Фінанси для відділів продажів

Відкритий тренінг

Місце проведення: м. Київ, вул. Еспланадна, (конференц-зал ТОТ)

Група: учасники з різних компаній

 Програма:  стандартна

8 240 грн*

Корпоративний формат

Місце проведення:  ваша територія

Група: учасники вашої компанії

 Програма:  адаптується та узгоджується із вами

Уточнюйте*

*При замовленні із сайту знижка 7% від вказаної ціни

*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів

Про тренінг

Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька

Тривалість: 2 дні (16 годин)

Напрям навчання:

Фінанси

Мова: українська, російська

Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат

Бонуси

  • розв’язки завдань

  • перелік літератури з фінансів

  • приклади бюджетів компанії

  • робочий Excel-файл «Система оцінки діяльності підприємства», призначений для аналізу діяльності підприємства за останні п’ять років

  • робочий Excel-файл «Непрямий метод Cash Flow», призначений для перевірки правильності складання основних фінансових звітів (Баланс, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів) за допомогою формування звіту про рух грошових коштів непрямим методом

  • робочий Excel-файл «Прогнозування продажів», призначений для отримання прогнозного рівня продажів шістьма методами прогнозування

  • консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу

Опис

Кому:

менеджерам з продажів і по роботі з постійними клієнтами, керівникам відділів збуту, категорійним і бренд-менеджерам, торговим агентам, товарознавцям, а також співробітникам планово-фінансових департаментів, що відповідають за бюджетування доходів.

Ціль бізнес-тренінгу:

вивчити основні фінансові практики, застосування яких сприяє підвищенню результативності та ефективності відділу продажів, у тому числі збільшенню обсягу продажів і прибутковості товарного портфеля, підтримуванню необхідного рівня оборотного капіталу, своєчасному отриманню заборгованості від дебіторів, ефективному застосуванню політики знижок.

 

Після проходження тренінгу ви навчитесь:

  • оцінити потребу вашого бізнесу в оборотному капіталі, визначати джерела його фінансування, ефективно управляти оборотним капіталом

  • розробляти оптимальну для компанії політику інкасації, що включає процедури роботи з дебіторами і стягнення заборгованості

  • оцінювати, аналізувати і ранжувати клієнтів відповідно до обраних критеріїв

  • оптимізувати клієнтський портфель для забезпечення заданої норми прибутку

  • збалансовувати асортимент вироблених і реалізованих товарів за шириною та глибиною

  • ефективно розраховувати та застосовувати знижки, оцінювати їх реальну вартість і вплив на рентабельність

  • будувати процес продажів на аргументах про фінансову вигоду, яку отримує клієнт від придбання товарів і послуг

  • розуміти й інтерпретувати основну інформацію, що міститься у фінансовій звітності

1. Управління оборотним капіталом підприємства

  • Операційний і фінансовий цикли

  • Управління грошовими коштами

  • Аналіз руху грошових коштів

  • Дефіцит або надлишок грошових коштів

  • Управління дебіторською заборгованістю

  • Аналіз дебіторської заборгованості

  • Величина оборотного капіталу. Розрахунок потреби бізнесу в фінансуванні

  • На що використовується і за рахунок чого фінансується оборотний капітал?

  • Скільки оборотного капіталу потрібно бізнесу?

 

2. Стандарти кредитоспроможності, кредитний період

  • Знижки при угодах за готівку

  • Політика інкасації

3. Управління клієнтським портфелем компанії

  • Основні чинники ефективності клієнтського портфеля

  • Аналіз клієнтського портфеля. Рейтингова оцінка клієнтів

  • Управління клієнтським портфелем

 

4. Управління матеріально-виробничими запасами

  • Політики управління запасами

  • Розрахунок оптимальної величини запасу

  • Управління партіями закупівель

 

5. Управління товарним портфелем компанії

  • Товарно-аналітичні матриці

  • Формування товарного портфеля

  • Збалансування асортименту за шириною та глибиною

 

6. Політика використання знижок

  • Навіщо потрібні знижки і як правильно їх використовувати? Приклади неправильного використання знижок

  • Політика використання знижок

  • Розрахунок величини знижок

  • Класифікація витрат, види прибутку та рентабельності

  • Скільки насправді коштують знижки?

 

7. Фінансова аргументація – обов’язковий етап продажів

  • Виділення фінансових вигод і вміння презентувати їх клієнтові

  • Фінансові переваги роботи з новим продуктом

  • Відмінності між купівлею товару і вкладенням коштів у товар

 

8. Інформація, яка міститься у фінансовій звітності

  • Зміст статей балансу

  • Інформація про підприємство, яку можна отримати з балансу

  • Зміст звіту про прибутки і збитки

  • Інформація про поточну діяльність підприємства, яку можна отримати зі звіту про прибутки і збитки та звіту про рух грошових коштів

  • Відображення продажів і комерційної діяльності підприємства в бухгалтерському обліку

  • Ефективна взаємодія продажів і бухгалтерського обліку

Програма

Резюме тренера

Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт з операційного, організаційного розвитку компаній і фінансового аналізу, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», співавтор економічного бестселера «Бізнес-економіка: 9Z».

Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.

Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: внутрішній фінансовий аудит; супровід виходу IT компаній на IPO; оцінка вартості компанії; постановка системи оперативного фінансового обліку; постановка систем управлінського обліку і бюджетування та багато інших. 

Адреса

вул. Євгена Сверстюка, 19
02660, Київ, Україна

Написати нам

Подзвонити нам

(044) 360-05-63
(095) 068 89 95
(098) 471 58 67