Консалтингова компанія Interbrand представила щорічний рейтинг 100 найдорожчих брендів світу. Перша трійка залишилася незмінною, а в загальний список додався лише один новий бренд. Найбільш швидкозростаючим брендом стала Tesla, яка піднялася з 40 місця на 14.
Зростання вартості брендів прискорилося за останній рік, найшвидше зростають технологічні компанії. Лідером за темпами зростання стала Tesla, вона збільшила вартість на 184%.
На першому місці в рейтингу топ-100 найдорожчих брендів світу дев'ятий раз поспіль опинилася корпорація Apple, вартість бренду якої за рік виросла на 26% до $ 408,3 млрд.
Друге і третє місця, як і в минулому році, займають Amazon (зростання на 24% до $ 249,3 млрд) і Microsoft (на 27% до $ 210,2 млрд). На перші три місця припадає 33% вартості всіх брендів, які входять у рейтинг.
Загальна вартість 100 брендів рейтингу виросла за рік на 15% до $ 2,3 трлн. У минулому році їх сумарна вартість збільшилася всього на 9%. В середньому вартість бренду з рейтингу зросла за 2021 рік на 10% – в 2020 році середнє зростання склало всього 1,3%.
Помітно покращили своє становище в рейтингу розробник хмарних систем для бізнесу Salesforce, який перемістився з 58-го місця на 38-ме (вартість бренду зросла на 37% до $ 14,8 млрд), і платіжна система PayPal, яка перемістилася з 60-ї позиції на 42-гу (зростання на 36% до $ 14,3 млрд).
Інші технологічні компанії і виробники електроніки також помітно додали: вартість Adobe зросла на 36%, Nintendo – на 26%, Zoom – на 24%, Instagram – на 23%, LinkedIn – на 22%, YouTube – на 21%, Samsung і Sony – на 20%, Google і Netflix – на 19%.
Істотне зростання вартості показали бренди виробника спортивних товарів Nike (на 24%), виробника конструкторів Lego (на 21%), а також брендів одягу класу люкс Hermes і Prada (на 20%).
Найсуттєвіше зниження вартості бренду було зафіксовано у виробника фотоапаратів, офісної і оптичної техніки Canon (на 14%), у рітейлера одягу Zara і виробника продуктів харчування Kellogg`s (обидва на 9%).
Єдиним новачком у рейтингу цього року стала косметична компанія Sephora – вартість бренду оцінюється в $ 4,6 млрд. Тепер група LVMH Group, в яку входить Sephora, виявилася власником відразу п'яти брендів, що входять у рейтинг, – це рекорд. Крім Sephora це Louis Vuitton, Dior, Tiffany і Hennessy.
Джерело: Mind
Comments