HR-бренд успішної компанії
*При замовленні із сайту – знижка 7% від вказаної ціни
*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів
Про тренінг
Тренер: Ірина Ілейко
Тривалість: 2 дні (16 годин)
Напрям навчання:
Менеджмент
Мова: українська, російська
Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат
Бонуси
-
перелік літератури на тему розвитку HR-бренду
Опис
Кому:
менеджерам по персоналу, HR-директорам, HR-менеджерам і HR-бізнес-партнерам, менеджерам середнього і топ-рівнів, проєктним менеджерам, власникам бізнесу.
Ціль бізнес-тренінгу:
поглибити розуміння HR-брендингу, навчитись аналізувати внутрішні та зовнішні можливості створення й впровадження HR-бренду вашого підприємства, а також отримати навички професійного просування HR-бренду.
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
-
визначати цільові аудиторії HR-брендингу
-
розуміти усі ризики, можливості й основні помилки щодо створення та впровадження HR-бренду
-
опанувати алгоритм створення та впровадження HR-бренду
-
сформувати зовнішній і внутрішній НR-бренди вашої компанії
-
обирати оптимальні канали для просування вас як роботодавця
-
уникати типових помилок у побудові НR-бренду
-
оцінювати економічний вплив від впровадження НR-бренду на фінансові показники підприємства
1. Актуальність HR-бренду для компанії
-
HR-бренд роботодавця: що це таке?
-
Ключові задачі й показники його ефективності
-
Ризики, можливості й основні помилки відносно створення та впровадження HR-бренду
-
Взаємозв’язок HR-бренду з брендом компанії
-
Хто повинен займатися формуванням HR-бренду?
-
Приклади: як рівень залученості співробітників впливає на фінансовий результат компанії
2. Основні цільові аудиторії HR-брендингу
-
Працівники компанії та їх друзі
-
Колишні співробітники
-
Персонал клієнтів і партнерів компанії
-
Персонал компаній-конкурентів
-
Лідери думок, журналісти, блогери тощо
3. Етапи створення і впровадження HR-бренду
-
Фактори, які впливають на HR-бренд:
-
вид бізнесу
-
система управління
-
корпоративна культура
-
система мотивації
-
зміст роботи
-
можливості кар’єрного, професійного й особистого зростання
-
-
Визначення поточного іміджу компаній й оцінка її ділової репутації (ЗМІ, відгуки, слухи)
-
Аналіз зовнішніх можливостей створення й впровадження HR-бренду
-
Алгоритм створення й впровадження HR-бренда:
-
генерація та відбір ідей
-
розвиток концепції
-
тестування
-
розробка програми запуску
-
тестовий запуск
-
комерційний запуск
-
4. Внутрішній HR-бренд
-
Взаємозв’язок HR-бренду й основних процедур в управлінні персоналом
-
підбір і адаптація співробітників
-
контроль виконавчої дисципліни
-
отримання системного зворотного зв’язку від керівництва
-
мотивація і стимулювання персоналу
-
оцінка та формування кадрового резерву
-
організація ротації персоналу
-
дотримання коректної процедури звільнення співробітників
-
-
Правила формування корпоративної культури
-
Система наставництва в компанії і програма адаптації новачків
-
Розробка і впровадження системи навчання і корпоративних заходів
-
Залученість перших осіб до процесу створення та впровадження HR-бренду компанії
5. Зовнішній HR-бренд
-
Створення бренд-бука компанії (концепція, ім’я, зовнішній вигляд)
-
Розробка комунікативної стратегії
-
Розвиток кар’єрного розділу на сайті компанії
-
Позиціонування компанії у соціальних мережах
-
Як і де створювати «правильну кар’єрну сторінку»?
-
Створення контент-плану
6. Канали просування зовнішнього HR-бренду
-
Поточні співробітники компанії
-
Кандидати на вакантні посади
-
Колишні співробітники
-
Персонал клієнтів і партнерів
-
Представники ЗМІ: газети, журнали, книги, ТБ, радіо й інші
-
Побудова роботи з ВУЗами
-
Інтернет (e-mail розсилка, соціальні мережі)
-
Зовнішня реклама (стенди, плакати, рекламні повідомлення на службових автомобілях)
-
Сарафанне радіо
7. Особистий бренд співробітника компанії
-
Оцінка повноти заповнення і регулярності ведення особистого профілю співробітника компанії в соціальних мережах
-
Програма запуску особистого брендингу
8. Помилки в побудові HR-бренду
-
Зовнішнього HR-бренду не буває без внутрішнього й навпаки
-
Економія чи надлишкове фінансування
-
Надлишкова оптимізація HR-процесів
-
Порушення послідовності етапів реалізації
-
Недооцінка ролі перших осіб у побудові HR-бренду
-
Помилки в реалізації заходів щодо просування внутрішнього та зовнішнього HR-брендів
9. Економічний ефект від впровадження HR-бренду
-
Система оцінки економічного ефекту від впровадження HR-бренду
-
Основні показники ефективності
Програма
Резюме тренера
Ірина Ілейко – сертифікований бізнес-тренер, психолог, консультант, коуч перших осіб компаній, HR Business partner компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ».
Має 15-тирічний досвід роботи в управлінні людськими ресурсами, у тому числі в розробці кадрової політики, формуванні й управлінні HR-підрозділом, організації та супроводі повного циклу системи навчання та розвитку.
Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: проєкт «Універсальний менеджер» для підрозділів, розробка і проведення заходів для формування позитивного іміджу компанії, підвищення рівня лояльності співробітників (дослідження, опитування, статті, конфліктні ситуації, корпоративний сайт) і багато інших.