У світі високих технологій час рухається надзвичайно швидко. Двадцять років тому не кожен був впевнені в гострій потребі носити з собою мобільний телефон. Десять років тому мобільні телефони вже були у всіх, а от смартфони все ще здавалися не обов’язковою розкішшю. Ще показовішою є історія з появою нових стандартів зв’язку...
Експерти компанії Ericsson на основі опитування склали список із десяти споживчих трендів 2030 року. Користувачі чекають появи інтернету відчуттів.
1. Навігація силою думки
59% користувачів вірять, що потрібний маршрут можна побачити у VR-окулярах, просто подумавши про місце призначення.
2. Ідеальна імітація голосу
67% користувачів вважають, що зможуть за допомогою мікрофона імітувати чужий голос настільки дослівно, що введуть в оману навіть членів сім'ї.
3. Будь-який смак за вашим уподобанням
45% сподіваються, що з'являться цифрові пристрої, що поліпшуватимуть смак їжі - будь-яка страва нагадуватиме вашу улюблену.
4. Цифрові аромати
Приблизно 6 з 10 користувачів розраховують на цифрову можливість бувати за містом і вдихати характерні запахи заміського життя, не виходячи з квартири.
5. Відчуття без кордонів
Понад 60% респондентів чекають появи смартфонів, екрани яких приймають форму цифрових іконок і передають відчуття від натискання кнопок.
6. Злиття світів
Згідно з оцінкою 7 з 10 опитаних, світ ігор на базі технології VR не відрізнятиметься від фізичної реальності до 2030 року.
7. Тільки правда і нічого окрім
Фейкові новини можуть закінчитися - половина опитаних вважає, що до 2030 року новинні агенції ретельно перевірятимуть факти.
8. Споживання без побоювання за персональні дані
Половина респондентів вважає, що вони втратили контроль над своїми персональними даними - люди сподіваються на розв'язання проблеми, яке дозволить без побоювань користуватися послугами на основі особистої інформації.
9. Інтернет на користь екології
Завдяки можливостям інтернету відчуттів суспільство більш відповідально ставитиметься до екології - так вважають 6 з 10 опитаних.
10. Шопінг з відчуттями
45% опитаних вважають, що торговельні майданчики запропонують можливість використовувати всі п'ять органів чуття в процесі шопінгу в Інтернеті.
Джерело: НВ
Comments