Як зробити сайт привабливим для Ваших клієнтів


В цифрову епоху веб-сайт компанії став її обличчям. Адже, перше, що бачитиме клієнт при знайомстві з Вашою компанією це саме її сайт. Якщо робота з веб-сайтом викликає у відвідувача невеликі труднощі, наприклад з пошуком необхідної йому інформації, то у нього може скластись негативне враження про компанію і є велика ймовірність, що він, швидше за все, піде на більш «гостинний» сайт.


Тож як повинен виглядати сайт, щоб скласти позитивне перше враження про компанію?


Контактна інформація. На сайті має бути присутня контактна інформація, по можливості на кожній сторінці в помітному місці (зазвичай контактну інформацію розміщують вкінці сторінки). Переконайтеся, щоб дані про компанію, графік роботи й ваші контакти завжди були актуальними.

Характеристики товару чи послуг. Варто пам'ятати, що крім фотографії товару, на сайті повинна розміщуватись якісна інформація про нього. Точна назва товару і відповідний йому опис – додатковий плюс для здобуття довіри та прийняття рішення про покупку. Грамотний і простий стиль викладу. Надавайте інформацію про ваш товар простою, ясною і чіткою мовою. Велика частина довіри відвідувача ґрунтується на сприйнятті вашої пропозиції.

Умови доставлення та повернення товару. Добре, коли потенційний покупець може знайти на сайті всю необхідну інформацію про можливі способи оплати та дставлення. Для цього вам необхідно максимально докладно описати на сайті способи оплати, які ви приймаєте, як покупець може отримати товар і ваші умови повернення.

Фото і відео. Обов'язково повинні бути присутніми фотографії. Красива візуалізація дозволить користувачеві швидше знайти найбільш підхожий йому товар.

Категорії. Товари повинні бути розподілені за категоріями. Найбільш вигідні для продажу продукти, як правило, краще розміщувати на головній сторінці. Пошук. Не варто забувати і про пошук на сайті: 10% користувачів користуються ним. Пошук повинен бути розташований на видному місці і правильно функціонувати для того, щоб відвідувачі могли швидко і без зусиль знайти товар/послугу, що їх цікавить. Структура сайту. Структура сайту повинна бути зрозумілою, не надто заплутаною, тобто без великої кількості підрозділів і складної багаторівневої структури.


Головна сторінка. Початкова сторінка є найбільш важливою на всьому сайті, бо в основному саме з неї відвідувач переходить на інші розділи веб-сайту. Тому необхідно винести на неї найбільш важливу для компанії інформацію і зробити так, щоб новий відвідувач, отримував повне уявлення про зміст всього сайту і його призначення. 


Реклама. Кількість реклами має бути помірною. Бажано, щоб реклама мала пряме або непряме відношення до бізнесу компанії; кращою є власна реклама компанії.


Джерело

Адреса

вул. Євгена Сверстюка, 19
02660, Київ, Україна

Написати нам

Подзвонити нам

(044) 360-05-63
(095) 068 89 95
(098) 471 58 67