Agile: методи гнучкого управління проєктами
*При замовленні із сайту – знижка 7% від вказаної ціни
*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів
Про тренінг
Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька
Тривалість: 2 дні (16 годин)
Напрям навчання:
Менеджмент
Мова: українська, російська
Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат
Бонуси
-
розв’язки завдань
-
перелік літератури з управління проєктами
-
приклади опису бізнес-процесу управління проєктами
-
приклади стандартів і регламентів управління проєктами
Опис
Кому:
проєктним менеджерам і командам, тім-лідам, бізнес-аналітикам, девелоперам, системним аналітикам, продакт оунерам (product owners), QA-менеджерам (управління якістю), керівникам IT департаментів, скрам-майстрам, власникам бізнесу.
Ціль бізнес-тренінгу:
навчитися використовувати методологію та інструменти Agile на практиці для отримання максимальної ефективності в проєктах, досягнення запланованих результатів і відповідності потребам бізнесу.
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
-
розуміти філософію та принципи Agile, можливості його застосування у різних сферах діяльності компанії
-
використовувати методологію Agile як основу забезпечення успіху проєкту
-
визначати та розподіляти ролі та відповідальність у проєкті
-
виявляти цінні економічні рішення та потреби бізнесу за допомогою інструментарію бізнес-аналізу Agile
-
вибудовувати комунікацію в команді, проводити фасилітацію, управляти складними ситуаціями всередині команди
-
виявляти зони ризику впровадження методології Agile для максимально ефективного застосування на вашому підприємстві
1. Agile як філософія ведення проєктів, спосіб мислення і методологія сучасного підходу в реалізації проєктів
-
«Плинність» – властивість сучасних процесів
-
Проєктний менеджмент. Порівняння існуючих методологій ведення проєктів. Вибір методу(-ів) ведення проєктів, доцільного(-их) для підприємства
-
Agile-процеси в поточній діяльності компанії. Як використовувати Agile в різних областях діяльності компаній і для реалізації проєктів у різних областях
-
Гнучкі організаційні структури
2. Основи Agile методології
-
Структура термінології: AgilePM / DSDM, Kanban, Lean, Scrum. «Міфи» Agile
-
Філософія, цінності, принципи та практики Agile
-
Процеси AgilePM: 6 етапів життєвого циклу
-
Ролі та відповідальності AgilePM. Структура взаємодії ролей в AgilePM
-
Оцінка та планування в Agile. Система планування, прогнозування та бюджетування в Agile
-
Цикли зворотного зв’язку як альтернатива прогнозуванню і контролю
-
Продукти AgilePM: бізнес-продукти, менеджмент-продукти, продукти рішень. Продуктовий підхід як альтернатива процесного підходу
-
Timebox як основа планування AgilePM – незмінні час, бюджет і якість, вимоги як керований змінюваний параметр
3. Методологія AgilePM. Забезпечення успіху проєктів Agile
-
Ролі, процеси, принципи, інструменти й артефакти
-
Команда розробки – самоорганізована і крос-функціональна
-
Пріоритезація вимог в Agile
-
Бізнес-кейси і User Story Map – основа клієнтоорієнтованого підходу
-
Формування матриці користувачів і клієнтів, ключові характеристики, побудова ціннісних взаємозв’язків
-
Вимоги та оцінка. Абсолютне та відносне оцінювання. Planning Poker
-
Концепції планування, контролю й тестування. Планування Timebox
-
Структура і формат Timebox. Burn-down Chart
-
Семінари з фасилітації та моделювання
-
Ризик і якість
-
Розподіл відповідальності й управління обсягом робіт з впровадження Agile. Поєднання інкрементального й ітеративного підходу
-
Шаблони впровадження та управління змінами
-
Артефакти – як досягати їх прозорості й ефективно працювати з ними
4. Бізнес-аналіз Agile
-
Стратегічний аналіз, моделювання стратегічних факторів і драйверів
-
Моделювання бізнес-можливостей
-
Відображення процесів і потоку створення цінності (ланцюжки створення вартості)
-
Картування навичок і компетенцій
-
Переосмислення / реінжиніринг процесу
-
Визначення даних та ідентифікація подій
-
Зв'язок між різними діловими й технічними дисциплінами
-
Розробка вимог
-
Виявлення і визначення економічних і цінних рішень для потреб бізнесу
-
Роль бізнес-аналітика як бізнес-архітектора, що підтримує програми та проєкти
5. Роль лідера в гнучкій організації. Інструменти лідера
-
Класифікація лідерів
-
Чітка комунікація (ефективна вербальна і невербальна (візуальна) комунікація)
-
Командний брифінг
-
Фасилітація (управління груповою динамікою)
-
«Чарівні» питання коучингу
-
Основний інструмент мотивації – Зворотній зв’язок
-
Медіація (управління складними ситуаціями всередині команд)
6. Практичне впровадження Agile в проєкти компанії
-
Виявлення зон ризику впровадження методології Agile
-
Принципи формування максимально ефективних команд
-
Стан потоку і крос-функціональність команди
-
Мотивація команди для ефективного впровадження гнучких методів управління
-
Повсякденна робота команди: планування, демонстрація, ранкові stand-up і ретроспективи, time-box; оцінка ступеня залучення колективу
-
Залученість, самоорганізація і відповідальність командної роботи
Програма
Резюме тренера
Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт-практик з управління проєктами, сертифікація AgilePM від APMG International, бізнес-аналітик, коуч проєктних команд, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ».
Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.
Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: розробка корпоративних принципів, методології й плану заходів реалізації системного проєктного менеджменту в компанії, удосконалення проєктного менеджменту, впровадження Agile інструментів для проєктних команд і багато інших.