5 січ 2021 р.2 хв

Головні інновації найближчого десятиліття

У світі високих технологій час рухається надзвичайно швидко. Двадцять років тому не кожен був впевнені в гострій потребі носити з собою мобільний телефон. Десять років тому мобільні телефони вже були у всіх, а от смартфони все ще здавалися не обов’язковою розкішшю. Ще показовішою є історія з появою нових стандартів зв’язку...


Експерти компанії Ericsson на основі опитування склали список із десяти споживчих трендів 2030 року. Користувачі чекають появи інтернету відчуттів.

1. Навігація силою думки

59% користувачів вірять, що потрібний маршрут можна побачити у VR-окулярах, просто подумавши про місце призначення.

2. Ідеальна імітація голосу

67% користувачів вважають, що зможуть за допомогою мікрофона імітувати чужий голос настільки дослівно, що введуть в оману навіть членів сім'ї.

3. Будь-який смак за вашим уподобанням

45% сподіваються, що з'являться цифрові пристрої, що поліпшуватимуть смак їжі - будь-яка страва нагадуватиме вашу улюблену.

4. Цифрові аромати

Приблизно 6 з 10 користувачів розраховують на цифрову можливість бувати за містом і вдихати характерні запахи заміського життя, не виходячи з квартири.

5. Відчуття без кордонів

Понад 60% респондентів чекають появи смартфонів, екрани яких приймають форму цифрових іконок і передають відчуття від натискання кнопок.

6. Злиття світів

Згідно з оцінкою 7 з 10 опитаних, світ ігор на базі технології VR не відрізнятиметься від фізичної реальності до 2030 року.

7. Тільки правда і нічого окрім

Фейкові новини можуть закінчитися - половина опитаних вважає, що до 2030 року новинні агенції ретельно перевірятимуть факти.

8. Споживання без побоювання за персональні дані

Половина респондентів вважає, що вони втратили контроль над своїми персональними даними - люди сподіваються на розв'язання проблеми, яке дозволить без побоювань користуватися послугами на основі особистої інформації.

9. Інтернет на користь екології

Завдяки можливостям інтернету відчуттів суспільство більш відповідально ставитиметься до екології - так вважають 6 з 10 опитаних.

10. Шопінг з відчуттями

45% опитаних вважають, що торговельні майданчики запропонують можливість використовувати всі п'ять органів чуття в процесі шопінгу в Інтернеті.


Джерело: НВ