Платформи для маркетологів від українських розробників

Цікава статистика - за 2020 рік витрати компаній на рекламу в Україні сягли 24,517 млрд грн. А цього року оборот рекламного ринку може зрости на 16% – до 28,456 млрд грн, прогнозують експерти. Тож все частіше у підприємців, маркетологів та рекламодавців постає питання: як більш точково розподіляти рекламні бюджети, не витрачати гроші на шахраїв, а також як не «драконити» широку аудиторію нецікавими їй повідомленнями? Для розв'язання цих та інших проблем у світі створюються різноманітні технологічні платформи. Вітчизняні розробники теж не відстають.

Платформи для маркетологів від українських розробників

RetargetApp

Платформи для маркетологів від українських розробників

Рік створення: 2015

Засновники: Павло Матвієнко, Володимир Воробей

Розташування офісів: Київ

Суть продукту: RetargetApp – сервіс для автоматизації реклами, що спрощує запуск рекламної кампанії інтернет-магазинами на майданчиках Facebook, Instagram, Google, YouTube, Gmail і Audience Network.

Функціонал сервісу:

  • синхронізує інтернет-магазини на платформах Shopify, Bigcommerce і WooCommerce з інструментами Facebook або Google;

  • замінює роботу розробника або експерта, економлячи ресурси рекламодавця;

  • створює рекламні кабінети, налаштовує мету та необхідні параметри рекламної кампанії;

  • визначає, які дії користувач робив, перейшовши за рекламою на сайт;

  • після запуску рекламної кампанії стежить за налаштуваннями та допомагає автоматично оптимізувати ефективність РК (рекламної кампанії).

Монетизація: розмір платежів клієнтів варіюється залежно від обсягу рекламного бюджету – від 6% до 10%. «Ми працюємо за щомісячною передплатою: клієнт запускає кампанію, витрачає рекламний бюджет і отримує 14 безкоштовних днів, щоб сервіс міг визначити за цей час, наскільки магазин у принципі готовий до реклами. Це допомагає уникнути ризиків у тому разі, якщо РК буде неефективною через специфіку інтернет-магазину. Після тесту (якщо він пройшов успішно) починається платний період, сформований за usage-based підходом. Це означає, що користувач не платить за сервіс, якщо він ним не користується», – розповідає СЕО компанії.



Scalarr

Платформи для маркетологів від українських розробників

Рік створення: 2017

Засновники: Інна Ушакова, Юрій Яшунін

Розташування офісів: Харків, Київ, Уілмінгтон, Сан-Франциско, Сінгапур

Суть продукту: Scalarr – сервіс для виявлення шахрайства на всіх стадіях рекламної кампанії. «Зі зб