Тренди ритейлу - дослідження Epson

Epson (один з найбільших виробників принтерів і картриджів до них) дослідили, що майбутнє роздрібної торгівлі значно залежатиме від досвіду та емоційних вражень споживача. Покупці стверджують, що повернуться до покупок у традиційних магазинах, аби отримати більше вражень від процесу купівлі - 75% європейських споживачів змінили б свою купівельну поведінку, якби торговельні точки були більш інтерактивними.


 

Тренди ритейлу - дослідження Epson

Сучасні технології можуть стати першим кроком до відновлення шопінгу у фізичних торгових точках. Це підтверджується результатами дослідження «Експериментальне майбутнє» , проведеного на замовлення глобальної технологічної компанії Epson. Відповідно до нього сучасний підхід в ритейлі із застосуванням інтерактивного оточення зможе спричинити зміну поведінки покупців та привести до того, що вони будуть надавати перевагу покупкам у фізичних магазинах, все більше уникаючи онлайн-шопінг. Опитування показало, що три чверті респондентів (75%) змінили б свою купівельну поведінку, якби більше крамниць містили елементи взаємодії. До того ж за даними платформи Statista, ринок ритейлу у країнах Європи, після травневого виходу з локдауну та відновлення роботи, демонстрував найбільше зростання. Зокрема, у порівнянні з квітнем 2020 року, обсяг роздрібної торгівлі у вересні 2020 зріс на понад 284%.


У цифрах


Дослідження підкреслює, наскільки цінними є імерсивні (повне або часткове занурення у віртуальний світ) та практичні елементи для торгових точок і магазинів, особливо коли мова йде про покоління молодих покупців. Сім з десяти (67%) міленіалів зі значно більшою ймовірністю зробили б покупки в магазині, який міститиме експериментальні елементи. Таку ж думку поділяють 65% опитаних представників покоління Z, 58% покоління X та 52% бумерів. 29% покупців відвідали б магазин, який зазвичай не відвідували б, якщо він містить елемент взаємодії.


Результати дослідження демонструють очевидну необхідність для ритейлерів почати використовувати інтерактивне цифрове оточення: від 3D мапінгу та віртуальної реальності до управління жестами та рухами. Таким чином, бренди можуть використовувати цифрові технології задля створення унікальних яскравих вражень, що дивують, захоплюють та виводять відносини між брендом та клієнтом на новий рівень.


До прикладу - неймовірний успіх японського художнього колективу teamLab, який за перший тиждень допоміг залучити близько 10 000 відвідувачів до нещодавно відкритого художнього музею Амоса Андерсона. Цифрові установки з використанням більш ніж 50 проекторів Epson 3LCD змоделювали воду, що виливається вгору вздовж даху музею.

«У період пандемії компанії та заклади роблять акцент на інсталяціях та 3D-маппінгу. Тільки з початку року ми запустили такі великі та унікальні проєкти як Львівський океанаріум, ряд цікавих відеоінсталяцій з мережею Сільпо в Києві і Дніпрі, впровадили нову розробку з інтерактивними проєкціями на стіл у власному барі та кондитерській в Дніпрі. Зараз ми працюємо над проєктами з арт-галереєю, музеями, а також над іншими інсталяціями. Попит на такі послуги лише зростає і ми віримо, що скоро це стане частиною нашого буденного життя та допоможе урізноманітнити не лише сферу ритейлу, а й сферу послуг в цілому», - Остап Хитрук, засновник Magic Innovations, студії 3D-маппінгу.

Результати дослідження

 

Джерело: https://cases.media/column/doslidzhennya-epson-pro-trendi-riteilu-yak-povernuti-spozhivachiv-do-offlain-magaziniv