top of page

Атестація й оцінка персоналу

Відкритий тренінг

Місце проведення: м. Київ, вул. Еспланадна, (конференц-зал ТОТ)

Група: учасники з різних компаній

Програма: стандартна

10 700 грн*

Корпоративний формат

Місце проведення:  ваша територія

Група: учасники вашої компанії

Програма: адаптується та узгоджується із вами

Уточнюйте*

*При замовленні із сайту знижка 7% від вказаної ціни

*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів

Про тренінг

Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька

Тривалість: 2 дні (16 годин)

Напрям навчання:

Управління персоналом

Мова: українська, російська

Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат

Бонуси

  • розв’язки завдань

  • перелік літератури з управління людськими ресурсами

  • приклади стандартів і регламентів управління людськими ресурсами підприємства

  • норми часу виконання різних робіт

  • робочий Excel-файл «Система оцінки робіт співробітників підприємства», призначений для аналізу ефективності та завантаження співробітників підприємства

  • консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу

Опис

Тренінг Оцінка персоналу.jpg

Кому:

менеджерам середнього та топ-рівнів, керівникам підрозділів, HR-спеціалістам, HR-менеджерам і HR-бізнес-партнерам, проєктним менеджерам, власникам бізнесу.

Ціль бізнес-тренінгу:

розглянути й навчитись впроваджувати на практиці різні методики оцінювання персоналу, умови їх застосування, конкретні технології, які допомагають вибудувати «правильну» систему оцінки в компанії, що сприяє високій результативності та рівню задоволеності працівників і досягненню поставлених цілей.

 

Після проходження тренінгу ви навчитесь:

  • проводити оцінку діяльності, робочого навантаження, результатів роботи, особистісних якостей

  • застосувати різні методи оцінки на різних етапах життєвого циклу підприємства

  • організовувати центри оцінки та проводити атестацію персоналу

  • застосовувати оцінку «методом 360°», «управління за цілями», «управління результативністю», «методом оціночного центру»

  • використовувати результати оцінки для формування лояльності та планування кар’єрного зростання

  • формувати та використовувати модель компетенцій

  • розробляти стратегії управління персоналом, у тому числі в умовах кризи

1. Місце оцінки та атестації в системі управління персоналом

  • Необхідність оцінки для компанії і співробітників

  • Інструменти оцінки персоналу

  • Напрямки оцінки: робочого навантаження, результатів роботи, особистісних якостей

  • Сила проведення оцінки діяльності на основі певних критеріїв

 

2. Вироблення стратегії управління персоналом в умовах кризи

  • Стратегія управління: скорочення чи збереження співробітників компанії?

  • Формула персоналу: ключові співробітники, лінійний персонал і баласт

  • Управління ключовими і незамінними співробітниками

  • Підтримка лояльності лінійного персоналу

  • Позитивний PR непопулярних рішень керівництва компаній

  • Робота з неформальними лідерами в період кризи

 

3. Методи оцінки персоналу

  • Атестація. Управління за цілями

  • Управління результативністю

  • Зворотній зв’язок «на 360 градусів»

  • Центри оцінки

  • Переваги та недоліки різних методів

  • Застосування методів оцінки на різних етапах життєвого циклу підприємства

  • Процес підбору і добору персоналу

  • Технологія і методи відбору персоналу

 

4. Роль і місце атестації в роботі з персоналом

  • Методи проведення атестації

  • Законодавча база для проведення атестації

  • Організаційні заходи проведення атестації

  • Роль і місце кадрових служб в їх здійсненні

  • Організація роботи атестаційних комісій

 

5. Оцінка на основі управління за цілями

  • Процедури управління за цілями

  • Технології ефективної постановки цілей

  • Повідомлення результатів оцінки на основі управління по цілям

 

6. Оцінка на основі управління результативністю

  • Схема оцінки видів робіт

  • Ранжування видів робіт

  • Зіставлення з внутрішнім еталоном

  • Огляди показників праці

  • Оцінка показників праці

  • Документація

  • Показники ефективності роботи для різних типів підрозділів – інфраструктурних, основного бізнес-процесу, допоміжних

  • Оцінка, заснована на компетенціях

  • Рольовий профіль

 

7. Моделі компетенцій

  • Типова схема структури компетенцій

  • Ключові кроки в створенні моделі компетенції

  • Використання компетенцій для оцінки ефективності виконання робіт

  • Узагальнені моделі компетенцій для різних посадових позицій

  • Корпоративні компетенції

  • Менеджерські компетенції

  • Професійно-технічні компетенції

 

8. Оцінка методом 360°

  • Процедури оцінки методом 360°

  • Розробка оціночних форм

  • Оціночна шкала

 

9. Центри оцінки

  • Етапи проведення оціночного центру

  • Підготовка спостерігачів

  • Технології проведення оціночних центрів у залежності від завдань оцінки

  • Валідність центру оцінки

  • Зворотній зв’язок за результатами оцінки

 

10. Використання результатів оцінки

  • Плани особистого професійного зростання

  • Планування кар’єрного росту

  • Формування лояльності

  • Зв’язок оцінки з системою професійного та кар’єрного зростання

  • Вплив результатів оцінки на оплату праці та грейдинг

 

11. Гроші як стимул: стратегія матеріальної винагороди

  • Дій як власник

  • Внутрішня мотивація на основі внутрішньої відповідальності та зовнішньої фінансової відповідальності

 

12. Форми оплати праці

  • Формування фонду заробітної плати

  • Структура заробітної плати

  • Схеми матеріального стимулювання

  • Премії, бонуси

  • Моніторинг заробітних плат

 

13. Оцінка ефективності та нормування праці

  • Методи вивчення трудових процесів і затрат робочого часу

  • Фотографія робочого часу

  • Хронометраж і його різновиди

  • Досвід підприємств по організації хронометражних спостережень

  • Методики збору інформації, формування схем процесів, перевірка коректності та адекватності, документування моделей процесів

  • Обробка результатів вимірювань

  • Аналіз причинно-наслідкових ланцюжків

  • Апробація і впровадження норм

  • Пошук причин неефективності робочих процесів

  • Покращення робочих процесів

  • Підготовка рішень про зміни / поліпшення

  • Вплив норм праці на мотивацію персоналу

  • Планування чисельності персоналу

14. Нормування праці окремих видів діяльності

  • Нормування праці:

    • бухгалтерів

    • економістів

    • інженерів і конструкторів

    • програмістів і системних адміністраторів

    • дизайнерів

    • маркетологів

15. Корпоративні нематеріальні мотиватори в умовах кризи

  • Дух компанії в умовах кризи як провідний чинник нематеріальної мотивації персоналу

  • Мотиваційне середовище компанії як корпоративний мотиватор

  • Позитивні та негативні метафори корпоративної культури в умовах кризи

  • Персональна лояльність персоналу ведучому лідеру компанії як фактор мотивації

Програма

Резюме тренера

Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт в області управлінського консалтингу й організаційного розвитку, навчалася за програмою Human Resource Management Standards for SMEs, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ».

Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.

Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: формування бізнес-команд, розробка та впровадження системи економічної мотивації персоналу; оцінка й аудит персоналу; оптимізація організаційних структур і чисельності співробітників підприємства; побудова систем оплати праці та багато інших. 

Ольга Пестрецова-Блоцька
bottom of page