Німецька BMW і китайський гігант інтернет-торгівлі Alibaba підписали меморандум про взаєморозуміння щодо стратегічного партнерства.
Як повідомляє finanzen.net, компанії спільно працюватимуть над оцифруванням бізнес-процесів автовиробника з ФРН в Китаї.
Згідно з документом, підписаним 26 жовтня, BMW та Alibaba для початку створять підрозділи онлайн-продажів і обслуговування, орієнтовані на дилерів преміальних марок автомобілів.
Компанії оголосили, що вони будуть працювати з дилерами над створенням системи, яка об'єднує перегляд, купівлю і обслуговування автомобілів на платформах китайського технологічного гіганта.
Акції BMW виросли на 0,25% на торгах XETRA до 64,09 євро.
До слова, автовиробник BMW вперше за понад десятиліття прозвітував про квартальний збиток з квітня по червень у розмірі 666 млн євро ($787 млн). Це перший квартальний дефіцит компанії після фінансової кризи 2009 року.
Comments