Ефективні закупівлі та переговори у закупівлях
*При замовленні із сайту – знижка 7% від вказаної ціни
*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів
Про тренінг
Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька
Тривалість: 2 дні (16 годин)
Напрям навчання:
Логістика і закупівлі
Мова: українська, російська
Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат
Бонуси
-
розв’язки завдань
-
перелік літератури з логістики управління запасами та закупівлями
-
приклади опису бізнес-процесу закупівель і управління запасами
-
приклади стандартів і регламентів управління закупівлями та запасами
-
приклади бюджетів закупівель підприємства
-
робочий Excel-файл «Прогнозування продажів», призначений для отримання прогнозного рівня продажів шістьма методами прогнозування
-
робочий Excel-файл «ABC, XYZ аналіз», призначений для проведення ABC і XYZ аналізу
-
консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу
Опис

Кому:
керівникам департаментів логістики, менеджерам і фахівцям із закупівель, менеджерам із постачання, категорійним і бренд-менеджерам, керівникам відділів збуту, торговим агентам, товарознавцям, фахівцям і менеджерам фінансових підрозділів, власникам бізнесу.
Ціль бізнес-тренінгу:
отримати навички ефективної організації закупівель, планування замовлень, управління запасами і ведення переговорів з постачальниками.
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
-
ефективно будувати комунікацію з контрагентом
-
застосовувати різні методики ведення переговорів для досягнення поставлених цілей
-
організовувати робочі процеси відділу закупівель, визначати обов’язки, спеціалізацію і розмір штату фахівців
-
супроводжувати закупівельні процедури
-
організовувати систему контролю за запасами
-
прогнозувати споживання і планувати поповнення запасів, розраховувати страховий запас
-
визначати цикл замовлення для товарів сезонного/несезонного попиту
-
розраховувати показники ефективності закупівель і розробляти план дій для досягнення кращих результатів діяльності
1. Процес комунікації
-
Цілі комунікації з постачальниками і оптимізація умов їх досягнення
-
Соціально-психологічні бар’єри і фільтри сприйняття
-
Стандартні позиції сторін у взаємодії
-
Аналіз прихованих і явних намірів партнера
-
Стратегії «задавання питань – отримання інформації»
-
Позиційний торг
-
Алгоритми роботи із сумнівами і запереченнями
-
Прийоми досягнення згоди
-
Створення необхідного емоційного настрою у себе і партнера
-
Аргументація, контраргументація, відхід від аргументації
-
Емоційний вплив
2. Організаційна структура управління закупівлями
-
Обов’язки відділу закупівель
-
Вимоги керівництва компанії до функції закупівель
-
Спеціалізація всередині функції закупівель і постачання
-
Розмір штату фахівців
-
Керівництво постачанням
3. Закупівельні процедури
-
Ідентифікація бізнес-процесів закупівель
-
Визначення потреби
-
Методи закупівель
-
Формування замовлення
-
Супровід виконання замовлення
4. Створення системи контролю за запасами
-
Визначення цілей створення та підтримки запасів
-
Організація систем:
-
приймання товарів
-
розміщення запасів
-
обліку руху товару
-
-
Постановка цілей закупникам
5. Цикл замовлення і обсяг запасу
-
Визначення циклу замовлення для товарів:
-
несезонного попиту
-
сезонного попиту
-
-
Лінійний обсяг запасу
-
Мінімальний і максимальний цикли замовлення
6. Прогноз попиту та споживання запасів
-
Прогнозування попиту на постійно споживаний товар
-
Запаси нерегулярно споживаних товарів
-
Прогнозування сезонного попиту
-
Облік тенденцій
-
Формули прогнозу для різних схем споживання
-
Облік нестандартних ситуацій (нетипові показники для товарів регулярного та нерегулярного споживання)
-
Прогнозування споживання і планування поповнення запасів
7. Плановий час виконання замовлення і страховий запас
-
Час виконання замовлення для різних постачальників
-
Структура часу виконання замовлення
-
Планування замовлень при тривалому періоді виконання замовлення
-
Розрахунок обсягу страхового запасу (для товарів, що споживаються нерегулярно, що поставляються нерегулярно, для високорентабельних товарів, для товарів, що вимагають 100% рівня обслуговування)
8. Показники ефективності закупівель
-
Транспортні витрати, ланцюги витрат
-
Закупівлі й аналіз результатів торгівлі
-
Коефіцієнт оборотності запасів
-
Інвестиції в запаси
-
Відхилення в попиті
-
Упущені (втрачені) продажі
-
Рівень обслуговування клієнтів
-
Аналіз купівельної задоволеності
-
Звіт про діяльність відділу закупівель
-
Планування і бюджет закупівель
-
Порівняння показників
Програма
Резюме тренера
Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт з організації ключових і допоміжних процесів на підприємстві (закупівлі, виробництво, складування, транспортування тощо) сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», співавтор економічного бестселера «Бізнес-економіка: 9Z».
Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.
Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: побудова ефективної системи логістики на підприємстві; побудова ланцюгів поставок; впровадження складських і транспортних систем аналізу; прогнозування попиту та багато інших.
