатку можна створювати власні списки та завдання до них, всередині яких можна додавати різноманітні нотатки та файли різних форматів. Виконані пункти позначаються одним кліком.

Серед плюсів Wunderlist - можливість долучати друзів чи колег до створеного списку справ. Відповідно, за допомогою цієї функції можна делегувати завдання членам команди, встановлювати дедлайни та нагадування.

Окрім планів на день, у Wunderlist зручно складати списки для покупок, плани культурних подій тощо.

Ціна: безплатно (або платна версія — 5$ на місяць)

Підтримує: IOS i Android


Evernote

Цей додаток дозволяє створювати безліч нотаток та приміток, які можна об'єднувати у блокноти, які, в свою чергу, об'єднуються у полиці. Для зручності списки маркуються, можна прикріплювати документи, фото, зберігати посилання на інші нотатки тощо. Беззаперечним плюсом додатку є можливість синхронізації на всіх пристроях.

Ціна: безплатно

Підтримує: IOS i Android


Sectograph

Це один із варіантів візуалізації планів у вигляді циферблата. Достатньо просто створити списки робочих та особистих справ – додаток отримує дані з Google-календаря та відображає їх на 12-секторній діаграмі. Це, як анонсують розробники, "загострює відчуття часу".

Ціна: безплатно, є платний контент

Підтримує: Android


One Big Thing

Додаток простий, але може бути дуже корисним для тих, кому важко визначитися з пріоритетами: дозволяє обрати одне найголовніше завдання і нагадує про нього протягом дня. Це онлайн-варіант звичних наліпок, що допомагає використовувати в своїй роботі відомий принцип тайм-менеджменту «1-3-5»: 1 «велика» справа, 3 «середньої важливості» і 5 дрібних.

Ціна: безплатно, є платний контент.

Підтримує: IOS


Trello

Надзвичайно зручний додаток для ведення спільних проєктів. Тrello надає командам можливість швидко налаштувати робочий процес і скористатися можливостями для будь-яких ситуацій, як-от зустрічі, проєкти тощо. Списки й картки — це основні інструменти організації роботи на дошках Trello. Окрім того, ви можете скористатися призначеннями, часовими шкалами, метриками продуктивності, календарями тощо. Також ви можете з легкістю приєднувати додатки, якими вже користується ваша команда, до робочих процесів у Trello або скористатися доповненнями, які допоможуть швидко вирішити ту чи іншу проблему.

Ціна: безплатно (платна версія 4,99$ на місяць)

Підтримує: IOS i Android


Kanban Tool

Інструмент базується на ідеях японської системи Канбан. Інтерфейс складається з дощок, на яких зображені завдання і проєкти. Особливо зручний для командної роботи: завдання легко створювати та переміщувати, і зміни одразу бачать усі причетні до проєкту.

Ціна: безплатно

Підтримує: Android, IOS


Джерела: zza! Robota.ua