top of page

Основи переговорів

Відкритий тренінг

Місце проведення: м. Київ, вул. Еспланадна, (конференц-зал ТОТ)

Група: учасники з різних компаній

Програма: стандартна

10 700 грн*

Корпоративний формат

Місце проведення:  ваша територія

Група: учасники вашої компанії

Програма: адаптується та узгоджується із вами

Уточнюйте*

*При замовленні із сайту знижка 7% від вказаної ціни

*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів

Про тренінг

Тренер: Катерина Ярошенко

Тривалість: 2 дні (16 годин)

Напрям навчання:

Продажі та маркетинг

Мова: українська, російська

Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат

Бонуси

  • перелік літератури на тему ділових переговорів

Опис

Тренінг Основи переговорів.jpg

Кому:

менеджерам з продажів і по роботі з постійними клієнтами, торговим агентам, маркетологам і бренд-менеджерам, мерчендайзерам, категорійним менеджерам, фахівцям із закупівель, керівникам усіх рівнів, а також усім професіоналам, кому необхідні навички ведення переговорів.

Ціль бізнес-тренінгу:

навчитись ефективно готуватись до переговорів й успішно вести переговорний процес, застосовуючи дієві стратегії переговорів.

 

Після проходження тренінгу ви навчитесь:

  • правильно ставити цілі та готуватись до проведення переговорів

  • розуміти етапи переговорів і застосовувати відповідні для кожного етапу прийоми

  • ефективно використовувати аргументацію

  • створювати психологічний портрет клієнта

  • розуміти і «читати» партнера по переговорах, розгадувати «мову» тіла

  • застосовувати правила та прийоми активного слухання

1. Переговори. Структура. Види

  • Що таке переговори і якими вони бувають

  • Визначення типу переговорів

2. Етапи переговорів

  • Підготовка (Постановка особистих цілей, збір інформації, аналіз інформації, документація, розробка можливих варіантів для маневрів і ін.)

  • Початок переговорів (Практичні поради та методи)

  • Основна частина переговорів

  • Завершення переговорів

  • Практика

3. Стратегії переговорів. Види

  • Техніки ведення переговорів

  • Методи аргументації

  • Як дізнатися маніпуляцію, як реагувати

  • Тактика опонента і вибір контргри

  • Техніки роботи з запереченнями.

  • Аргументація

 

4. Психологічний портрет клієнта

  • Створення психологічного портрета клієнта

  • Матриця психологічних типів

 

5. Метапрограми (розуміння і «читання партнера по переговорах», «мова» тіла)

  • Проактивний – Рефлективний

  • Рух «До» – Рух «Від»

  • Внутрішня – Зовнішня референція

  • Можливості – Процедури

 

6. Активне слухання

  • Правила активного слухання

  • Прийоми активного слухання

Програма

Резюме тренера

Катерина Ярошенко – сертифікований бізнес-тренер, консультант, керуючий партнер в компанії «BeReal» (Литва).

З 2009 року працює в сфері розробки, розвитку та управління проектами. Має досвід у розробці стратегії, організації продажів, створенні нових продуктів і виведення їх на ринки України і ЄС.

Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: розробка ТМ «Василько» (дитячі розвиваючі іграшки); організація відділу продажів, розробка і реалізація стратегії продажів; співпраця з торговими мережами (Ашан, NOVUS, KOCMO й ін); побудова стратегії роботи з клієнтами; формування ефективної бізнес-моделі, оптимальної внутрішньої структури і комунікації та багато інших. 

Катерина Ярошенко
bottom of page