Дизайн-мислення
*При замовленні із сайту – знижка 7% від вказаної ціни
*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів
Про тренінг
Тренер: Ірина Ілейко
Тривалість: 2 дні (16 годин)
Напрям навчання:
Продажі та маркетинг
Мова: українська, російська
Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат
Бонуси
-
перелік літератури на тему дизайн-мислення
Опис
Кому:
маркетологам і бренд-менеджерам, проєктним менеджерам і командам, скрам-майстрам, розробникам, фахівцям із операційних покращень і підвищення ефективності бізнесу, дизайнерам, власникам бізнесу, а також усім професіоналам, які працюють над покращенням чи вдосконаленням продуктів, послуг, процесів і сервісів.
Ціль бізнес-тренінгу:
навчитись використовувати навички дизайн-мислення для розробки бізнес-рішень, нових процесів, продуктів і послуг.
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
-
застосовувати різні технології дизайн-мислення, орієнтовані на людину
-
виявляти та розуміти потреби клієнтів
-
працювати з неявними знаннями споживачів
-
генерувати ідеї для задоволення найрізноманітніших потреб
-
складати і візуалізувати портрет «Дизайн персони»
-
використовувати практику швидкого прототипування
1. Дизайн-мислення і його вплив на фінансові результати компаній у сучасному світі
-
Історія виникнення дизайн-мислення
-
6 основних етапів процесу Д-М: Емпатія – Фокусування – Генерація ідей – Вибір ідей – Прототип – Тестування
-
Застосування технології дизайн-мислення в бізнесі
2. Процес дизайн-мислення «Емпатія»
-
Методи: фото-, відео-, диктофон-, спостереження, глибинне інтерв’ю, «тіні» (йти за людиною), один день із життя клієнта, партизанські дослідження, Empathy Research
-
Вторинні дослідження: інформація з відкритих джерел ЗМІ, статистика, факти, тренди, аналоги
-
Секрети успішного інтерв’ю з користувачем
-
Складання «Карти емпатії»
3. Процес дизайн-мислення «Фокусування»
-
Методи: кластеризація, цитати, візуалізація, карта емпатії, персона-модель, меппінг, Customer Journey Map, Service Blueprint (сервісне проєктування), How Might We (HMW), The Best Problem To Solve
-
Робота з «Картою емпатії»
-
Складання портрета «Дизайн персони або Ключової персони користування»
-
Прийоми візуалізації «Дизайн персони»
-
Складання «Карти автоматизації для продукту / сервісу»
-
Складання «Service Blueprint». Взаємодія: «люди», «реквізит», «процеси»
-
Типологія проблем очима користувача
-
Робота з «Неявним знанням» споживача
-
Формулювання «How Might We» і «The Best Problem To Solve»
4. Процес дизайн-мислення «Генерація ідей»
-
Правила фази: відсутність критики, позитив, різнопрофільні гравці
-
Запис «Ідей»
-
Робота з принципами “так, і …” = безумовне прийняття ідей колег
-
Методи: прототипування, побудова макету, бодістормінг, майндмеппінг, скетчі, мозковий штурм, морфологічний аналіз, синектика
-
Принципи проведення мозкових штурмів в дизайн-мисленні
-
Пошук рішення на поставлене завдання
5. Процес дизайн-мислення «Вибір ідеї»
-
Вибір критеріїв: найнесподіваніші, найраціональніші, найбільш вражаючі, інноваційність, та ін.)
-
Методи: голосування, можливості, морфологічні матриці
-
Практика: Перевірка життєздатності ідей(ї) і вибір ідей(ї)
6. Процес дизайн-мислення «Прототипування»
-
Правила групової роботи, вимоги до майстерні, програм й інвентарю
-
Методи: презентація, бодістромінг, сторітеллінг, стоп-моушн, сторіборд, макетування, конструктор Lego, макети з паперу та картону, програми: https://www.invisionapp.com/, https://www.axure.com/, InDesign, Sketch 3, веб-сервіси: https://moqups.com/#!/, https://gomockingbird.com/mockingbird/, https://www.uxpin.com/
-
Аналіз, повернення на етап фокусування
-
Практика: «PAPER PROTOTYPING / швидке прототипування»
7. Процес дизайн-мислення «Тестування»
-
Методи: взаємодія з користувачем, використання сценарію, вступна бесіда, спостереження, фіксація на відео, принцип «швидко помилятися»
-
Аналіз, повернення на етап емпатії, фокусування
-
Практика: Презентація результатів роботи учасників
-
Плани реалізації ідей
Програма
Резюме тренера
Ірина Ілейко – сертифікований бізнес-тренер, психолог, консультант, коуч перших осіб компаній, HR Business partner компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ».
Має 15-тирічний досвід роботи в управлінні людськими ресурсами, реалізації проєктів у сфері клієнтського сервісу та надання послуг.
Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: аналіз споживачів і попиту по методу «Дизайн-мислення» для запуску спорт-клубу сегменту люкс, впровадження системи якості обслуговування, «Школа продажів» для філіальної мережі банку, участь у запуску проєктів START UP (підготовка і контроль бюджету, формування організаційної структури тощо) та багато інших.