top of page

Стрес менеджмент. Управління конфліктами

Відкритий тренінг

Місце проведення: м. Київ, вул. Еспланадна, (конференц-зал ТОТ)

Група: учасники з різних компаній

Програма: стандартна

10 700 грн*

Корпоративний формат

Місце проведення:  ваша територія

Група: учасники вашої компанії

Програма: адаптується та узгоджується із вами

Уточнюйте*

*При замовленні із сайту знижка 7% від вказаної ціни

*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів

Про тренінг

Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька

Тривалість: 2 дні (16 годин)

Напрям навчання:

Управління персоналом

Мова: українська, російська

Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат

Бонуси

  • перелік літератури на тему менеджменту

  • приклади опису основних бізнес-процесів підприємства

Опис

Тренінг Управління конфліктами.jpg

Кому:

менеджерам середнього та топ-рівнів, керівникам підрозділів, HR-директорам, HR-менеджерам і HR-бізнес-партнерам, менеджерам по персоналу, проєктним менеджерам, скрам-майстрам, власникам бізнесу.

Ціль бізнес-тренінгу:

засвоїти техніки впливу, комунікації та мотивації задля запобігання появи конфліктних ситуацій; адекватно оцінювати ситуацію та керувати емоціями внаслідок виникнення конфлікту; навчитися грамотно та комфортно використовувати конфліктні комунікації для досягнення потрібних результатів у переговорах і управлінні; опанувати стратегії виходу з конфлікту, не допустивши його ескалації.

 

Після проходження тренінгу ви навчитесь:

  • використовувати різні технології конструктивного вирішення конфлікту

  • організовувати ефективний зворотній зв’язок та комунікацію в конфліктних ситуаціях

  • діагностувати настрої серед співробітників

  • керувати власним емоційним станом і поведінкою під час конфлікту

  • запобігати появі конфліктів і конфліктних ситуацій

  • швидко вирішувати конфліктну ситуацію та завершувати конфлікт

1. Управління стресом

  • Ознаки стресу

  • Джерела стресу

 

2. Управління роботою, завдання та пріоритети

  • Формування системи цілей: довгострокові, середньострокові, короткострокові

  • Управління робочими й особистими зонами відповідальності

 

3. Технологія відновлення

  • Хаос або стабільність. Мотивація хаосом. Стан «потоку»

  • Розширення власних рамок

  • Рефреймінг

  • Стрес як джерело ресурсного стану

  • Корисні емоційні стани

 

4. Управління відносинами, людьми, складні люди

5. Структура компетенції «комунікація»

  • Знання себе

  • Взаємодія з собою

  • Знання інших

  • Взаємодія з іншими

  • Прийняття рішень

 

6. Процес комунікації

  • Цілі комунікації і оптимізація умов їх досягнення

  • Соціально-психологічні бар’єри і фільтри сприйняття

  • Геометрія комунікаційного простору

  • Стандартні позиції сторін у взаємодії

  • Аналіз прихованих і явних намірів партнера

  • Читання мови жестів

 

7. Тактичні способи впливу на підлеглого

  • Облік стилю сприйняття партнера

  • Вплив на мислення

  • Аргументація, контраргументація, відхід від аргументації

  • Мовленнєвий вплив

  • Вплив запитань

  • Емоційний вплив

 

8. Мотиваційний аналіз підлеглих

  • Співвідношення понять мотивація і стимулювання. Цілі мотивування персоналу. Мотивування з урахуванням потреб підлеглих

  • Мотиватори. мотиваційний чинник

  • Принципи впливу на мотивацію

  • Вектори мотивації до роботи

  • Внутрішня мотивація: на Я, на Ти, на Справу

  • Мотивація і лояльність. Практичні методи збільшення лояльності співробітників

  • Діагностика рівня мотивації співробітників. Експрес-методи. Як зрозуміти, що спонукає підлеглих

  • Технологія діагностики потреб і мотивів. Робота з прихованими та неусвідомленими мотивами

  • Ознаки демотивації співробітників: як вони проявляються і що з ними робити?

 

9. Емоційний інтелект. Усвідомлення емоційного світу

  • Знання власних емоцій

  • Методи управління емоціями

  • Усвідомлення емоцій інших людей

  • Технології стимулювання емоцій

  • Побудова відносин з іншими людьми

 

10. Зворотній зв’язок, що створює упевненість

  • Перешкоди ефективного зворотного зв’язку

  • Використання основних внутрішніх якостей

  • Візуалізація успішної діяльності

  • Приховані ресурси особистої ефективності

  • Парадокси зворотного зв’язку

 

11. Управління конфліктом

  • Суть і природа конфлікту

  • Стилі поведінки в конфлікті для вирішення ситуації

  • Використання навичок конструктивної взаємодії для запобігання конфлікту

  • Методи управління конфліктами. Визнати і озвучити. Протистояння маніпуляції. Відділення інтересів від позицій. Зміна ситуації, вихід з конфлікту

  • Управління власним емоційним станом

  • Прийоми конструктивної критики при вирішенні конфліктних ситуацій

  • Форми, результати та критерії завершення конфліктів

Програма

Резюме тренера

Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт в області управлінського консалтингу й організаційного розвитку, навчалася за програмою Human Resource Management Standards for SMEs, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ».

Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.

Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: формування бізнес-команд, розробка та впровадження системи економічної мотивації персоналу; оцінка й аудит персоналу; оптимізація організаційних структур і чисельності співробітників підприємства; побудова систем оплати праці та багато інших. 

Ольга Пестрецова-Блоцька
bottom of page