top of page

Категорійний менеджмент у закупівлях

Відкритий тренінг

Місце проведення: м. Київ, вул. Еспланадна, (конференц-зал ТОТ)

Група: учасники з різних компаній

Програма: стандартна

10 700 грн*

Корпоративний формат

Місце проведення:  ваша територія

Група: учасники вашої компанії

Програма: адаптується та узгоджується із вами

Уточнюйте*

*При замовленні із сайту знижка 7% від вказаної ціни

*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів

Про тренінг

Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька

Тривалість: 2 дні (16 годин)

Напрям навчання:

Логістика і закупівлі

Мова: українська, російська

Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат

Бонуси

  • розв’язки завдань

  • перелік літератури з категорійного менеджменту

  • приклади опису бізнес-процесу категорійного менеджменту

  • приклади стандартів і регламентів категорійного менеджменту

  • приклади бюджетів категорії

  • робочий Excel-файл «Прогнозування продажів», призначений для отримання прогнозного рівня продажів шістьма методами прогнозування

  • робочий Excel-файл «ABC, XYZ аналіз», призначений для проведення ABC і XYZ аналізу

  • консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу

Опис

Тренінг Категорії у закупках.jpg

Кому:

категорійним менеджерам, керівникам відділів збуту, торговим агентам, товарознавцям, керівникам департаментів логістики, менеджерам і фахівцям із закупівель, менеджерам із постачання, власникам бізнесу.

Ціль бізнес-тренінгу:

цей курс допоможе розробити виграшні стратегії категорій, освоїти інструменти, які забезпечують суттєві переваги для бізнесу за рахунок зниження цін і собівартості,  зменшення ризику для бази постачання, а також відкрити інновації та підвищити ефективність найважливіших категорій витрат. Пройти індивідуальну оцінку компетенцій та керованого навчання; освоїти шаблони та ресурси для закупівель з повним набором процесів, інструментів. Освоїти інструменти, які допоможуть вам успішно впровадити керування категоріями та реалізувати їх переваги. Визначити, сегментувати та розставити пріоритети у категоріях, над якими ви працюватимете.

Після проходження тренінгу ви навчитесь:

  • розуміти, що таке категорійний менеджмент та як це додає цінність у бізнес підприємства

  • пояснити ключові етапи процесу побудови категорії

  • розуміти, як постачальники отримують переваги

  • застосовувати кілька простих інструментів, які допомагають зрозуміти та планувати категорію

  • визначити бізнес-вимоги для планування категорії

  • грати активну роль в управлінні категоріями

1. Введення у категорійний менеджмент

  • Розуміння закупівель та категорійного менеджменту

  • Визначення категорійного менеджменту

  • Еволюція категорійного менеджменту

  • Моделі, що використовуються у групуванні за категоріями

  • Аспекти, які слід враховувати у групах категорій

  • Управління вибірковим контролем запасів

  • Інструмент STP (ситуація, ціль, пропозиція)

  • Міжфункціональні команди та формування команд/запуск проекту

  • Картування зацікавлених сторін і комунікація

  • Уточнення бізнес-місії, цілей і мети, і як вони перетворюються у закупівлях

  • Визначення/підтвердження загальної категорії структура й індивідуальна сфера охоплення ринку та визначення категорій

  • Багатовимірний аналіз можливостей для визначення ціннісного потенціалу всіх обраних категорій

  • Пріоритезація потрібних бізнес-результатів
     

2. Планування. Визначення бізнес-вимог та джерел цінності

  • Максимізація цінності та досконалість закупівель з використанням різних способів

  • Дорожня карта вдосконалення закупівель (PER)

  • Важливість категорійного менеджменту у закупівлях

  • Підвищення цінності за допомогою керування категоріями

  • Додавання цінності від категоризації

  • Визначення бізнес-вимог і розстановка пріоритетів

  • Визначення джерел вартості

  • Розуміння категорії за допомогою Day One Аналіз

  • Швидкі перемоги та аналіз можливостей

 

