Добірка актуальних новин у сфері маркетингу від Маркетинг по-українськи.
Україна увійшла в топ-10 країн з найбільшим заробітком на біткоїні в 2020 році
За даними Chainalysis українці заробили близько $400 млн прибутку від інвестицій в біткоїн минулого року. Рейтинг країн нижче в інфографіці.
88,3% користувачів відмовилися від вістеження своїх дій додатками на iOS 14.5
AIN провели опитування, і дізналися, що відстежувати свої дії додаткам заборонили 88,3% респондентів. 68,8% з них — повністю всім встановленим програмам. 19,5% обмежили доступ лише деяким додаткам.
Це одне оновлення Facebook та Instagram
Instagram відкриє доступ до офіційної біржі блогерів. Як це працює? Блогер ставить галочку, що він згоден потрапити на біржу і вибирає бренди, з якими він хотів би співпрацювати. А бренди, зі свого боку, бачать ці пропозиції, і вже вибирають з них.
Оновлення панелі адміністратора групи Facebook. Тут аж кілька приємних новин:
можна буде обмежувати частоту коментування серед користувачів, та й в цілому буде більш розширенний функціонал модерації коментарів;
можна буде аналізувати активність в розрізі кожного учасника;
будуть приходити сповіщення адміністратору у випадку різкої зміни активності у групі;
можна буде закріплювати правила групи у вікні, де користувач пише коментар.
Дослідження Національного банку України: індекс очікувань ділової активності знову впав
Український бізнес знову налаштований досить песимістично щодо свого майбутнього:
Підприємства промисловості очікують на значне зростання цін на сировину, матеріали та власну продукцію.
Підприємства сфери торгівлі очікують зменшення обсягу закупівлі товарів для продажу.
Підприємства сфери послуг очікують зниження обсягів наданих послуг, обсягів нових замовлень та замовлень у процесі виконання й планують збільшити тарифи на власні послуги.
Оптимістами залишаються лише підприємства, які спеціалізуються на будівництві житла — вони навпаки розраховують на підвищення попиту.
Дослідження B2B сайтів від Orbit Media Studios
Orbit Media Studios провели дослідження, де опитали B2B-маркетологів та відвідувачів сайтів B2B-компаній, щодо того, чого хочуть відвідувачі веб-сайтів і що їм дають маркетологи.
Наприклад, відвідувачі вище оцінили важливість дизайну сайту (22% проти 12%) та наявність фото команди (11% проти 3%), ніж маркетологи.
Також досліджували, який саме функціонал має бути на сайтах B2B. Виявилося, що найважливішим є той, який спрощує навігацію та допомагає швидше знайти необхідну інформацію.
Наприклад, відвідувачі дали дуже високу оцінку функції пошуку по сайту (69% проти 26% маркетологів) та живим чатам (45% проти 23%).
Також цікаво, що лише 10% користувачів сайту вважають корисною інформацію про дату та час розміщення публікацій у блозі сайту.
Деталі дослідження: Orbit Media Studios
Джерело: Маркетинг по-українськи.
コメント