Бізнес-коучинг – спільна робота над досягненням професійних і особистих цілей клієнта в контексті його бізнесу чи організації.
Спеціалізація бізнес-коучингів



Новий бізнес
як запустити старт-ап, виявити потребу клієнтів і вийти на нові ринки, скільки потрібно грошей, чи вигідний бізнес-проект



Управління персоналом
як ефективно мотивувати й організувати співробітників, щоб отримати високу результативність і зробити компанію успішною



Перетворення і реорганізація бізнесу
що змінити в бізнесі, як оптимально оптимізувати бізнес-процеси й вибудувати організаційну структуру



Цінова стратегія
як визначити цільових споживачів, сформувати оптимальну ціну, щоб максимізувати доходу зараз і в довгостроковій перспективі



Фінанси в бізнесі,
розвиток корпоративних стандартів
як перетворити бізнес у стабільне довгострокове джерело грошового потоку
Переваги наших коучингів для вашого персонального розвитку й успіху вашого бізнесу:
індивідуальний підхід до клієнта, системний – для досягнення цілей;
професійне зростання клієнта в процесі коуч-сесій, підвищення ефективності сприйняття і розуміння складної інформації;
більше креативних ідей (бізнес-коуч створює атмосферу активізації творчого потенціалу клієнта);
робота з реальними даними та цифрами клієнта, розвиток чіткого бачення підприємцями корпоративних цілей;
ефективне управління часом, коуч-сесії в зручний час, взаємодія з будь-якої точки;
короткі терміни досягнення поставлених цілей (утричі швидше, ніж самостійно);
практичне застосування в реальних бізнес-ситуаціях нових інструментів, підходів і дій за супроводом бізнес-коуча.
Бізнес-коуч

Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт з операційного, організаційного розвитку компаній і фінансового аналізу, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», співавтор економічного бестселера «Бізнес-економіка: 9Z».
Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.
Серед виконаних консалтингових проєктів:
маркетингове дослідження ринку і виявлення можливостей виходу на ринок; реінжінірінг бізнес-процесів і розробка стратегії; постановка систем взаємодії між підрозділами; оцінка вартості компанії; постановка системи оперативного фінансового обліку; розробка і впровадження збалансованої системи показників; постановка систем управлінського обліку і бюджетування; побудова системи економічної мотивації персоналу; оцінка і аудит персоналу; фінансовий аудит; побудова ефективної системи логістики на підприємстві, і багато інших.