Фінанси для HR
*При замовленні із сайту – знижка 7% від вказаної ціни
*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів
Про тренінг
Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька
Тривалість: 2 дні (16 годин)
Напрям навчання:
Фінанси
Мова: українська, російська
Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат
Бонуси
-
розв’язки завдань
-
перелік літератури на тему тренінгу
-
приклади бюджетів компанії
-
норми часу на виконання різних функцій на підприємстві
-
консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу
Опис
Кому:
всім HR-професіоналам, які бажають підвищити рівень знань з фінансів і економіки для більш ефективного виконання функцій HR-бізнес-партнерства та співпраці із внутрішніми клієнтами, а також працівникам фінансово-економічних департаментів для глибшого розуміння суті процесів і показників, відображених у HR-бюджетах
Ціль бізнес-тренінгу:
вивчити основи корпоративних фінансів, щоб розкрити взаємозв’язок фінансових показників і стратегії компанії з функцією управління персоналом, включаючи процеси HR-бюджетування і прийняття управлінських рішень
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
-
розбиратись у суті основних економічних понять, такі як EBITDA, грошовий потік тощо, необхідних HR-менеджерам для розуміння ефективності діяльності компанії
-
розуміти основні фінансові звіти, виділяти ключову інформацію та робити висновки щодо результативності й ефективності підприємства
-
розуміти ключові драйвери прибутковості та ефективності, їх взаємозв’язок із показниками по персоналу та системою оплати праці
-
визначати способи, як HR-підрозділ може позитивно впливати на діяльність компанії
-
ухвалювати кращі управлінські рішення, виходячи з фінансового впливу ваших дій
-
ефективно організувати систему бюджетування усіх елементів функції управління персоналом на вашому підприємстві
-
аргументовано захищати HR-бюджети перед бюджетним комітетом і акціонерами
1. Основні економічні поняття у житті менеджера з персоналу
-
Фінансова модель компанії
-
Організаційна та фінансова структури підприємства
-
Системи обліку в організації. Бухгалтерський, податковий і управлінський облік
-
Балансовий звіт
-
структура активів і пасивів компанії
-
облік операцій
-
рахунки, їх особливості
-
-
Звіт про прибутки і збитки:
-
визначення прибутку: валовий, операційний, до сплати відсотків і податків (EBIT / EBITDA), чистий прибуток (EAT)
-
види витрат і їх розподіл
-
-
Звіт про рух грошових коштів
-
принцип відповідності доходів і витрат
-
відмінність між прибутком і грошовим потоком (Cash Flow)
-
2. Можливі показники оцінки діяльності компанії, їх використання в управлінні персоналом
-
Методи проведення фінансового аналізу
-
Використання результатів фінансового аналізу в управлінні:
-
оборотним капіталом підприємства
-
дебіторською та кредиторською заборгованістю
-
основними фондами
-
прибутком компанії
-
-
Показники ефективності інвестицій і витрат на людський капітал
3. Основні показники, які впливають на формування HR-бюджету
-
Методики формування бюджетів
-
Поділ витрат HR-функції на змінні та постійні
-
Внутрішні показники планування витрат HR-підрозділу:
-
облік результатів оцінки та атестації персоналу
-
облік результатів попереднього навчання
-
облік результатів вимірювання мотивації
-
аналіз статистики на основі KPI
-
нормативи основних показників щодо персоналу
-
-
Зовнішні показники планування витрат HR-підрозділу
- бенчмаркінг нормативів щодо персоналу
-
моніторинг ринку послуг
-
Бюджетна матриця, взаємозв’язок бюджету HR та інших відділів і департаментів
-
Департамент з персоналу (HR-підрозділ) як центр фінансової відповідальності
4. Бюджет HR-підрозділу
-
Основні розділи бюджету HR-підрозділу
-
Складання бюджетів:
-
чисельності персоналу – бюджети підбору й адаптації
-
розвитку та навчання
-
оцінки й атестації
-
оплати праці, винагород, матеріального стимулювання
-
корпоративних заходів
-
управлінських витрат HR-підрозділу
-
5. Обґрунтування фінансування при прийнятті управлінських рішень
-
Підготовка зведеного бюджету HR-департаменту
-
Захист бюджетів перед бюджетним комітетом і акціонерами
-
Взаємозв’язок стратегії фірми та стратегії HR
-
Особливості доопрацювання бюджету: заповнення форм з урахуванням зауважень і лімітів
6. Аналіз і контроль виконання бюджету HR
-
Бюджетний контроль, розподіл відповідальності
-
Управління на основі відхилень
-
Гнучкий бюджет і факторний аналіз
Програма
Резюме тренера
Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт з операційного, організаційного розвитку компаній і фінансового аналізу, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», співавтор економічного бестселера «Бізнес-економіка: 9Z».
Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.
Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: внутрішній фінансовий аудит; супровід виходу IT компаній на IPO; оцінка вартості компанії; постановка системи оперативного фінансового обліку; постановка систем управлінського обліку і бюджетування та багато інших.