Ділові переговори
*При замовленні із сайту – знижка 7% від вказаної ціни
*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів
Про тренінг
Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька
Тривалість: 2 дні (16 годин)
Напрям навчання:
Менеджмент
Мова: українська, російська
Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат
Бонуси
-
перелік літератури на тему ділових переговорів
Опис

Кому:
менеджерам усіх рівнів, проєктним командам, менеджерам з продажу чи закупівель, власникам бізнесу й усім, кому необхідні навички ведення ділових переговорів.
Ціль бізнес-тренінгу:
навчитись правильно й ефективно вести переговори у різноманітних бізнес-контекстах та застосовувати ефективні тактики впливу.
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
-
розуміти основи бізнес-психології
-
використовувати оптимальні для кожного окремого випадку техніки ведення переговорів
-
аналізувати приховані та явні наміри партнера
-
застосовувати різні прийоми досягнення згоди та методики впливу
-
розрізняти застосовувані співрозмовником техніки впливу та протистояти впливу
-
ефективно вирішувати конфлікти
1. Основи бізнес-психології
-
Психологічні відмінності людей з цілого ряду атрибутів, включаючи їх особистість, цінності, сприйняття та емоції
-
Мотиваційні характеристики людей та стимулюючі ефекти бізнесу та роботи
-
Міжособистісні стосунки та корпоративна культура у бізнесі
-
Огляд специфічних соціально-психологічних процесів
-
Параметри людських відносин та норми організаційної культури. Етика та інклюзивність, розуміння різноманітності
-
Ділове та неофіційне спілкування. Концепція двостороннього спілкування
-
Транзактний аналіз. Його застосування в переговорах з контрагентами
-
Емоційний інтелект
2. Основи переговорів з контрагентами
-
Мета переговорів і оптимізація умов їх досягнення
-
Соціально-психологічні бар’єри та фільтри сприйняття
-
Геометрія переговорного простору
-
Стандартні позиції сторін в переговорах
-
Аналіз прихованих і явних намірів партнера
-
Читання мови жестів
3. Стратегії й тактики переговорів з клієнтами
-
Техніки переговорів
-
Стратегії переговорів. Умови реалізації
-
Позиційний торг
-
Стратегії задавання питань – отримання інформації
-
Алгоритми роботи з сумнівами і запереченнями
-
Прийоми досягнення згоди
-
Створення необхідного емоційного настрою у себе і у партнера
-
Корисні емоційні стани
-
Технології стимулювання емоцій
-
Способи завершення переговорів
4. Тактичні способи впливу на контрагента
-
Вплив через суб’єктні характеристики
-
Виявлення стилю сприйняття партнера
-
Вплив на мислення
-
Аргументація та контраргументація. Відхід від аргументації
-
Мовний вплив
-
Емоційні та веселі слова
-
Вплив граматичної форми
-
Вплив через послідовність слів
-
Емоційний вплив
-
Вплив запитань
-
Створення емоційного тяжіння
5. Програмування мислення в переговорах з контрагентами
-
Застосування технік НЛП в переговорному процесі
-
Маніпуляції на службі переговорника
-
Техніки впливу і протистояння впливу (маніпуляції, психологічний тиск, програмування)
6. Конфлікти в переговорах
-
Типи конфліктів
-
Етапи розвитку конфлікту
-
Діагностика джерела та етапу конфлікту
-
Управління міжособистісними конфліктами
-
Стратегії поведінки у конфлікті
-
Як їх уникнути
-
Техніки ефективного вирішення
-
Як з конфлікту отримати користь
Програма
Резюме тренера
Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт-практик з підвищення ефективності діяльності підприємств, коуч по вдосконаленню і розвитку, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ».
Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.
Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: організаційний консалтинг; оптимізація організаційних і функціональних структур підприємств; оцінка та мотивація персоналу; розробка стратегії; побудова систем взаємодії міжфункціональних структур і багато інших.
