Книга 9Z

Бізнес-економіка: 9Z

Видавництво: Видавничий будинок «Віпол»

Рік видання: 2018 рік

Тип обкладинки: М’яка обкладинка

Кількість сторінок: 216 сторінок

ISBN: 978-969-97785-3-6

Розміри: 70×100/16 (170х240 мм)

Вартість: 300 грн

Економіка може і повинна бути доступною для всіх, адже вона стосується і впливає на кожного з нас. Ця книга поєднує корисні матеріали, висновки і рекомендації, які ґрунтуються на багаторічному досвіді провідних українських фахівців з економіки

Про що
Для кого
Про авторів

Книга буде актуальна для тих, хто цікавиться економікою та несе відповідальність за фінансові результати бізнесу.  Також для тих, хто надає перевагу практичним інструментам та реальним прикладам найкращих практик ведення бізнесу від професіоналів високого рівня.

Генефа Олександрівна Швиданенко – відомий український економіст, автор численних наукових праць і підручників з економіки і бізнесу, професор кафедри економіки підприємств Київського національного економічного університету, кандидат економічних наук.

Зараз є членом експертної ради Державної акредитаційної комісії з економіки Міністерства освіти і науки України; керівником магістерської програми «Бізнес-економіка». Бере активну участь в реалізації міжнародних проектів. Є автором і співавтором понад 125 наукових і навчально-методичних робіт, в тому числі дев’яти монографій, 23 підручників і навчальних посібників з грифом МОН України. Під її науковим керівництвом захищені 31 кандидатську дисертацію.


Ольга Пестрецова-Блоцкая – сертифікований бізнес-тренер, консультант, кандидат економічних наук, доцент, директор консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ».

Має більше 20 років практичного досвіду проектного менеджменту, операційного, управлінського і організаційного консалтингу, автор і ведуча бізнес-тренінгів, воркшопів, майстер-класів. Щорічно проводить понад 100 бізнес-тренінгів та семінарів, здійснює консалтингові проекти для провідних підприємств України і Східної Європи.

В основі книги «Бізнес-економіка: 9Z» — багаторічний практичний досвід провідних українських фахівців з економіки підприємства: професора Генефи Швиданенко та відомого бізнес-консультанта з фінансового аналізу, операційного й організаційного розвитку Ольги Пестрецової-Блоцької.

У книзі «Бізнес-економіка: 9Z» легкими та образними формами викладено складні ідеї та кейси з фінансового менеджменту, побудови управлінського обліку та бюджетування, методики підвищення ефективності логістики, а також практичні інструменти для прийняття рішень, що сприяють зниженню витрат на підприємствах.

#Zалюбки, #Zбагачуватися, #Zнаннями, #Zвитяжно, #Zабезпечувати, #Zміни, #Zаохочувати, #Zаможне, #Zростання — так автори окреслили завдання цієї книжки, з гумором показуючи, як ефективно організувати економіку, фінансовий менеджмент, фінансовий аналіз і механізми управління витратами підприємства. На сучасному рівні, з урахуванням досвіду світової культури стосунків, менеджменту, виробничої етики.

Замовлення книги "Бізнес-економіка: 9Z"

 
37006088_1014832732028262_45575944400923

Ваше замовлення книги відправлено. Наш менеджер зв'яжеться з вами для уточнення деталей замовлення. Дякуємо!

Відгуки читачів про книгу

Кажуть, що в економіці управлінські рішення, особливо, практично виважені, коштують дуже вагомо. Зараз пропонується багато книжок, особливо з економіки (і наших , і закордонних авторів). При виборі звернув увагу на чергову книжку, яка була оригінально оформлена, та й назва незвичайна, особливо це стосується «9Z». Починаю листати, і розумію, необхідно вникнути в цей цікавий матеріал більш глибоко. Книжка читається легко, тому що цікаво, зрозуміло, професійно.

Економіка надзвичайно складна річ, особливо коли це стосується впровадження управлінських рішень.

Хочу зазначити, що при впровадженні ряду економічних заходів іноді в голові «паморочиться» від великого обсягу проєктів, супер складних розрахунків і незрозумілих термінів. Ця книжка вирізняється «елегантним» обґрунтуванням висновків і практицизмом. Впевнений, що у своєму бізнесі я використаю ряд матеріалів щодо сформування мережі цінностей оцінювання фінансово – економічних результатів, зокрема, дебіторської заборгованості, алгоритму прийняття економічних рішень вартості бізнесу, маркетингових і логістичних аспектів, бюджетування тощо. Слід також відзначити надзвичайно оригінальні приклади і завдання. Хотілось би, щоб автори поділилися своїми думками ще з рядом проблем, особливо з оцінюванням можливостей впровадження інноваційних технологій, зростання інвестиційної привабливості нашої економіки.