Дослідження, проведене OnePoll на замовлення фінансової компанії Empower показує, що середній американець витрачає майже дві з половиною години на день на «дрімскролінг» — перегляд речей, які він хотів би одного дня придбати.
І хоч дехто може вважати, що ви просто марнуєте свій день, цілих 71% стверджують, що це добре проведений час, оскільки ця звичка мотивує їх досягати своїх фінансових цілей. Також, 43% серед опитаних нещодавно американців зазначили, що займаються дрімскролінгом інтенсивніше коли економіка нестабільна.
Покоління Z витрачає найбільше часу на дрімскролінг — понад три години на день, тоді як бумери витрачають найменше, приблизно годину на омріяні покупки та складання списків бажань. Американці стверджують, що перегляд товарів, які вони мріють придбати допомагає їм розумно поводитися з грошима (56%), уникати незапланованих покупок або заборгованості (30%) та краще планувати досягнення своїх фінансових цілей (25%).
Близько 69% опитаних вважають дрімскролінг інвестицією в себе та можливістю уявити, чого вони хочуть від життя. 42% стверджують, що регулярно уявляють своє ідеальне пенсійне життя — включаючи вік виходу на пенсію, місце проживання та щомісячні витрати.
Що саме скролять респонденти? Кожен п'ятий переглядає оголошення про будинки чи квартири своєї мрії. Деякі просто переглядають туристичні напрямки (25%), товари для краси чи догляду за собою (23%) та предмети для своїх домашніх улюбленців (19%). Багато інших витрачають час на перегляд одягу, взуття та аксесуарів (49%), гаджетів і технологій (30%) та декору або меблів для дому (29%).
Майже половина американців стверджує, що вони зараз витрачають більше часу на дрімскролінг, ніж у попередні роки (45%), і 56% планують придбати щось зі свого дрім-листа до кінця цього року. І хоч 65% оптимістично налаштовані, що зможуть одного дня придбати все зі свого списку, майже кожен четвертий каже, що ніколи не зможе дозволити собі більшість із цих речей (23%).
Джерело: StudyFinds
Comments