Чипи штучного інтелекту, приватні 5G-мережі та роботи. Технології майбутнього стрімко проникають у повсякдення, стаючи більш інтегрованими і взаємопов’язаними. Як же змінять інновації наше життя у 2020 році?
Компанія «Делойт» опублікувала 19-е видання дослідження «Прогноз розвитку галузей високих технологій, медіа та телекомунікацій». У ньому розглянули три актуальні теми галузі:
Як технології інтегруються в бізнес-процеси, збільшуючи свій вплив та цінність застосування;
Смартфони, комп’ютери, телебачення, корпоративні центри обробки даних, програмне забезпечення та Інтернет речей. Як компанії збільшують свої доходи завдяки новим технологіям;
Які продукти і послуги, що спричинили галас раніше, стануть реальністю у 2020 році.
За результатами дослідження:
Буде продано понад 750 мільйонів чипів штучного інтелекту.
До кінця 2020 року понад 100 компаній в усьому світі почнуть тестування приватних 5G-мереж.
Спеціалізовані сервісні роботи випередять промислових роботів за кількістю (у 2020 році) та обсягом доходів (у 2021 році).
Обсяг глобального доходу у сегменті відеопослуг з рекламою сягне близько 32 млрд доларів США.
Антенне телебачення продовжить користуватися популярністю серед щонайменше 1,6 млрд споживачів у всьому світі (450 млн домогосподарств).
Доступні чипи штучного інтелекту
У 2020 році в широкі маси назавжди входить поняття “нейронний процесор” (edge AI). Це чип, створений для обробки інформації за допомогою ШІ безпосередньо на пристрої, без «хмарного» з’єднання.
Тепер в кожному смартфоні, планшеті, телевізорі, смарт-годиннику, фітнес-трекеру, бездротових навушниках ШІ буде працювати без підключення до інтернету. Тобто мова йде про автономний ШІ.
«Делойт» прогнозує, що у 2020 році буде продано понад 750 млн процесорів з ШІ, які виконують завдання машинного навчання на пристрої, а не у віддаленому центрі обробки даних.
У грошовому еквіваленті це 2,6 млрд дол. Для порівняння: у 2017 році експерти прогнозували об’єм продажів на рівні 300 млн чипів. До 2024 року продажі перевищать 1,5 млрд чипів з ШІ.
«Роботи-колеги»
З майже 1 млн роботів, які будуть продані підприємствам у 2020 році, більш ніж половина будуть професійними роботами-обслуговувачами. Вони згенерують власникам понад 16 млрд доларів доходу. А це на 30% більше, ніж у 2019 році. Спеціалізовані сервісні роботи випередять промислових за кількістю (у 2020 році) та обсягом доходів (у 2021 році).
Компанії почнуть створювати власні приватні мережі 5G
Компанія «Делойт» очікує, що до кінця 2020 року понад 100 компаній в усьому світі почнуть тестувати власні 5G-мережі. Сукупний обсяг інвестицій у виконання необхідного обсягу робіт та закупівлю обладнання становитиме кілька сотень мільйонів доларів США. Для багатьох найбільших компаній світу власна 5G-мережа має всі шанси стати оптимальним рішенням. А особливо для використання у промисловому середовищі (виробничі підприємства, логістичні центри, порти).
Зростання ринку аудіокниг і подкастів
У 2020 році, прогнозує “Делойт”, світовий ринок аудіокниг зросте на 25% до 3,5 млрд доларів. При цьому аудіокниги — не єдиний аудіоформат, що стає популярним.
У компанії прогнозують, що у 2020 році світовий ринок подкастингу зросте на 30% до 1,1 млрд дол.
Ці цифри можуть не вразити, якщо їх порівнювати з радіо (42 млрд дол) та музикою (51 млрд дол). Однак у світі, де частка ЗМІ та розваг росте лише на 4%, 25-30-відсоткове річне зростання вражає, навіть враховуючи низьку абсолютну базу.
Компанія провела дослідження серед аудиторії, яка слухає аудіокниги та подкасти. Виявилося, що це переважно молоді, працевлаштовані та освічені люди:
Розміщення контенту разом із рекламою
«У цьогорічному дослідженні висвітлюються теми, які матимуть значний та позитивний вплив на майбутнє ринку ЗМІ, – говорить Марк Кейсі (Mark Casey), партнер компанії «Делойт» у Нідерландах і керівник Міжнародної групи з надання послуг компаніям у сфері телекомунікацій, розваг і ЗМІ. – Оскільки все більше компаній з різних галузей економіки намагатимуться донести свій контент до споживачів і таким чином впливати на них, окреслені у звіті технології відкриють для них нові можливості для зростання та створення партнерських відносин у таких напрямах, як спортивні франшизи, потокове відео та соціальні мережі».
Також, дохід від реклами на мобільних пристроях вперше перевищить дохід від телевізійних реклам:
Comments