Атестація й оцінка персоналу
*При замовленні із сайту – знижка 7% від вказаної ціни
*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів
Про тренінг
Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька
Тривалість: 2 дні (16 годин)
Напрям навчання:
Управління персоналом
Мова: українська, російська
Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат
Бонуси
-
розв’язки завдань
-
перелік літератури з управління людськими ресурсами
-
приклади стандартів і регламентів управління людськими ресурсами підприємства
-
норми часу виконання різних робіт
-
робочий Excel-файл «Система оцінки робіт співробітників підприємства», призначений для аналізу ефективності та завантаження співробітників підприємства
-
консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу
Опис
Кому:
менеджерам середнього та топ-рівнів, керівникам підрозділів, HR-спеціалістам, HR-менеджерам і HR-бізнес-партнерам, проєктним менеджерам, власникам бізнесу.
Ціль бізнес-тренінгу:
розглянути й навчитись впроваджувати на практиці різні методики оцінювання персоналу, умови їх застосування, конкретні технології, які допомагають вибудувати «правильну» систему оцінки в компанії, що сприяє високій результативності та рівню задоволеності працівників і досягненню поставлених цілей.
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
-
проводити оцінку діяльності, робочого навантаження, результатів роботи, особистісних якостей
-
застосувати різні методи оцінки на різних етапах життєвого циклу підприємства
-
організовувати центри оцінки та проводити атестацію персоналу
-
застосовувати оцінку «методом 360°», «управління за цілями», «управління результативністю», «методом оціночного центру»
-
використовувати результати оцінки для формування лояльності та планування кар’єрного зростання
-
формувати та використовувати модель компетенцій
-
розробляти стратегії управління персоналом, у тому числі в умовах кризи
1. Місце оцінки та атестації в системі управління персоналом
-
Необхідність оцінки для компанії і співробітників
-
Інструменти оцінки персоналу
-
Напрямки оцінки: робочого навантаження, результатів роботи, особистісних якостей
-
Сила проведення оцінки діяльності на основі певних критеріїв
2. Вироблення стратегії управління персоналом в умовах кризи
-
Стратегія управління: скорочення чи збереження співробітників компанії?
-
Формула персоналу: ключові співробітники, лінійний персонал і баласт
-
Управління ключовими і незамінними співробітниками
-
Підтримка лояльності лінійного персоналу
-
Позитивний PR непопулярних рішень керівництва компаній
-
Робота з неформальними лідерами в період кризи
3. Методи оцінки персоналу
-
Атестація. Управління за цілями
-
Управління результативністю
-
Зворотній зв’язок «на 360 градусів»
-
Центри оцінки
-
Переваги та недоліки різних методів
-
Застосування методів оцінки на різних етапах життєвого циклу підприємства
-
Процес підбору і добору персоналу
-
Технологія і методи відбору персоналу
4. Роль і місце атестації в роботі з персоналом
-
Методи проведення атестації
-
Законодавча база для проведення атестації
-
Організаційні заходи проведення атестації
-
Роль і місце кадрових служб в їх здійсненні
-
Організація роботи атестаційних комісій
5. Оцінка на основі управління за цілями
-
Процедури управління за цілями
-
Технології ефективної постановки цілей
-
Повідомлення результатів оцінки на основі управління по цілям
6. Оцінка на основі управління результативністю
-
Схема оцінки видів робіт
-
Ранжування видів робіт
-
Зіставлення з внутрішнім еталоном
-
Огляди показників праці
-
Оцінка показників праці
-
Документація
-
Показники ефективності роботи для різних типів підрозділів – інфраструктурних, основного бізнес-процесу, допоміжних
-
Оцінка, заснована на компетенціях
-
Рольовий профіль
7. Моделі компетенцій
-
Типова схема структури компетенцій
-
Ключові кроки в створенні моделі компетенції
-
Використання компетенцій для оцінки ефективності виконання робіт
-
Узагальнені моделі компетенцій для різних посадових позицій
-
Корпоративні компетенції
-
Менеджерські компетенції
-
Професійно-технічні компетенції
8. Оцінка методом 360°
-
Процедури оцінки методом 360°
-
Розробка оціночних форм
-
Оціночна шкала
9. Центри оцінки
-
Етапи проведення оціночного центру
-
Підготовка спостерігачів
-
Технології проведення оціночних центрів у залежності від завдань оцінки
-
Валідність центру оцінки
-
Зворотній зв’язок за результатами оцінки
10. Використання результатів оцінки
-
Плани особистого професійного зростання
-
Планування кар’єрного росту
-
Формування лояльності
-
Зв’язок оцінки з системою професійного та кар’єрного зростання
-
Вплив результатів оцінки на оплату праці та грейдинг
11. Гроші як стимул: стратегія матеріальної винагороди
-
Дій як власник
-
Внутрішня мотивація на основі внутрішньої відповідальності та зовнішньої фінансової відповідальності
12. Форми оплати праці
-
Формування фонду заробітної плати
-
Структура заробітної плати
-
Схеми матеріального стимулювання
-
Премії, бонуси
-
Моніторинг заробітних плат
13. Оцінка ефективності та нормування праці
-
Методи вивчення трудових процесів і затрат робочого часу
-
Фотографія робочого часу
-
Хронометраж і його різновиди
-
Досвід підприємств по організації хронометражних спостережень
-
Методики збору інформації, формування схем процесів, перевірка коректності та адекватності, документування моделей процесів
-
Обробка результатів вимірювань
-
Аналіз причинно-наслідкових ланцюжків
-
Апробація і впровадження норм
-
Пошук причин неефективності робочих процесів
-
Покращення робочих процесів
-
Підготовка рішень про зміни / поліпшення
-
Вплив норм праці на мотивацію персоналу
-
Планування чисельності персоналу
14. Нормування праці окремих видів діяльності
-
Нормування праці:
-
бухгалтерів
-
економістів
-
інженерів і конструкторів
-
програмістів і системних адміністраторів
-
дизайнерів
-
маркетологів
-
15. Корпоративні нематеріальні мотиватори в умовах кризи
-
Дух компанії в умовах кризи як провідний чинник нематеріальної мотивації персоналу
-
Мотиваційне середовище компанії як корпоративний мотиватор
-
Позитивні та негативні метафори корпоративної культури в умовах кризи
-
Персональна лояльність персоналу ведучому лідеру компанії як фактор мотивації
Програма
Резюме тренера
Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт в області управлінського консалтингу й організаційного розвитку, навчалася за програмою Human Resource Management Standards for SMEs, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ».
Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.
Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: формування бізнес-команд, розробка та впровадження системи економічної мотивації персоналу; оцінка й аудит персоналу; оптимізація організаційних структур і чисельності співробітників підприємства; побудова систем оплати праці та багато інших.