top of page

Дизайн-мислення — пошук нестандартних рішень

Дизайн-мислення — це методика, яку використовують для практичного та творчого розв'язання проблем та пошуку нестандартних рішень. Особливістю цієї методики є те, що вона фокусується на "болях" споживача. Розгляньмо дизайн-мислення детальніше.

 
Дизайн-мислення - пошук нестандартних рішень

Звертаючись до історії, термін дизайн-мислення почав активно використовуватись у бізнесі починаючи з 1991 року, коли брати Келлі зі Стенфордського університету адаптували методологію та започаткували дизайнерську консалтингову компанію IDEO.


В основі дизайн-мислення закладений нелінійний процес, який складається з п'яти етапів — ці етапи не завжди є послідовними, команди часто виконують їх паралельно і повторюють їх ітераційним способом.


Емпатія


В основі цього етапу закладене співпереживання, необхідно зрозуміти ідеї споживача користувача. Емпатія має вирішальне значення для подальшого процесу, оскільки вона дозволяє відкинути власні припущення про світ і отримати реальне уявлення про користувачів та його потреби.


Фокусування


На цьому етапі обробляється уся попередньо отримана інформація. Надзвичайно важливо чітко впорядкувати її та виділити найважливіші моменти.


Генерація ідей


Саме час для мозкового штурму. Потрібно згенерувати якнайбільше способів розв'язання проблеми - від примітивних і очевидних, до абсурдних і неможливих. До речі, великою перевагою володітиме команда, у якій присутні колеги з різноманітним досвідом, адже на виході буде ширший вибір ідей.


Прототипування


Це експериментальний етап. Його мета - визначити найкраще можливе рішення для кожної зі знайдених проблем. Команда має створити недорогі, зменшені версії продукту, функції тощо, щоб дослідити ідеї, які були згенеровані на попередньому етапі.


Тестування


На цьому етапі тестуються найкращі ідеї. Хоча етап і є останнім, дизайн-мислення є повторюваним: команди часто використовують результати для перевизначення однієї або кількох проблем. Таким чином, ви можете повернутися до попередніх етапів, щоб зробити подальші ітерації, зміни та уточнення – знайти або виключити альтернативні рішення.


Разом з Центром бізнес-технологій ТОТ Ви можете навчитись використовувати навички дизайн-мислення для розробки бізнес-рішень, нових процесів, продуктів і послуг.



Тренінг буде актуальним маркетологам і бренд-менеджерам, проєктним менеджерам і командам, скрам-майстрам, розробникам, фахівцям з операційних покращень і підвищення ефективності бізнесу, дизайнерам, власникам бізнесу, а також усім професіоналам, які працюють над покращенням чи вдосконаленням продуктів, послуг, процесів і сервісів.


Коротка програма тренінгу:

  1. Дизайн-мислення і його вплив на фінансові результати компаній у сучасному світі

  2. Процес дизайн-мислення «Емпатія»

  3. Процес дизайн-мислення «Фокусування»

  4. Процес дизайн-мислення «Генерація ідей»

  5. Процес дизайн-мислення «Вибір ідеї»

  6. Процес дизайн-мислення «Прототипування»

  7. Процес дизайн-мислення «Тестування»

Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат.

Comments


bottom of page