top of page

HR-бренд успішної компанії

Відкритий тренінг

Місце проведення: м. Київ, вул. Еспланадна, (конференц-зал ТОТ)

Група: учасники з різних компаній

Програма: стандартна

10 700 грн*

Корпоративний формат

Місце проведення:  ваша територія

Група: учасники вашої компанії

Програма: адаптується та узгоджується із вами

Уточнюйте*

*При замовленні із сайту знижка 7% від вказаної ціни

*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів

Про тренінг

Тренер: Ірина Ілейко

Тривалість: 2 дні (16 годин)

Напрям навчання:

Менеджмент

Мова: українська, російська

Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат

Бонуси

  • перелік літератури на тему розвитку HR-бренду

Опис

Тренінг HR-бренд.jpg

Кому:

менеджерам по персоналу, HR-директорам, HR-менеджерам і HR-бізнес-партнерам, менеджерам середнього і топ-рівнів, проєктним менеджерам, власникам бізнесу.

Ціль бізнес-тренінгу:

поглибити розуміння HR-брендингу, навчитись аналізувати внутрішні та зовнішні можливості створення й впровадження HR-бренду вашого підприємства, а також отримати навички професійного просування HR-бренду.

 

Після проходження тренінгу ви навчитесь:

  • визначати цільові аудиторії HR-брендингу

  • розуміти усі ризики, можливості й основні помилки щодо створення та впровадження HR-бренду

  • опанувати алгоритм створення та впровадження HR-бренду

  • сформувати зовнішній і внутрішній НR-бренди вашої компанії

  • обирати оптимальні канали для просування вас як роботодавця

  • уникати типових помилок у побудові НR-бренду

  • оцінювати економічний вплив від впровадження НR-бренду на фінансові показники підприємства

1. Актуальність HR-бренду для компанії

  • HR-бренд роботодавця: що це таке?

  • Ключові задачі й показники його ефективності

  • Ризики, можливості й основні помилки відносно створення та впровадження HR-бренду

  • Взаємозв’язок HR-бренду з брендом компанії

  • Хто повинен займатися формуванням HR-бренду?

  • Приклади: як рівень залученості співробітників впливає на фінансовий результат компанії

2. Основні цільові аудиторії HR-брендингу

  • Працівники компанії та їх друзі

  • Колишні співробітники

  • Персонал клієнтів і партнерів компанії

  • Персонал компаній-конкурентів

  • Лідери думок, журналісти, блогери тощо

 

3. Етапи створення і впровадження HR-бренду

  • Фактори, які впливають на HR-бренд:

    • вид бізнесу

    • система управління

    • корпоративна культура

    • система мотивації

    • зміст роботи

    • можливості кар’єрного, професійного й особистого зростання

  • Визначення поточного іміджу компаній й оцінка її ділової репутації (ЗМІ, відгуки, слухи)

  • Аналіз зовнішніх можливостей створення й впровадження HR-бренду

  • Алгоритм створення й впровадження HR-бренда:

    • генерація та відбір ідей

    • розвиток концепції

    • тестування

    • розробка програми запуску

    • тестовий запуск

    • комерційний запуск

 

4. Внутрішній HR-бренд

  • Взаємозв’язок HR-бренду й основних процедур в управлінні персоналом

    • підбір і адаптація співробітників

    • контроль виконавчої дисципліни

    • отримання системного зворотного зв’язку від керівництва

    • мотивація і стимулювання персоналу

    • оцінка та формування кадрового резерву

    • організація ротації персоналу

    • дотримання коректної процедури звільнення співробітників

  • Правила формування корпоративної культури

  • Система наставництва в компанії і програма адаптації новачків

  • Розробка і впровадження системи навчання і корпоративних заходів

  • Залученість перших осіб до процесу створення та впровадження HR-бренду компанії

 

5. Зовнішній HR-бренд

  • Створення бренд-бука компанії (концепція, ім’я, зовнішній вигляд)

  • Розробка комунікативної стратегії

  • Розвиток кар’єрного розділу на сайті компанії

  • Позиціонування компанії у соціальних мережах

  • Як і де створювати «правильну кар’єрну сторінку»?

  • Створення контент-плану

 

6. Канали просування зовнішнього HR-бренду

  • Поточні співробітники компанії

  • Кандидати на вакантні посади

  • Колишні співробітники

  • Персонал клієнтів і партнерів

  • Представники ЗМІ: газети, журнали, книги, ТБ, радіо й інші

  • Побудова роботи з ВУЗами

  • Інтернет (e-mail розсилка, соціальні мережі)

  • Зовнішня реклама (стенди, плакати, рекламні повідомлення на службових автомобілях)

  • Сарафанне радіо

 

7. Особистий бренд співробітника компанії

  • Оцінка повноти заповнення і регулярності ведення особистого профілю співробітника компанії в соціальних мережах

  • Програма запуску особистого брендингу

 

8. Помилки в побудові HR-бренду

  • Зовнішнього HR-бренду не буває без внутрішнього й навпаки

  • Економія чи надлишкове фінансування

  • Надлишкова оптимізація HR-процесів

  • Порушення послідовності етапів реалізації

  • Недооцінка ролі перших осіб у побудові HR-бренду

  • Помилки в реалізації заходів щодо просування внутрішнього та зовнішнього HR-брендів

 

9. Економічний ефект від впровадження HR-бренду

  • Система оцінки економічного ефекту від впровадження HR-бренду

  • Основні показники ефективності

Програма

Резюме тренера

Ірина Ілейко – сертифікований бізнес-тренер, психолог, консультант, коуч перших осіб компаній, HR Business partner компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ».

Має 15-тирічний досвід роботи в управлінні людськими ресурсами, у тому числі в розробці кадрової політики, формуванні й управлінні HR-підрозділом, організації та супроводі повного циклу системи навчання та розвитку.

Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: проєкт «Універсальний менеджер» для підрозділів, розробка і проведення заходів для формування позитивного іміджу компанії, підвищення рівня лояльності співробітників (дослідження, опитування, статті, конфліктні ситуації, корпоративний сайт) і багато інших. 

Ірина Ілейко
bottom of page