Категорійний менеджмент
пн, 11 вер.
|Онлайн-курс
Тривалість: 4 дні (16 годин) Вартість: 7740 грн Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька
Час та місце
11 вер. 2023 р., 09:00 GMT+3 – 14 вер. 2023 р., 13:00 GMT+3
Онлайн-курс
Про захід
Кому: категорійним і бренд-менеджерам, менеджерам з продажів і спеціалістам відділу продажів, керівникам відділів збуту, торговим агентам, товарознавцям, власникам бізнесу.
Ціль бізнес-тренінгу: навчитись раціонально формувати асортимент підприємства, щоб максимально задовольнити попит споживачів, при цьому підвищуючи загальну маржинальність підприємства і скорочуючи витрати по всьому ланцюжку управління товарним потоком.
Коротка програма тренінгу:
- Сучасні методи управління асортиментом у торгівлі;
- Формування товарних категорій;
- Оптимізація структури асортименту;
- Планування і аналіз в категорійному менеджменті;
- Методи аналізу й оптимізації асортименту;
- Формування асортиментної концепції.
Після проходження онлайн-курсу кожен учасник отримає:
- розв’язки завдань;
- приклади опису бізнес-процесу категорійного менеджменту;
- приклади стандартів і регламентів категорійного менеджменту;
- приклади бюджетів категорії;
- робочий Excel-файл «Прогнозування продажів», призначений для отримання прогнозного рівня продажів шістьма методами прогнозування;
- робочий Excel-файл «ABC, XYZ аналіз», призначений для проведення ABC і XYZ аналізу;
- консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення курсу;
- перелік літератури з категорійного менеджменту для подальшого розвитку.
Резюме бізнес-тренера
Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт з операційного, організаційного розвитку компаній і фінансового аналізу, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», співавтор економічного бестселера «Бізнес-економіка: 9Z».
Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.
Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: побудова ефективної системи логістики; управління товарними категоріями і запасами; аналіз і оптимізація асортименту; побудова ланцюга поставок; аналіз і прогнозування попиту і багато інших.
Детальна програма: Категорійний менеджмент