Адреса

вул. Євгена Сверстюка, 19
02660, Київ, Україна

Написати нам

  • Facebook
  • Черный LinkedIn Иконка
  • instagram-01

Подзвонити нам

(044) 360-05-63
(095) 068 89 95
(098) 471 58 67

Управління ризиками

Відкритий тренінг

Місце проведення: м. Київ, вул. Еспланадна, (конференц-зал ТОТ)

Група: учасники з різних компаній

 Програма:  стандартна

8 240 грн*

Корпоративний формат

Місце проведення:  ваша територія

Група: учасники вашої компанії

 Програма:  адаптується та узгоджується із вами

Уточнюйте*

*При замовленні із сайту знижка 7% від вказаної ціни

*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів

Про тренінг

Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька

Тривалість: 2 дні (16 годин)

Напрям навчання:

Фінанси

Мова: українська, російська

Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат

Бонуси

  • розв’язки завдань

  • перелік літератури на тему тренінгу

  • робочий Excel-файл «Оцінка ризиків», призначений для оцінки рівня ризиків

  • класифікація подій, що призводять до збитків

  • робочий Excel-файл «Оцінка ймовірності банкрутства», призначений для оцінки ймовірності банкрутства підприємства

  • робочий Excel-файл «Метод Монте Карло», призначений для оцінки фінансових параметрів з урахуванням ризиків за методом Монте Карло

  • консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу

Опис

Кому:

менеджерам середнього і топ-рівнів, ризик-менеджерам, фахівцям зі стратегічного аналізу, бізнес-аналітикам, проєктним, фінансовим та інвестиційним менеджерам, власникам бізнесу.

Ціль бізнес-тренінгу:

освоїти практичні шляхи ідентифікації, оцінювання та управління ризиками, як на постійній системній основі, так і у випадках виходу із кризових ситуацій.

Після проходження тренінгу ви навчитесь:

  • орієнтуватися в основних поняттях, що використовуються у ризик-менеджменті

  • розуміти механізми виникнення ризиків і сценарії їх розвитку

  • застосовувати методи якісної та кількісної оцінки ризиків і їх можливих наслідків

  • формувати систему управління ризиками з урахуванням специфіки компанії

  • виробляти стратегію управління персоналом і відновлення бізнесу в умовах кризи

  • підтримувати корпоративну культуру та мотиваційне середовище в надзвичайних ситуаціях

1. Визначення основних понять, що використовуються в ризик-менеджменті

  • Ризик і невизначеність

  • Ризик і криза

  • Імовірність та істотність ризику

  • Сприйняття світу й основи психології ризику

  • Класифікація ризиків і криз

 

2. Розуміння механізму виникнення ризику

  • Фактори ризиків

    • Технологічні

    • Технічні

    • Процедурні й операції

    • Людські ресурси

    • Проєктні

    • Інформаційно-комунікаційні системи

  • Формування портфеля сценаріїв розвитку підприємства

  • Створення карти ризиків компанії

  • Світова криза 2008р – ілюзії та реальність

 

3. Методи оцінки ризиків

  • Методи якісної оцінки ризиків

    • Аналіз циклів

    • Дерево наслідків

  • Методи кількісної оцінки ймовірності та наслідків ризиків

    • Екстраполяція трендів

    • Багатофакторний аналіз

    • Ефект ймовірності

    • Фінансові показники та діагностика кризового стану підприємства

  • Аналіз і діагностика економіки компанії. Нова бізнес-модель (мінімальні витрати, маржинальний дохід і прибуток): наскільки ефективно працює компанія. Ефективність використання матеріальних ресурсів. Оцінка виробничих потужностей

  • Як знизити витрати. Визначення резервів зниження витрат у компанії

  • Який продукт виробляти (продавати)? Розуміння кому і що, який продукт, якої якості і за якою ціною продавати. Економіка продукту з урахуванням зміни ринкової ситуації

  • Визначення структури асортиментного портфеля і його оптимізація

 

4. Методи управління ризиками

  • Класифікація методів управління ризиками

    • Передача ризиків

    • Уникнення ризиків

    • Компенсація

    • Локалізація

    • Диверсифікація

    • Ігнорування

  • Методи ранжування ризиків

 

5. Формування системи управління ризиками в компанії

  • Управління підприємством на основі критеріїв

  • Варіанти організації системи управління ризиками

  • Комплексний підхід до формування системи управління ризиками

  • Інтеграція системи управління ризиками з діючою системою управління в компанії

6. Способи ефективного відновлення бізнесу в надзвичайних ситуаціях

  • Розробка плану антикризових заходів

  • Механізми стабілізації підприємства при загрозі банкрутства

  • Робота з ключовими аудиторіями (ЗМІ, клієнти, партнери, акціонери, персонал, представники влади та суспільства)

  • Бюджет антикризової програми

 

7. Вироблення стратегії управління персоналом в умовах кризи

  • Стратегія управління: скорочення або збереження співробітників компанії?

  • Формула персоналу: ключові співробітники, лінійний персонал і баласт

  • Управління ключовими та незамінними співробітниками

  • Підтримка лояльності лінійного персоналу

  • Позитивний PR непопулярних рішень керівництва компаній

  • Робота з неформальними лідерами в період кризи

 

8. Корпоративні нематеріальні мотиватори в умовах кризи

  • Дух компанії в умовах кризи як провідний чинник нематеріальної мотивації персоналу

  • Мотиваційне середовище компанії як корпоративний мотиватор

  • Позитивні та негативні метафори корпоративної культури в умовах кризи

  • Персональна лояльність персоналу до провідного лідера компанії як фактор мотивації

Програма

Резюме тренера

Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт з операційного, організаційного розвитку компаній і фінансового аналізу, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», співавтор економічного бестселера «Бізнес-економіка: 9Z».

Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.

Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: внутрішній фінансовий аудит; супровід виходу IT компаній на IPO; оцінка вартості компанії; постановка системи оперативного фінансового обліку; постановка систем управлінського обліку і бюджетування та багато інших.