Час буде повідомлено пізніше. | конференц-зал ТОТ

HR-бренд успішної компанії

Тривалість: 2 дні (16 годин) Вартість участі одного спеціаліста (відкритий формат): 5260,00 грн Тренер: Ірина Ілейко
Регистрация закрыта
HR-бренд успішної компанії

Час і місце

Час буде повідомлено пізніше.
конференц-зал ТОТ, Київ, вул. Еспланадна, 28, 2 поверх, офіс 7

Деталі заходу

Ціль бізнес-тренінгу: поглибити розуміння HR-брендингу, навчитись аналізувати внутрішні та зовнішні можливості створення й впровадження HR-бренду вашого підприємства, а також отримати навички професійного просування HR-бренду.

Кому: менеджерам по персоналу, HR-директорам, HR-менеджерам і HR-бізнес-партнерам, менеджерам середнього і топ-рівнів, проєктним менеджерам, власникам бізнесу.

Після проходження тренінгу ви навчитесь:

  • визначати цільові аудиторії HR-брендингу
  • розуміти усі ризики, можливості й основні помилки щодо створення та впровадження HR-бренду
  • опанувати алгоритм створення та впровадження HR-бренду
  • сформувати зовнішній і внутрішній НR-бренди вашої компанії
  • обирати оптимальні канали для просування вас як роботодавця
  • уникати типових помилок у побудові НR-бренду
  • оцінювати економічний вплив від впровадження НR-бренду на фінансові показники підприємства

Коротка програма тренінгу:

  1. Актуальність HR-бренду для компанії
  2. Основні цільові аудиторії HR-брендингу
  3. Етапи створення і впровадження HR-бренду
  4. Внутрішній HR-бренд
  5. Зовнішній HR-бренд
  6. Канали просування зовнішнього HR-бренду
  7. Особистий бренд співробітника компанії
  8. Помилки в побудові HR-бренду
  9. Економічний ефект від впровадження HR-бренду

Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат

Бонуси навчальної програми:

  • перелік літератури на тему розвитку HR-бренду

Резюме бізнес-тренера

Ірина Ілейко – сертифікований бізнес-тренер, психолог, консультант, коуч перших осіб компаній, HR Business partner компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ».  Має 15-тирічний досвід роботи в управлінні людськими ресурсами, у тому числі в розробці кадрової політики, формуванні й управлінні HR-підрозділом, організації та супроводі повного циклу системи навчання та розвитку.  Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: проєкт «Універсальний менеджер» для підрозділів, розробка і проведення заходів для формування позитивного іміджу компанії, підвищення рівня лояльності співробітників (дослідження, опитування, статті, конфліктні ситуації, корпоративний сайт) і багато інших.

Детальна програма тренінгу за посиланням: HR-бренд успішної компанії

Регистрация закрыта

Поділитися