Цікава статистика - за 2020 рік витрати компаній на рекламу в Україні сягли 24,517 млрд грн. А цього року оборот рекламного ринку може зрости на 16% – до 28,456 млрд грн, прогнозують експерти. Тож все частіше у підприємців, маркетологів та рекламодавців постає питання: як більш точково розподіляти рекламні бюджети, не витрачати гроші на шахраїв, а також як не «драконити» широку аудиторію нецікавими їй повідомленнями? Для розв'язання цих та інших проблем у світі створюються різноманітні технологічні платформи. Вітчизняні розробники теж не відстають.
Рік створення: 2015
Засновники: Павло Матвієнко, Володимир Воробей
Розташування офісів: Київ
Суть продукту: RetargetApp – сервіс для автоматизації реклами, що спрощує запуск рекламної кампанії інтернет-магазинами на майданчиках Facebook, Instagram, Google, YouTube, Gmail і Audience Network.
Функціонал сервісу:
синхронізує інтернет-магазини на платформах Shopify, Bigcommerce і WooCommerce з інструментами Facebook або Google;
замінює роботу розробника або експерта, економлячи ресурси рекламодавця;
створює рекламні кабінети, налаштовує мету та необхідні параметри рекламної кампанії;
визначає, які дії користувач робив, перейшовши за рекламою на сайт;
після запуску рекламної кампанії стежить за налаштуваннями та допомагає автоматично оптимізувати ефективність РК (рекламної кампанії).
Монетизація: розмір платежів клієнтів варіюється залежно від обсягу рекламного бюджету – від 6% до 10%. «Ми працюємо за щомісячною передплатою: клієнт запускає кампанію, витрачає рекламний бюджет і отримує 14 безкоштовних днів, щоб сервіс міг визначити за цей час, наскільки магазин у принципі готовий до реклами. Це допомагає уникнути ризиків у тому разі, якщо РК буде неефективною через специфіку інтернет-магазину. Після тесту (якщо він пройшов успішно) починається платний період, сформований за usage-based підходом. Це означає, що користувач не платить за сервіс, якщо він ним не користується», – розповідає СЕО компанії.
Рік створення: 2017
Засновники: Інна Ушакова, Юрій Яшунін
Розташування офісів: Харків, Київ, Уілмінгтон, Сан-Франциско, Сінгапур
Суть продукту: Scalarr – сервіс для виявлення шахрайства на всіх стадіях рекламної кампанії. «Зі збільшенням попиту і витрат на мобільну рекламу зростає і кількість шахрайських дій, динаміка яких у кілька разів випереджає зростання ринку. Шахрайство різноманітно: від примітивних ботоферм до складних шахрайський дій із використанням АІ та машинного навчання, внаслідок яких маркетингові бюджети витрачаються на фейкові дії (CPI, CPA тощо), відповідно ефективність рекламних кампаній значно знижується», – пояснює Ушакова.
Рік створення: 2020
Засновники: Богдан Штилик, Богдан Єрьомін.
Розташування офісу: Київ
Суть продукту: BloggerMall – своєрідна біржа блогерів.
Монетизація: BloggerMall бере по 10% з блогера й рекламодавця за кожну успішну операцію. Кошти рекламодавця резервуються на платформі. Блогер їх отримує тільки після виконання зобов'язань.
BloggerMall повноцінно стартував восени минулого року. Зараз на платформі зареєстровано близько 750 блогерів і 2000 рекламодавців. Активно використовують сервіс близько 300 клієнтів. Серед них Lenovo, Avon, Biothal, Zakupka тощо.
Джерело: Mind
Comments