top of page

Ціноутворення: маркетинговий та економічний підходи

пн, 16 лют.

|

Онлайн-тренінг

Тривалість: 2 дні (16 год) Вартість: 10700 грн Спікер: Ольга Пестрецова-Блоцька

 Ціноутворення: маркетинговий та економічний підходи
 Ціноутворення: маркетинговий та економічний підходи

Час та місце

16 лют. 2026 р., 09:00 – 17 лют. 2026 р., 17:00

Онлайн-тренінг

Про захід

Кому: маркетологам, менеджерам з продажів і по роботі з постійними клієнтами, категорійним і бренд-менеджерам, керівникам відділів збуту,  співробітникам планово-фінансових департаментів, що відповідають за бюджетування доходів, фінансовим аналітикам, експертам зі стратегічного планування, власникам малого та середнього бізнесу.

Ціль бізнес-тренінгу: навчитись поєднувати на практиці маркетинговий і економічний підходи до ціноутворення для досягнення фінансово-економічних цілей компанії.


Коротка програма тренінгу:

  1. Основні фактори, що впливають на ціноутворення

  2. Структура ціни. Калькуляція і витрати


Поділитися

bottom of page