top of page

Дизайн-мислення

Відкритий тренінг

Місце проведення: м. Київ, вул. Еспланадна, (конференц-зал ТОТ)

Група: учасники з різних компаній

Програма: стандартна

10 700 грн*

Корпоративний формат

Місце проведення:  ваша територія

Група: учасники вашої компанії

Програма: адаптується та узгоджується із вами

Уточнюйте*

*При замовленні із сайту знижка 7% від вказаної ціни

*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів

Про тренінг

Тренер: Ірина Ілейко

Тривалість: 2 дні (16 годин)

Напрям навчання:

Продажі та маркетинг

Мова: українська, російська

Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат

Бонуси

  • перелік літератури на тему дизайн-мислення

Опис

Тренінг Дизайн Мислення.jpg

Кому:

маркетологам і бренд-менеджерам, проєктним менеджерам і командам, скрам-майстрам, розробникам, фахівцям із операційних покращень і підвищення ефективності бізнесу, дизайнерам, власникам бізнесу, а також усім професіоналам, які працюють над покращенням чи вдосконаленням продуктів, послуг, процесів і сервісів.

Ціль бізнес-тренінгу:

навчитись використовувати навички дизайн-мислення для розробки бізнес-рішень, нових процесів, продуктів і послуг.

 

Після проходження тренінгу ви навчитесь:

  • застосовувати різні технології дизайн-мислення, орієнтовані на людину

  • виявляти та розуміти потреби клієнтів

  • працювати з неявними знаннями споживачів

  • генерувати ідеї для задоволення найрізноманітніших потреб

  • складати і візуалізувати портрет «Дизайн персони»

  • використовувати практику швидкого прототипування

1. Дизайн-мислення і його вплив на фінансові результати компаній у сучасному світі

  • Історія виникнення дизайн-мислення

  • 6 основних етапів процесу Д-М: Емпатія – Фокусування – Генерація ідей – Вибір ідей – Прототип – Тестування

  • Застосування технології дизайн-мислення в бізнесі

2. Процес дизайн-мислення «Емпатія»

  • Методи: фото-, відео-, диктофон-, спостереження, глибинне інтерв’ю, «тіні» (йти за людиною), один день із життя клієнта, партизанські дослідження, Empathy Research

  • Вторинні дослідження: інформація з відкритих джерел ЗМІ, статистика, факти, тренди, аналоги

  • Секрети успішного інтерв’ю з користувачем

  • Складання «Карти емпатії»

3. Процес дизайн-мислення «Фокусування»

  • Методи: кластеризація, цитати, візуалізація, карта емпатії, персона-модель, меппінг, Customer Journey Map, Service Blueprint (сервісне проєктування), How Might We (HMW), The Best Problem To Solve

  • Робота з «Картою емпатії»

  • Складання портрета «Дизайн персони або Ключової персони користування»

  • Прийоми візуалізації «Дизайн персони»

  • Складання «Карти автоматизації для продукту / сервісу»

  • Складання «Service Blueprint». Взаємодія: «люди», «реквізит», «процеси»

  • Типологія проблем очима користувача

  • Робота з «Неявним знанням» споживача

  • Формулювання «How Might We» і «The Best Problem To Solve»

 

4. Процес дизайн-мислення «Генерація ідей»

  • Правила фази: відсутність критики, позитив, різнопрофільні гравці

  • Запис «Ідей»

  • Робота з принципами “так, і …” = безумовне прийняття ідей колег

  • Методи: прототипування, побудова макету, бодістормінг, майндмеппінг, скетчі, мозковий штурм, морфологічний аналіз, синектика

  • Принципи проведення мозкових штурмів в дизайн-мисленні

  • Пошук рішення на поставлене завдання

 

5. Процес дизайн-мислення «Вибір ідеї»

  • Вибір критеріїв: найнесподіваніші, найраціональніші, найбільш вражаючі, інноваційність, та ін.)

  • Методи: голосування, можливості, морфологічні матриці

  • Практика: Перевірка життєздатності ідей(ї) і вибір ідей(ї)

 

6. Процес дизайн-мислення «Прототипування»

  • Правила групової роботи, вимоги до майстерні, програм й інвентарю

  • Методи: презентація, бодістромінг, сторітеллінг, стоп-моушн, сторіборд, макетування, конструктор Lego, макети з паперу та картону, програми: https://www.invisionapp.com/, https://www.axure.com/, InDesign, Sketch 3, веб-сервіси: https://moqups.com/#!/, https://gomockingbird.com/mockingbird/, https://www.uxpin.com/

  • Аналіз, повернення на етап фокусування

  • Практика: «PAPER PROTOTYPING / швидке прототипування»

 

7. Процес дизайн-мислення «Тестування»

  • Методи: взаємодія з користувачем, використання сценарію, вступна бесіда, спостереження, фіксація на відео, принцип «швидко помилятися»

  • Аналіз, повернення на етап емпатії, фокусування

  • Практика: Презентація результатів роботи учасників

  • Плани реалізації ідей

Програма

Резюме тренера

Ірина Ілейко – сертифікований бізнес-тренер, психолог, консультант, коуч перших осіб компаній, HR Business partner компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ».

Має 15-тирічний досвід роботи в управлінні людськими ресурсами, реалізації проєктів у сфері клієнтського сервісу та надання послуг.

Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: аналіз споживачів і попиту по методу «Дизайн-мислення» для запуску спорт-клубу сегменту люкс, впровадження системи якості обслуговування, «Школа продажів» для філіальної мережі банку, участь у запуску проєктів START UP (підготовка і контроль бюджету, формування організаційної структури тощо) та багато інших. 

Ірина Ілейко
bottom of page