Управління ризиками
*При замовленні із сайту – знижка 7% від вказаної ціни
*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів
Про тренінг
Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька
Тривалість: 2 дні (16 годин)
Напрям навчання:
Фінанси
Мова: українська, російська
Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат
Бонуси
-
розв’язки завдань
-
перелік літератури на тему тренінгу
-
робочий Excel-файл «Оцінка ризиків», призначений для оцінки рівня ризиків
-
класифікація подій, що призводять до збитків
-
робочий Excel-файл «Оцінка ймовірності банкрутства», призначений для оцінки ймовірності банкрутства підприємства
-
робочий Excel-файл «Метод Монте Карло», призначений для оцінки фінансових параметрів з урахуванням ризиків за методом Монте Карло
-
консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу
Опис

Кому:
менеджерам середнього і топ-рівнів, ризик-менеджерам, фахівцям зі стратегічного аналізу, бізнес-аналітикам, проєктним, фінансовим та інвестиційним менеджерам, власникам бізнесу.
Ціль бізнес-тренінгу:
освоїти практичні шляхи ідентифікації, оцінювання та управління ризиками, як на постійній системній основі, так і у випадках виходу із кризових ситуацій.
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
-
орієнтуватися в основних поняттях, що використовуються у ризик-менеджменті
-
розуміти механізми виникнення ризиків і сценарії їх розвитку
-
застосовувати методи якісної та кількісної оцінки ризиків і їх можливих наслідків
-
формувати систему управління ризиками з урахуванням специфіки компанії
-
виробляти стратегію управління персоналом і відновлення бізнесу в умовах кризи
-
підтримувати корпоративну культуру та мотиваційне середовище в надзвичайних ситуаціях
1. Визначення основних понять, що використовуються в ризик-менеджменті
-
Ризик і невизначеність
-
Ризик і криза
-
Імовірність та істотність ризику
-
Сприйняття світу й основи психології ризику
-
Класифікація ризиків і криз
2. Розуміння механізму виникнення ризику
-
Фактори ризиків
-
Технологічні
-
Технічні
-
Процедурні й операції
-
Людські ресурси
-
Проєктні
-
Інформаційно-комунікаційні системи
-
-
Формування портфеля сценаріїв розвитку підприємства
-
Створення карти ризиків компанії
-
Світова криза 2020р – ілюзії та реальність
3. Методи оцінки ризиків
-
Методи якісної оцінки ризиків
-
Аналіз циклів
-
Дерево наслідків
-
-
Методи кількісної оцінки ймовірності та наслідків ризиків
-
Екстраполяція трендів
-
Багатофакторний аналіз
-
Ефект ймовірності
-
Фінансові показники та діагностика кризового стану підприємства
-
-
Аналіз і діагностика економіки компанії. Нова бізнес-модель (мінімальні витрати, маржинальний дохід і прибуток): наскільки ефективно працює компанія. Ефективність використання матеріальних ресурсів. Оцінка виробничих потужностей
-
Як знизити витрати. Визначення резервів зниження витрат у компанії
-
Який продукт виробляти (продавати)? Розуміння кому і що, який продукт, якої якості і за якою ціною продавати. Економіка продукту з урахуванням зміни ринкової ситуації
-
Визначення структури асортиментного портфеля і його оптимізація
4. Методи управління ризиками
-
Класифікація методів управління ризиками
-
Передача ризиків
-
Уникнення ризиків
-
Компенсація
-
Локалізація
-
Диверсифікація
-
Ігнорування
-
-
Методи ранжування ризиків
5. Формування системи управління ризиками в компанії
-
Управління підприємством на основі критеріїв
-
Варіанти організації системи управління ризиками
-
Комплексний підхід до формування системи управління ризиками
-
Інтеграція системи управління ризиками з діючою системою управління в компанії
6. Способи ефективного відновлення бізнесу в надзвичайних ситуаціях
-
Розробка плану антикризових заходів
-
Механізми стабілізації підприємства при загрозі банкрутства
-
Робота з ключовими аудиторіями (ЗМІ, клієнти, партнери, акціонери, персонал, представники влади та суспільства)
-
Бюджет антикризової програми
7. Вироблення стратегії управління персоналом в умовах кризи
-
Стратегія управління: скорочення або збереження співробітників компанії?
-
Формула персоналу: ключові співробітники, лінійний персонал і баласт
-
Управління ключовими та незамінними співробітниками
-
Підтримка лояльності лінійного персоналу
-
Позитивний PR непопулярних рішень керівництва компаній
-
Робота з неформальними лідерами в період кризи
8. Корпоративні нематеріальні мотиватори в умовах кризи
-
Дух компанії в умовах кризи як провідний чинник нематеріальної мотивації персоналу
-
Мотиваційне середовище компанії як корпоративний мотиватор
-
Позитивні та негативні метафори корпоративної культури в умовах кризи
-
Персональна лояльність персоналу до провідного лідера компанії як фактор мотивації
Програма
Резюме тренера
Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт з операційного, організаційного розвитку компаній і фінансового аналізу, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», співавтор економічного бестселера «Бізнес-економіка: 9Z».
Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.
Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: внутрішній фінансовий аудит; супровід виходу IT компаній на IPO; оцінка вартості компанії; постановка системи оперативного фінансового обліку; постановка систем управлінського обліку і бюджетування та багато інших.
