top of page

пн, 24 квіт.

|

Онлайн-курс

Категорійний менеджмент

Тривалість: 4 дні (16 годин) Вартість: 7740 грн Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька

Реєстрація закрита
Дивитись інші події
Категорійний менеджмент
Категорійний менеджмент

Час та місце

24 квіт. 2023 р., 14:00 GMT+3 – 27 квіт. 2023 р., 19:00 GMT+3

Онлайн-курс

Про захід

Кому: категорійним і бренд-менеджерам, менеджерам з продажів і спеціалістам відділу продажів, керівникам відділів збуту, торговим агентам, товарознавцям, власникам бізнесу.

Ціль бізнес-тренінгу: навчитись раціонально формувати асортимент підприємства, щоб максимально задовольнити попит споживачів, при цьому підвищуючи загальну маржинальність підприємства і скорочуючи витрати по всьому ланцюжку управління товарним потоком.

Коротка програма тренінгу:

  1. Сучасні методи управління асортиментом у торгівлі;
  2. Формування товарних категорій;
  3. Оптимізація структури асортименту;
  4. Планування і аналіз в категорійному менеджменті;
  5. Методи аналізу й оптимізації асортименту;
  6. Формування асортиментної концепції.

Після проходження онлайн-курсу кожен учасник отримає:

  • розв’язки завдань;
  • приклади опису бізнес-процесу категорійного менеджменту;
  • приклади стандартів і регламентів категорійного менеджменту;
  • приклади бюджетів категорії;
  • робочий Excel-файл «Прогнозування продажів», призначений для отримання прогнозного рівня продажів шістьма методами прогнозування;
  • робочий Excel-файл «ABC, XYZ аналіз», призначений для проведення ABC і XYZ аналізу;
  • консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення курсу;
  • перелік літератури з категорійного менеджменту для подальшого розвитку.

Резюме бізнес-тренера

Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт з операційного, організаційного розвитку компаній і фінансового аналізу, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», співавтор економічного бестселера «Бізнес-економіка: 9Z». 

Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.

Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: побудова ефективної системи логістики; управління товарними категоріями і запасами; аналіз і оптимізація асортименту; побудова ланцюга поставок; аналіз і прогнозування попиту і багато інших.

Детальна програма: Категорійний менеджмент

Поділитися

bottom of page