Ефективні закупівлі та переговори у закупівлях
*При замовленні із сайту – знижка 7% від вказаної ціни
*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів
Про тренінг
Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька
Тривалість: 2 дні (16 годин)
Напрям навчання:
Логістика і закупівлі
Мова: українська, російська
Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат
Бонуси
-
розв’язки завдань
-
перелік літератури з логістики управління запасами та закупівлями
-
приклади опису бізнес-процесу закупівель і управління запасами
-
приклади стандартів і регламентів управління закупівлями та запасами
-
приклади бюджетів закупівель підприємства
-
робочий Excel-файл «Прогнозування продажів», призначений для отримання прогнозного рівня продажів шістьма методами прогнозування
-
робочий Excel-файл «ABC, XYZ аналіз», призначений для проведення ABC і XYZ аналізу
-
консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу
Опис
Кому:
керівникам департаментів логістики, менеджерам і фахівцям із закупівель, менеджерам із постачання, категорійним і бренд-менеджерам, керівникам відділів збуту, торговим агентам, товарознавцям, фахівцям і менеджерам фінансових підрозділів, власникам бізнесу.
Ціль бізнес-тренінгу:
отримати навички ефективної організації закупівель, планування замовлень, управління запасами і ведення переговорів з постачальниками.
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
-
ефективно будувати комунікацію з контрагентом
-
застосовувати різні методики ведення переговорів для досягнення поставлених цілей
-
організовувати робочі процеси відділу закупівель, визначати обов’язки, спеціалізацію і розмір штату фахівців
-
супроводжувати закупівельні процедури
-
організовувати систему контролю за запасами
-
прогнозувати споживання і планувати поповнення запасів, розраховувати страховий запас
-
визначати цикл замовлення для товарів сезонного/несезонного попиту
-
розраховувати показники ефективності закупівель і розробляти план дій для досягнення кращих результатів діяльності
1. Визначення, цілі та завдання закупівельної діяльності
-
Основи закупівель та їх роль в підвищенні ефективності підприємства
-
Роль закупівель у досягненні бізнес-цілей, зв'язок із загальною стратегією компанії.
-
Категорійний менеджмент: Класифікація закупівель, розробка стратегій для різних категорій товарів та послуг.
-
Управління ризиками в закупівлях: Виявлення, оцінка та мінімізація ризиків, пов'язаних із закупівлями.
-
Виявлення та аналіз купівельних потреб і вимог
2. Організація закупівель
-
Повноваження у прийнятті рішень про закупівлі
-
Організаційна структура управління закупівлями
-
Типи і методи закупівель
-
Цикл постачання. Бізнес-процес «закупівлі»
-
Критерії оцінки діяльності закупівель
3. Робота з постачальниками
-
Оцінка та вибір постачальників
-
Розробка чітких критеріїв відбору на основі якості, вартості та ефективності доставки
-
Проведення ефективного дослідження та оцінки постачальників
-
Ведення переговорів та укладення контрактів з постачальниками на оптимальні умови
-
Побудова міцних відносин співпраці з постачальникам
-
Умови взаємодії з постачальником
-
Оцінка ефективності роботи з постачальником
4. Підготовка до переговорів
-
Визначення потреб та цілей переговорів: Чітке формулювання вимог до постачальника, визначення пріоритетів та бажаних результатів
-
Аналіз ринку та постачальників: Збір інформації про ринок, оцінка потенційних постачальників, вибір оптимальних партнерів
-
Розробка стратегії переговорів: Визначення тактики та підходів до переговорів, підготовка аргументів та пропозицій
-
Психологічні аспекти переговорів: Розуміння поведінки та мотивації сторін, управління емоціями, встановлення довірчих відносин
5. Структура процесу комунікації
-
Цілі комунікації з постачальниками і оптимізація умов їх досягнення
-
Трикутник компетенцій для перемовників
-
Три типи переговорів: з нульовим результатом, торг, гарвардська модель
-
Стосунки та довіра. Компоненти довіри. Типи довіри
-
Відмінність між позиціями та інтересами. Комунікаційні інструменти для роботи з інтересами
-
Активне слухання. Методи ефективної комунікації. Робота з питаннями. Робота з припущеннями та пастками сприйняття.
-
Стратегії «задавання питань – отримання інформації»
-
Створення необхідного емоційного настрою у себе і партнера. Емоційний вплив
-
Аргументація, контраргументація, відхід від аргументації
6. Навички ведення переговорів для закупівель
-
Розуміння різних стилів переговорів та їх ефективності
-
Відпрацювання ключових технік ведення переговорів: опитування, слухання, активне спілкування
-
Оволодіння мистецтвом створення вартості та безпрограшних рішень
-
Обговорення ціни, умов оплати, графіків поставок та інших ключових елементів договору
-
Інструмент BATNA. Як знайти найкращу альтернативу переговорній угоді
8. Практика ведення переговорів
-
Тактика переговорів для різних сценаріїв закупівлі (запити на пропозиції, аукціони тощо)
-
Рольові ігри та симуляції: Відпрацювання різних сценаріїв переговорів, моделювання складних ситуацій, отримання зворотного зв'язку від тренера та інших учасників.
-
Доведення умов, вигідних підприємству: Практика переговорів щодо відтермінування платежів, гнучкого графіку поставок, розміру партій, відповідальності за якість, знижок та інших важливих аспектів
-
Інтеграція етичних та відповідальних практик у переговори
-
Створення довгострокової цінності шляхом спільних переговорів
-
Аналіз та обговорення результатів: Оцінка ефективності переговорів, виявлення сильних та слабких сторін, розробка планів покращення
Програма
Резюме тренера
Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт з організації ключових і допоміжних процесів на підприємстві (закупівлі, виробництво, складування, транспортування тощо) сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», співавтор економічного бестселера «Бізнес-економіка: 9Z».
Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.
Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: побудова ефективної системи логістики на підприємстві; побудова ланцюгів поставок; впровадження складських і транспортних систем аналізу; прогнозування попиту та багато інших.