top of page

Фінанси для HR

Відкритий тренінг

Місце проведення: м. Київ, вул. Еспланадна, (конференц-зал ТОТ)

Група: учасники з різних компаній

Програма: стандартна

10 700 грн*

Корпоративний формат

Місце проведення:  ваша територія

Група: учасники вашої компанії

Програма: адаптується та узгоджується із вами

Уточнюйте*

*При замовленні із сайту знижка 7% від вказаної ціни

*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів

Про тренінг

Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька

Тривалість: 2 дні (16 годин)

Напрям навчання:

Фінанси

Мова: українська, російська

Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат

Бонуси

  • розв’язки завдань

  • перелік літератури на тему тренінгу

  • приклади бюджетів компанії

  • норми часу на виконання різних функцій на підприємстві

  • консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу

Опис

Тренінг Фінанси для HR.jpg

Кому:

всім HR-професіоналам, які бажають підвищити рівень знань з фінансів і економіки для більш ефективного виконання функцій HR-бізнес-партнерства та співпраці із внутрішніми клієнтами, а також працівникам фінансово-економічних департаментів для глибшого розуміння суті процесів і показників, відображених у HR-бюджетах

Ціль бізнес-тренінгу:

вивчити основи корпоративних фінансів, щоб розкрити взаємозв’язок фінансових показників і стратегії компанії з функцією управління персоналом, включаючи процеси HR-бюджетування і прийняття управлінських рішень

 

Після проходження тренінгу ви навчитесь:

  • розбиратись у суті основних економічних понять, такі як EBITDA, грошовий потік тощо, необхідних HR-менеджерам для розуміння ефективності діяльності компанії

  • розуміти основні фінансові звіти, виділяти ключову інформацію та робити висновки щодо результативності й ефективності підприємства

  • розуміти ключові драйвери прибутковості та ефективності, їх взаємозв’язок із показниками по персоналу та системою оплати праці

  • визначати способи, як HR-підрозділ може позитивно впливати на діяльність компанії

  • ухвалювати кращі управлінські рішення, виходячи з фінансового впливу ваших дій

  • ефективно організувати систему бюджетування усіх елементів функції управління персоналом на вашому підприємстві

  • аргументовано захищати HR-бюджети перед бюджетним комітетом і акціонерами

1. Основні економічні поняття у житті менеджера з персоналу

  • Фінансова модель компанії

  • Організаційна та фінансова структури підприємства

  • Системи обліку в організації. Бухгалтерський, податковий і управлінський облік

  • Балансовий звіт

    • структура активів і пасивів компанії

    • облік операцій

    • рахунки, їх особливості

  • Звіт про прибутки і збитки:

    • визначення прибутку: валовий, операційний, до сплати відсотків і податків (EBIT / EBITDA), чистий прибуток (EAT)

    • види витрат і їх розподіл

  • Звіт про рух грошових коштів

    • принцип відповідності доходів і витрат

    • відмінність між прибутком і грошовим потоком (Cash Flow)

 

2. Можливі показники оцінки діяльності компанії, їх використання в управлінні персоналом

  • Методи проведення фінансового аналізу

  • Використання результатів фінансового аналізу в управлінні:

    • оборотним капіталом підприємства

    • дебіторською та кредиторською заборгованістю

    • основними фондами

    • прибутком компанії

  • Показники ефективності інвестицій і витрат на людський капітал

 

3. Основні показники, які впливають на формування HR-бюджету 

  • Методики формування бюджетів

  • Поділ витрат HR-функції на змінні та постійні

  • Внутрішні показники планування витрат HR-підрозділу:

    • облік результатів оцінки та атестації персоналу

    • облік результатів попереднього навчання

    • облік результатів вимірювання мотивації

    • аналіз статистики на основі KPI

    • нормативи основних показників щодо персоналу

  • Зовнішні показники планування витрат HR-підрозділу

    • бенчмаркінг нормативів щодо персоналу
    • моніторинг ринку послуг

  • Бюджетна матриця, взаємозв’язок бюджету HR та інших відділів і департаментів

  • Департамент з персоналу (HR-підрозділ) як центр фінансової відповідальності

 

4. Бюджет HR-підрозділу

  • Основні розділи бюджету HR-підрозділу

  • Складання бюджетів:

    • чисельності персоналу – бюджети підбору й адаптації

    • розвитку та навчання

    • оцінки й атестації

    • оплати праці, винагород, матеріального стимулювання

    • корпоративних заходів

    • управлінських витрат HR-підрозділу

 

5. Обґрунтування фінансування при прийнятті управлінських рішень

  • Підготовка зведеного бюджету HR-департаменту

  • Захист бюджетів перед бюджетним комітетом і акціонерами

  • Взаємозв’язок стратегії фірми та стратегії HR

  • Особливості доопрацювання бюджету: заповнення форм з урахуванням зауважень і лімітів

 

6. Аналіз і контроль виконання бюджету HR

  • Бюджетний контроль, розподіл відповідальності

  • Управління на основі відхилень

  • Гнучкий бюджет і факторний аналіз

Програма

Резюме тренера

Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт з операційного, організаційного розвитку компаній і фінансового аналізу, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», співавтор економічного бестселера «Бізнес-економіка: 9Z».

Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.

Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: внутрішній фінансовий аудит; супровід виходу IT компаній на IPO; оцінка вартості компанії; постановка системи оперативного фінансового обліку; постановка систем управлінського обліку і бюджетування та багато інших. 

Ольга Пестрецова-Блоцька
bottom of page