3. Отримання інформації. Розуміння ціни

  • Аналіз довкілля за допомогою PESTLE та п'ять сил Портера

  • Збір даних (внутрішніх, постачальників та ринку)

  • Аналіз вартості та ризиків

  • Модель визначення класифікації запасів

  • Найкраща оцінка ціни

  • Розуміння спільного керування постачальниками

  • Аналіз портфеля постачальників (SPfA)

  • Декомпозиція цін постачальників, розбиття витрат

  • Загальна вартість власності (володіння)

  • Ціна, яку ми платимо – введення в основу купівля та різниця між ціною та вартість та цінність

  • Як визначається ціна? Реальні кейси та приклади на різних ринках

  • Цінова модель – різні типи ціноутворення підхід, який використовують постачальники

  • Що ми можемо зробити, щоб покращити нашу цінову позицію

  • Подолання вартості – вартість покупки

  • Розуміння способів пошуку та вибору постачальників

4. Визначення стратегії категорії

  • Розробка стратегії з використанням аналізу портфеля (матриці) Kraljic

  • Аналіз та переваги постачальників

  • Узагальнення всього аналізу та висновків з використанням SWOT

  • Планування ризиків та непередбачених обставин

  • Закупівлі як джерело реальної вартості та створення конкурентної переваги

  • Який вигляд має передовий досвід закупівель – що роблять зрілі організації

5. Розпізнавання та подолання бар'єрів у категорійному менеджменті

  • Загальні бар'єри та проблеми. Подолання таких бар'єрів

  • Найкращі практики у реалізації нових ідей

  • Управління продуктами, чутливими до ціни

  • Економічний обсяг замовлення

  • Аналіз критичності

6. Управління проектами та змінами

  • Генерація варіантів стратегічного сорсингу та оцінка

  • Категорійний менеджмент та переосмислення ланцюжка поставок

  • Майбутні ланцюжки поставок, прогнози та що необхідно зробити

  • Удосконалення для реінжинірингу наскрізних ланцюжків поставок

  • Досконалість ланцюжка поставок та акціонерна вартість

  • Кроки до досконалості ланцюжка поставок

  • Розробка стратегії ланцюжка поставок

  • Передова практика стратегії ланцюжка поставок

7. Управління взаємовідносинами з постачальниками

  • Поняття управління взаємовідносинами з постачальниками (SRM)

  • Відносини покупець/постачальник

  • Що робить деяких постачальників важливими чи стратегічний

  • Можлива цінність добре керованих відносин

  • Погляд і порядок денний продавця, а також те, як вони отримують перевагу

  • Вимірювання ефективності постачальників

  • Керування постачальником для отримання необхідних результатів

  • Управління контрактами

  • Створення правильних відносин

  • Управління зустрічами із постачальниками організація взаємодії

8. Введення в SRM та сегментування бази постачальників

  • Введення у SRM та сегментування бази постачальників

  • Чому нам потрібен підхід до ключових постачальників та цінність, яку можна отримати від добре керованого ставлення

  • Вимір постачальника та стимулювання вдосконалення

  • Процес STPDR для залучення постачальників покращення

  • Управління відносинами з постачальниками (у масштабах бізнесу) та зіставлення інтерфейсів постачальників

9. Стратегічні відносини співробітництва

  • Стратегічні відносини співробітництва та способи керувати ними

  • Створення спільної роботи та співробітництва

  • Вирішення суперечок та конфліктних ситуацій

  • Створення спільної роботи та співробітництва

  • Забезпечення інновацій та розробка стратегії SRM

  • Визначення наших цілей купівлі та потреб

  • Визначення нашої купівельної спроможності

Програма

Резюме тренера

Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт з організації ключових і допоміжних процесів на підприємстві (закупівлі, виробництво, складування, транспортування тощо) сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», співавтор економічного бестселера «Бізнес-економіка: 9Z».

Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.

Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: побудова ефективної системи логістики на підприємстві; побудова ланцюгів поставок; впровадження складських і транспортних систем аналізу; прогнозування попиту та багато інших.

Ольга Пестрецова-Блоцька
bottom of page