Ціноутворення: маркетинговий та економічний підходи
пн, 16 лют.
|Онлайн-тренінг
Тривалість: 2 дні (16 год) Вартість: 10700 грн Спікер: Ольга Пестрецова-Блоцька


Час та місце
16 лют. 2026 р., 09:00 – 17 лют. 2026 р., 17:00
Онлайн-тренінг
Про захід
Кому: маркетологам, менеджерам з продажів і по роботі з постійними клієнтами, категорійним і бренд-менеджерам, керівникам відділів збуту, співробітникам планово-фінансових департаментів, що відповідають за бюджетування доходів, фінансовим аналітикам, експертам зі стратегічного планування, власникам малого та середнього бізнесу.
Ціль бізнес-тренінгу: навчитись поєднувати на практиці маркетинговий і економічний підходи до ціноутворення для досягнення фінансово-економічних цілей компанії.
Коротка програма тренінгу:
Основні фактори, що впливають на ціноутворення
Структура ціни. Калькуляція і витрати