Прогнозування, планування, бюджетування на підпри ємствах
*При замовленні із сайту – знижка 7% від вказаної ціни
*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів
Про тренінг
Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька
Тривалість: 2 дні (16 годин)
Напрям навчання:
Фінанси
Мова: українська, російська
Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат
Бонуси
-
розв’язки завдань
-
перелік літератури з фінансів
-
Положення про бюджетування
-
приклади форм основних бюджетів компанії
-
приклад Структури бюджетів для виробничого та дистриб’юторського підприємств
-
приклад Фінансової структури компанії
-
робочий Excel-файл «Прогнозування продажів», призначений для отримання прогнозного рівня продажів шістьма методами прогнозування
-
консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу
Опис
Кому:
менеджерам середнього і топ-рівнів, керівникам фінансових підрозділів, головним бухгалтерам, співробітникам фінансово-економічних служб, власникам малого та середнього бізнесу.
Ціль бізнес-тренінгу:
отримати навички прогнозування та дієвого бюджетування діяльності підприємства; навчитись формувати бюджети усіх рівнів, контролювати їх виконання і досягати поставлених цілей.
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
-
використовувати різні методи прогнозування, вимірювати похибки
-
складати прогнозні звіти та використовувати їх для прийняття управлінських рішень
-
орієнтуватись у фінансовій структурі компанії, ідентифікувати місця виникнення витрат і центри фінансової відповідальності
-
розуміти суть бюджетного процесу та його роль в управлінні компанією
-
на практиці формувати та консолідувати бюджети різних рівнів, враховуючи специфіку підприємства і окремих департаментів
-
контролювати поточну діяльність за допомогою системи бюджетів, виявляти фактичні відхилення від плану та їх можливі причини
-
розуміти та розвивати мотивацію центрів відповідальності для досягнення цілей компанії
1. Прогнозування
-
Елементи прогнозу
-
Інформаційне забезпечення прогнозування
-
Методи прогнозування
-
Похибка прогнозу
-
Процедура складання ефективних прогнозів
-
Вимірювання похибки в прогнозах
2. Бюджетування – інструмент управління компанією
-
Необхідність впровадження на підприємстві
-
Етапи при централізованому і децентралізованому управлінні
-
Ключові поняття і визначення
-
Значимість бюджетів при реалізації стратегії і тактики компанії
3. Фінансова структура підприємства
-
Організаційна та фінансова структура підприємства
-
Етапи життєвого циклу підприємства та розвиток фінансової структури
-
Місця виникнення витрат
-
Центри фінансового обліку
-
Центри фінансової відповідальності
4. Регламент системи бюджетування
-
Бізнес-процеси в бюджетуванні
-
Учасники процесу
-
Положення про бюджетування, про бюджетний комітет, про фінансову структуру
-
Об’єкти бюджетування
-
Організаційно-тимчасовий регламент
5. Система бюджетів підприємства
-
Види бюджетів
-
Класифікація статей бюджетів
-
Операційний і майстер-бюджет
-
Структура операційного бюджету
-
Структура фінансового бюджету
-
Інвестиційний бюджет компанії
-
Структура майстер-бюджету
-
Форма подання бюджетів, звітність і документообіг з бюджетування
6. Прийняття рішень за основними параметрами бюджетів
-
Принципи і підходи до прогнозування, процес і методи прогнозування
-
Аналіз «витрати – обсяг – прибуток» (cost – volume – profit)
-
Складання прогнозних звітів і їх використання для прийняття управлінських рішень
7. Практика складання бюджету
-
Особливості складання бюджету торгового підприємства
-
Формування бюджетів окремих підрозділів підприємства: відділи маркетингу, продажів, постачання, виробничий відділ, транспортний відділ, склад, філія
8. Бюджетування як інструмент контролінгу
-
Поняття системи контролю виконання бюджету
-
Аналіз виконання бюджету
-
Гнучкий бюджет
-
Рівні відхилень від бюджету
-
Аналіз відхилень від бюджету
-
Оперативний контролінг
-
Організація підрозділу контролінгу
-
Методи реагування на відхилення від бюджетів
9. Бюджети як основа моделі «думай як власник»
-
Інструмент мотивації персоналу підприємства
-
Показники і умови винагороди співробітників різних центрів фінансової структури підприємства: управлінських витрат, нормативних витрат, центрів доходу, центрів прибутку, центрів інвестицій
Програма
Резюме тренера
Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт з операційного, організаційного розвитку компаній і фінансового аналізу, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», співавтор економічного бестселера «Бізнес-економіка: 9Z».
Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.
Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: внутрішній фінансовий аудит; супровід виходу IT компаній на IPO; оцінка вартості компанії; постановка системи оперативного фінансового обліку; постановка систем управлінського обліку і бюджетування та багато інших.