top of page

Тенденції у світі логістики

Світові логістичні компанії продовжують показувати позитивні результати, але відмічається зниження порівняно з попереднім роком, особливо у сегментах повітряних та морських перевезень, повідомляє Trans.Info

 
Тенденції у світі логістики

У перші три місяці 2024 року Kuehne + Nagel зареєструвала доходи на рівні 5,5 млрд швейцарських франків. Проте це на 18% менше, ніж у відповідний період попереднього року, коли дохід становив 6,7 млрд франків. Чистий прибуток швейцарської групи в 1 кварталі 2024 року склав. 270 мільйонів франків, що на 40 відс. менше, ніж роком раніше.


Подібно до попередніх кількох кварталів, спостерігається очевидне зниження показників, яке виникло внаслідок слабких результатів у морському сегменті. Ця тенденція пов'язана зі зниженням ставок морських перевезень протягом декількох кварталів. Після досягнення пікових показників у 2021-2022 роках ставки відновили свій допандемічний рівень протягом 2023 року.


В результаті, доходи підрозділу морської логістики впали на 27,8 відс. в річному обчисленні в першому кварталі 2024 року, досягнувши 1,926 млрд франків. Сильне зниження фінансових показників також було зафіксовано в авіаційному сегменті, хоча і трохи нижче, ніж у морському. Дохід від повітряної логістики склав 1,583 мільярда франків (падіння на 15 відс.).


У сегменті автотранспортної логістики дохід знизився дещо менше, ніж у морському та авіапідрозділах, на 10 відс. у річному обчисленні (до 860 млн франків). Однак показник EBIT  (прибуток до оподаткування) постраждав, так само як і в інших сегментах. Він був більш ніж на 42 відсотки нижчим, ніж за перші три місяці 2023 року, і сягнув 30 мільйонів франків.


Контрактна логістика трималася відносно краще, що було характерною рисою діяльності логістичних операторів в останні квартали. Доходи в цьому сегменті впали на 9,8 відс. до 1 139 млн франків порівняно з аналогічним періодом минулого року.


Результати данського логістичного оператора DSV продемонстрували схожу картину. Доходи компанії в 1 кварталі 2024 року склали 38,34 мільярда крон – на 5 відсотків нижче, ніж за аналогічний період 2023 року.


Панівним підрозділом з погляду доходів є морський та повітряний транспорт, який у першому кварталі 2024 року досяг 22,7 мільярда крон, що на 11,5 відсотка менше, ніж торік. Прибуток сегменту до оподаткування впав на 16 відс., а EBIT – на 26 відс., тобто падіння було сильнішим, ніж загальні результати групи. Це свідчить про те, що і морські, і повітряні перевезення продовжують працювати значно гірше, ніж у попередні роки.


Загалом, перший квартал 2024 року став свідком подальшого зниження фінансових показників у сфері логістики. Падіння доходів в морському та авіаційному сегментах було особливо помітним, що викликано зниженням ставок перевезень. Це відобразилося у фінансових результатах Kuehne + Nagel та DSV. Сприятливішими сегментами залишаються контрактна логістика, яка тримається на більш стабільному рівні.


Джерело: Trans.Info

 



bottom of page