
Бої за правилами за HR-бюджет
«…Складання бюджетів відноситься до компетенції фінансової служби підприємства. І можна довго мріяти про час, коли керівники підприємства й фінансова служба почнуть розглядати витрати на персонал як інвестиції не тільки на словах, але і в моменти затвердження бюджетів. Зазвичай на підприємствах застосовується один із двох підходів до складання бюджетів з управління персоналом. Перший — загальна сума витрат на персонал «спускається» менеджеру з персоналу керівництвом компанії або фінансовим директором. HR-фахівцю потрібно розподілити цю суму між статтями витрат на персонал; другий полягає в тому, що HR-директор сам розраховує необхідний бюджет витрат на персонал і потім захищає його перед керівництвом та бюджетним комітетом підприємства…
…Окрім того, складання бюджету HR-підрозділу допомагає намітити й контролювати виконання середньо- і довгострокових цілей у стратегії розвитку компанії, а також підняти ефективність роботи співробітників, оптимізувавши при цьому витрати на їхнє навчання і мотивацію, а це вже означає повноцінну участь HR-фахівця у стратегічному плануванні…
…Для того щоб ефективно захистити бюджет і не розгубитися в ситуаціях «будемо урізати й економити» для «оптимізації витрат і підвищення EBITDA», HR-керівнику необхідно навчитися розмовляти з керівництвом і фінансовим директором тією мовою, яка є найбільше зрозуміла — мовою цифр (бажано в грошовому вимірі). Як це зробити?…»
Проф. Швиданенко Генефа, к. е. н. Пестрецова-Блоцька Ольга. «Бізнес- економіка: 9Z».
Хочете дізнатися більше? Замовити книгу можна за посиланням: https://www.tot.com.ua/business-book-9z
Comments