top of page

Ефективні закупівлі та переговори у закупівлях

Відкритий тренінг

Місце проведення: м. Київ, вул. Еспланадна, (конференц-зал ТОТ)

Група: учасники з різних компаній

Програма: стандартна

7 740 грн*

Корпоративний формат

Місце проведення:  ваша територія

Група: учасники вашої компанії

Програма: адаптується та узгоджується із вами

Уточнюйте*

*При замовленні із сайту знижка 7% від вказаної ціни

*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів

Про тренінг

Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька

Тривалість: 2 дні (16 годин)

Напрям навчання:

Логістика і закупівлі

Мова: українська, російська

Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат

Бонуси

  • розв’язки завдань

  • перелік літератури з логістики управління запасами та закупівлями

  • приклади опису бізнес-процесу закупівель і управління запасами

  • приклади стандартів і регламентів управління закупівлями та запасами

  • приклади бюджетів закупівель підприємства

  • робочий Excel-файл «Прогнозування продажів», призначений для отримання прогнозного рівня продажів шістьма методами прогнозування

  • робочий Excel-файл «ABC, XYZ аналіз», призначений для проведення ABC і XYZ аналізу

  • консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу

Опис

Тренінг Переговори у закупівлях.jpg

Кому:

керівникам департаментів логістики, менеджерам і фахівцям із закупівель, менеджерам із постачання, категорійним і бренд-менеджерам, керівникам відділів збуту, торговим агентам, товарознавцям, фахівцям і менеджерам фінансових підрозділів, власникам бізнесу.

Ціль бізнес-тренінгу:

отримати навички ефективної організації закупівель, планування замовлень, управління запасами і ведення переговорів з постачальниками.

 

Після проходження тренінгу ви навчитесь:

  • ефективно будувати комунікацію з контрагентом

  • застосовувати різні методики ведення переговорів для досягнення поставлених цілей

  • організовувати робочі процеси відділу закупівель, визначати обов’язки, спеціалізацію і розмір штату фахівців

  • супроводжувати закупівельні процедури

  • організовувати систему контролю за запасами

  • прогнозувати споживання і планувати поповнення запасів, розраховувати страховий запас

  • визначати цикл замовлення для товарів сезонного/несезонного попиту

  • розраховувати показники ефективності закупівель і розробляти план дій для досягнення кращих результатів діяльності

1. Процес комунікації

  • Цілі комунікації з постачальниками і оптимізація умов їх досягнення

  • Соціально-психологічні бар’єри і фільтри сприйняття

  • Стандартні позиції сторін у взаємодії

  • Аналіз прихованих і явних намірів партнера

  • Стратегії «задавання питань – отримання інформації»

  • Позиційний торг

  • Алгоритми роботи із сумнівами і запереченнями

  • Прийоми досягнення згоди

  • Створення необхідного емоційного настрою у себе і партнера

  • Аргументація, контраргументація, відхід від аргументації

  • Емоційний вплив

 

2. Організаційна структура управління закупівлями

  • Обов’язки відділу закупівель

  • Вимоги керівництва компанії до функції закупівель

  • Спеціалізація всередині функції закупівель і постачання

  • Розмір штату фахівців

  • Керівництво постачанням

 

3. Закупівельні процедури

  • Ідентифікація бізнес-процесів закупівель

  • Визначення потреби

  • Методи закупівель

  • Формування замовлення

  • Супровід виконання замовлення

 

4. Створення системи контролю за запасами

  • Визначення цілей створення та підтримки запасів

  • Організація систем:

    • приймання товарів

    • розміщення запасів

    • обліку руху товару

  • Постановка цілей закупникам

 

5. Цикл замовлення і обсяг запасу

  • Визначення циклу замовлення для товарів:

    • несезонного попиту

    • сезонного попиту

  • Лінійний обсяг запасу

  • Мінімальний і максимальний цикли замовлення

 

6. Прогноз попиту та споживання запасів

  • Прогнозування попиту на постійно споживаний товар

  • Запаси нерегулярно споживаних товарів

  • Прогнозування сезонного попиту

  • Облік тенденцій

  • Формули прогнозу для різних схем споживання

  • Облік нестандартних ситуацій (нетипові показники для товарів регулярного та нерегулярного споживання)

  • Прогнозування споживання і планування поповнення запасів

 

7. Плановий час виконання замовлення і страховий запас

  • Час виконання замовлення для різних постачальників

  • Структура часу виконання замовлення

  • Планування замовлень при тривалому періоді виконання замовлення

  • Розрахунок обсягу страхового запасу (для товарів, що споживаються нерегулярно, що поставляються нерегулярно, для високорентабельних товарів, для товарів, що вимагають 100% рівня обслуговування)

 

8. Показники ефективності закупівель

  • Транспортні витрати, ланцюги витрат

  • Закупівлі й аналіз результатів торгівлі

  • Коефіцієнт оборотності запасів

  • Інвестиції в запаси

  • Відхилення в попиті

  • Упущені (втрачені) продажі

  • Рівень обслуговування клієнтів

  • Аналіз купівельної задоволеності

  • Звіт про діяльність відділу закупівель

  • Планування і бюджет закупівель

  • Порівняння показників

Програма

Резюме тренера

Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт з організації ключових і допоміжних процесів на підприємстві (закупівлі, виробництво, складування, транспортування тощо) сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», співавтор економічного бестселера «Бізнес-економіка: 9Z».

Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.

Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: побудова ефективної системи логістики на підприємстві; побудова ланцюгів поставок; впровадження складських і транспортних систем аналізу; прогнозування попиту та багато інших.

Ольга Пестрецова-Блоцька
bottom of page