чт, 12 серп. | конференц-зал ТОТ

Ціноутворення: маркетинговий та економічний підходи

Тривалість: 2 дні (16 годин) Вартість: 8240 грн Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька
 Ціноутворення: маркетинговий та економічний підходи

Час і місце

12 серп., 10:00 – 13 серп., 18:00
конференц-зал ТОТ, Київ, вул. Еспланадна, 28, 2 поверх, офіс 7

Деталі заходу

Кому: маркетологам, менеджерам з продажів і по роботі з постійними клієнтами, категорійним і бренд-менеджерам, керівникам відділів збуту,  співробітникам планово-фінансових департаментів, що відповідають за бюджетування доходів, фінансовим аналітикам, експертам зі стратегічного планування, власникам малого та середнього бізнесу.

Ціль бізнес-тренінгу: навчитись поєднувати на практиці маркетинговий і економічний підходи до ціноутворення для досягнення фінансово-економічних цілей компанії.

Коротка програма тренінгу:

  1. Основні фактори, що впливають на ціноутворення
  2. Структура ціни. Калькуляція і витрати
  3. Еластичність попиту за ціною. Максимізація виручки і прибутку
  4. Сприйняття цін споживачами та методи представлення цін споживачам
  5. Практична методика оцінки наслідків зміни ціни
  6. Огляд видів знижок і їх економічна оцінка
  7. Цінова політика в залежності від типу ринку
  8. Цінова політика і організація каналів просування продукції
  9. Ціноутворення в системі «виробник-дилер-споживач»
  10. Взаємозв'язок цінової і фінансової політики
  11. Цінові стратегії та умови їх застосування

Бонуси:  

  • розв’язки завдань
  • перелік літератури на тему тренінгу
  • робочий Excel-файл «Розрахунок ціни», призначений для розрахунку ціни
  • консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу

Резюме бізнес-тренера

Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт з операційного, організаційного розвитку компаній і фінансового аналізу, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», співавтор економічного бестселера «Бізнес-економіка: 9Z». Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу. 

Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: внутрішній фінансовий аудит; супровід виходу IT компаній на IPO; оцінка вартості компанії; постановка системи оперативного фінансового обліку; постановка систем управлінського обліку і бюджетування та багато інших.

Детальна програма тренінгу за посиланням: Ціноутворення: маркетинговий та економічний підходи

Поділитися