top of page

Ефективні закупівлі та переговори у закупівлях

Відкритий тренінг

Місце проведення: м. Київ, вул. Еспланадна, (конференц-зал ТОТ)

Група: учасники з різних компаній

Програма: стандартна

10 700 грн*

Корпоративний формат

Місце проведення:  ваша територія

Група: учасники вашої компанії

Програма: адаптується та узгоджується із вами

Уточнюйте*

*При замовленні із сайту знижка 7% від вказаної ціни

*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів

Про тренінг

Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька

Тривалість: 2 дні (16 годин)

Напрям навчання:

Логістика і закупівлі

Мова: українська, російська

Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат

Бонуси

  • розв’язки завдань

  • перелік літератури з логістики управління запасами та закупівлями

  • приклади опису бізнес-процесу закупівель і управління запасами

  • приклади стандартів і регламентів управління закупівлями та запасами

  • приклади бюджетів закупівель підприємства

  • робочий Excel-файл «Прогнозування продажів», призначений для отримання прогнозного рівня продажів шістьма методами прогнозування

  • робочий Excel-файл «ABC, XYZ аналіз», призначений для проведення ABC і XYZ аналізу

  • консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу

Опис

Тренінг Переговори у закупівлях.jpg

Кому:

керівникам департаментів логістики, менеджерам і фахівцям із закупівель, менеджерам із постачання, категорійним і бренд-менеджерам, керівникам відділів збуту, торговим агентам, товарознавцям, фахівцям і менеджерам фінансових підрозділів, власникам бізнесу.

Ціль бізнес-тренінгу:

отримати навички ефективної організації закупівель, планування замовлень, управління запасами і ведення переговорів з постачальниками.

 

Після проходження тренінгу ви навчитесь:

  • ефективно будувати комунікацію з контрагентом

  • застосовувати різні методики ведення переговорів для досягнення поставлених цілей

  • організовувати робочі процеси відділу закупівель, визначати обов’язки, спеціалізацію і розмір штату фахівців

  • супроводжувати закупівельні процедури

  • організовувати систему контролю за запасами

  • прогнозувати споживання і планувати поповнення запасів, розраховувати страховий запас

  • визначати цикл замовлення для товарів сезонного/несезонного попиту

  • розраховувати показники ефективності закупівель і розробляти план дій для досягнення кращих результатів діяльності

1. Визначення, цілі та завдання закупівельної діяльності

  • Основи закупівель та їх роль в підвищенні ефективності підприємства

  • Роль закупівель у досягненні бізнес-цілей, зв'язок із загальною стратегією компанії.

  • Категорійний менеджмент: Класифікація закупівель, розробка стратегій для різних категорій товарів та послуг.

  • Управління ризиками в закупівлях: Виявлення, оцінка та мінімізація ризиків, пов'язаних із закупівлями.

  • Виявлення та аналіз купівельних потреб і вимог

 

2. Організація закупівель

  • Повноваження у прийнятті рішень про закупівлі

  • Організаційна структура управління закупівлями

  • Типи і методи закупівель

  • Цикл постачання. Бізнес-процес «закупівлі»

  • Критерії оцінки діяльності закупівель

 

3. Робота з постачальниками

  • Оцінка та вибір постачальників

  • Розробка чітких критеріїв відбору на основі якості, вартості та ефективності доставки

  • Проведення ефективного дослідження та оцінки постачальників

  • Ведення переговорів та укладення контрактів з постачальниками на оптимальні умови

  • Побудова міцних відносин співпраці з постачальникам

  • Умови взаємодії з постачальником

  • Оцінка ефективності роботи з постачальником

4. Підготовка до переговорів

  • Визначення потреб та цілей переговорів: Чітке формулювання вимог до постачальника, визначення пріоритетів та бажаних результатів

  • Аналіз ринку та постачальників: Збір інформації про ринок, оцінка потенційних постачальників, вибір оптимальних партнерів

  • Розробка стратегії переговорів: Визначення тактики та підходів до переговорів, підготовка аргументів та пропозицій

  • Психологічні аспекти переговорів: Розуміння поведінки та мотивації сторін, управління емоціями, встановлення довірчих відносин

 

5. Структура процесу комунікації

  • Цілі комунікації з постачальниками і оптимізація умов їх досягнення

  • Трикутник компетенцій для перемовників

  • Три типи переговорів: з нульовим результатом, торг, гарвардська модель

  • Стосунки та довіра. Компоненти довіри. Типи довіри

  • Відмінність між позиціями та інтересами. Комунікаційні інструменти для роботи з інтересами

  • Активне слухання. Методи ефективної комунікації. Робота з питаннями. Робота з припущеннями та пастками сприйняття.

  • Стратегії «задавання питань – отримання інформації»

  • Створення необхідного емоційного настрою у себе і партнера. Емоційний вплив

  • Аргументація, контраргументація, відхід від аргументації

6. Навички ведення переговорів для закупівель

  • Розуміння різних стилів переговорів та їх ефективності

  • Відпрацювання ключових технік ведення переговорів: опитування, слухання, активне спілкування

  • Оволодіння мистецтвом створення вартості та безпрограшних рішень

  • Обговорення ціни, умов оплати, графіків поставок та інших ключових елементів договору

  • Інструмент BATNA. Як знайти найкращу альтернативу переговорній угоді

 

8. Практика ведення переговорів

  • Тактика переговорів для різних сценаріїв закупівлі (запити на пропозиції, аукціони тощо)

  • Рольові ігри та симуляції: Відпрацювання різних сценаріїв переговорів, моделювання складних ситуацій, отримання зворотного зв'язку від тренера та інших учасників.

  • Доведення умов, вигідних підприємству: Практика переговорів щодо відтермінування платежів, гнучкого графіку поставок, розміру партій, відповідальності за якість, знижок та інших важливих аспектів

  • Інтеграція етичних та відповідальних практик у переговори

  • Створення довгострокової цінності шляхом спільних переговорів

  • Аналіз та обговорення результатів: Оцінка ефективності переговорів, виявлення сильних та слабких сторін, розробка планів покращення

Програма

Резюме тренера

Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт з організації ключових і допоміжних процесів на підприємстві (закупівлі, виробництво, складування, транспортування тощо) сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», співавтор економічного бестселера «Бізнес-економіка: 9Z».

Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.

Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: побудова ефективної системи логістики на підприємстві; побудова ланцюгів поставок; впровадження складських і транспортних систем аналізу; прогнозування попиту та багато інших.

Ольга Пестрецова-Блоцька
bottom of page