Категорійний менеджмент у закупівлях
*При замовленні із сайту – знижка 7% від вказаної ціни
*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів
Про тренінг
Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька
Тривалість: 2 дні (16 годин)
Напрям навчання:
Логістика і закупівлі
Мова: українська, російська
Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат
Бонуси
-
розв’язки завдань
-
перелік літератури з категорійного менеджменту
-
приклади опису бізнес-процесу категорійного менеджменту
-
приклади стандартів і регламентів категорійного менеджменту
-
приклади бюджетів категорії
-
робочий Excel-файл «Прогнозування продажів», призначений для отримання прогнозного рівня продажів шістьма методами прогнозування
-
робочий Excel-файл «ABC, XYZ аналіз», призначений для проведення ABC і XYZ аналізу
-
консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу
Опис
Кому:
категорійним менеджерам, керівникам відділів збуту, торговим агентам, товарознавцям, керівникам департаментів логістики, менеджерам і фахівцям із закупівель, менеджерам із постачання, власникам бізнесу.
Ціль бізнес-тренінгу:
цей курс допоможе розробити виграшні стратегії категорій, освоїти інструменти, які забезпечують суттєві переваги для бізнесу за рахунок зниження цін і собівартості, зменшення ризику для бази постачання, а також відкрити інновації та підвищити ефективність найважливіших категорій витрат. Пройти індивідуальну оцінку компетенцій та керованого навчання; освоїти шаблони та ресурси для закупівель з повним набором процесів, інструментів. Освоїти інструменти, які допоможуть вам успішно впровадити керування категоріями та реалізувати їх переваги. Визначити, сегментувати та розставити пріоритети у категоріях, над якими ви працюватимете.
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
-
розуміти, що таке категорійний менеджмент та як це додає цінність у бізнес підприємства
-
пояснити ключові етапи процесу побудови категорії
-
розуміти, як постачальники отримують переваги
-
застосовувати кілька простих інструментів, які допомагають зрозуміти та планувати категорію
-
визначити бізнес-вимоги для планування категорії
-
грати активну роль в управлінні категоріями
1. Введення у категорійний менеджмент
-
Розуміння закупівель та категорійного менеджменту
-
Визначення категорійного менеджменту
-
Еволюція категорійного менеджменту
-
Моделі, що використовуються у групуванні за категоріями
-
Аспекти, які слід враховувати у групах категорій
-
Управління вибірковим контролем запасів
-
Інструмент STP (ситуація, ціль, пропозиція)
-
Міжфункціональні команди та формування команд/запуск проекту
-
Картування зацікавлених сторін і комунікація
-
Уточнення бізнес-місії, цілей і мети, і як вони перетворюються у закупівлях
-
Визначення/підтвердження загальної категорії структура й індивідуальна сфера охоплення ринку та визначення категорій
-
Багатовимірний аналіз можливостей для визначення ціннісного потенціалу всіх обраних категорій
-
Пріоритезація потрібних бізнес-результатів
2. Планування. Визначення бізнес-вимог та джерел цінності
-
Максимізація цінності та досконалість закупівель з використанням різних способів
-
Дорожня карта вдосконалення закупівель (PER)
-
Важливість категорійного менеджменту у закупівлях
-
Підвищення цінності за допомогою керування категоріями
-
Додавання цінності від категоризації
-
Визначення бізнес-вимог і розстановка пріоритетів
-
Визначення джерел вартості
-
Розуміння категорії за допомогою Day One Аналіз
-
Швидкі перемоги та аналіз можливостей
3. Отримання інформації. Розуміння ціни
-
Аналіз довкілля за допомогою PESTLE та п'ять сил Портера
-
Збір даних (внутрішніх, постачальників та ринку)
-
Аналіз вартості та ризиків
-
Модель визначення класифікації запасів
-
Найкраща оцінка ціни
-
Розуміння спільного керування постачальниками
-
Аналіз портфеля постачальників (SPfA)
-
Декомпозиція цін постачальників, розбиття витрат
-
Загальна вартість власності (володіння)
-
Ціна, яку ми платимо – введення в основу купівля та різниця між ціною та вартість та цінність
-
Як визначається ціна? Реальні кейси та приклади на різних ринках
-
Цінова модель – різні типи ціноутворення підхід, який використовують постачальники
-
Що ми можемо зробити, щоб покращити нашу цінову позицію
-
Подолання вартості – вартість покупки
-
Розуміння способів пошуку та вибору постачальників
4. Визначення стратегії категорії
-
Розробка стратегії з використанням аналізу портфеля (матриці) Kraljic
-
Аналіз та переваги постачальників
-
Узагальнення всього аналізу та висновків з використанням SWOT
-
Планування ризиків та непередбачених обставин
-
Закупівлі як джерело реальної вартості та створення конкурентної переваги
-
Який вигляд має передовий досвід закупівель – що роблять зрілі організації
5. Розпізнавання та подолання бар'єрів у категорійному менеджменті
-
Загальні бар'єри та проблеми. Подолання таких бар'єрів
-
Найкращі практики у реалізації нових ідей
-
Управління продуктами, чутливими до ціни
-
Економічний обсяг замовлення
-
Аналіз критичності
6. Управління проектами та змінами
-
Генерація варіантів стратегічного сорсингу та оцінка
-
Категорійний менеджмент та переосмислення ланцюжка поставок
-
Майбутні ланцюжки поставок, прогнози та що необхідно зробити
-
Удосконалення для реінжинірингу наскрізних ланцюжків поставок
-
Досконалість ланцюжка поставок та акціонерна вартість
-
Кроки до досконалості ланцюжка поставок
-
Розробка стратегії ланцюжка поставок
-
Передова практика стратегії ланцюжка поставок
7. Управління взаємовідносинами з постачальниками
-
Поняття управління взаємовідносинами з постачальниками (SRM)
-
Відносини покупець/постачальник
-
Що робить деяких постачальників важливими чи стратегічний
-
Можлива цінність добре керованих відносин
-
Погляд і порядок денний продавця, а також те, як вони отримують перевагу
-
Вимірювання ефективності постачальників
-
Керування постачальником для отримання необхідних результатів
-
Управління контрактами
-
Створення правильних відносин
-
Управління зустрічами із постачальниками організація взаємодії
8. Введення в SRM та сегментування бази постачальників
-
Введення у SRM та сегментування бази постачальників
-
Чому нам потрібен підхід до ключових постачальників та цінність, яку можна отримати від добре керованого ставлення
-
Вимір постачальника та стимулювання вдосконалення
-
Процес STPDR для залучення постачальників покращення
-
Управління відносинами з постачальниками (у масштабах бізнесу) та зіставлення інтерфейсів постачальників
9. Стратегічні відносини співробітництва
-
Стратегічні відносини співробітництва та способи керувати ними
-
Створення спільної роботи та співробітництва
-
Вирішення суперечок та конфліктних ситуацій
-
Створення спільної роботи та співробітництва
-
Забезпечення інновацій та розробка стратегії SRM
-
Визначення наших цілей купівлі та потреб
-
Визначення нашої купівельної спроможності
Програма
Резюме тренера
Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт з організації ключових і допоміжних процесів на підприємстві (закупівлі, виробництво, складування, транспортування тощо) сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», співавтор економічного бестселера «Бізнес-економіка: 9Z».
Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.
Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: побудова ефективної системи логістики на підприємстві; побудова ланцюгів поставок; впровадження складських і транспортних систем аналізу; прогнозування попиту та багато інших.