Бізнес-статистика і статистичний аналіз
*При замовленні із сайту – знижка 7% від вказаної ціни
*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів
Про тренінг
Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька
Тривалість: 2 дні (16 годин)
Напрям навчання:
Фінанси
Мова: українська, російська
Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат
Бонуси
-
розв’язки завдань
-
перелік літератури на тему тренінгу
-
робочий Excel-файл «Прогнозування продажів», призначений для отримання прогнозного рівня продажів шістьма методами прогнозування
-
робочий Excel-файл «Розрахунок множинної регресії», призначений для аналізу витрат методом регресійного аналізу
-
робочий Excel-файл «Аналіз витрат», призначений для аналізу витрат методом регресійного та кореляційного аналізу
-
консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу
Опис

Кому:
фінансовим аналітикам, економістам, фахівцям зі стратегічного аналізу, бізнес-аналітикам, проектним, фінансовим та інвестиційним менеджерам, а також іншим професіоналам, які у своїй роботі використовують аналіз даних і створюють фінансово-економічні моделі.
Ціль бізнес-тренінгу:
навчитись використовувати на практиці методологію статистичного аналізу для моделювання і планування діяльності підприємства з урахуванням його внутрішніх цілей і впливу трендів зовнішнього середовища.
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
-
розуміти типи аналітичних даних, які характеризують діяльність підприємства
-
якісно планувати вибірку для аналізу
-
візуалізовувати дані в форматі графіків, таблиць, діаграм
-
проводити причинно-наслідковий аналіз і досліджувати взаємозв’язки між різними явищами
-
оперувати статистичними та сценарними методами для моделювання процесів, трендів і фінансово-економічних показників
-
застосовувати статистичні та якісні методи аналізу в різних сферах діяльності вашого підприємства
1. Типи аналітичних даних
-
Якісні характеристики
-
Кількісні характеристики
-
Дискретні кількісні дані
-
Безперервні кількісні дані
-
Порядкові якісні дані
-
Номінальні якісні дані
-
Тимчасові ряди
-
Правила планування вибірки для аналізу даних
2. Подання даних у вигляді таблиць, діаграм і графіків
-
Організація числових даних
-
Розподіл частот
-
Обчислення інтервалу групування
-
Функція розподілу
-
Гістограма
-
Подання категорійних даних у вигляді таблиць і діаграм
-
Дані зі значними відхиленнями
3. Напрями вимірювань
-
Узагальнюючі показники
-
Мінливість, вивчення різноманітності
-
Вивчення невизначеності
-
Дослідження взаємозв’язків
-
Причинно-наслідковий аналіз
-
Аналіз змін у часі
4. Статистичні методи аналізу
-
Метод простих середніх, простих середніх ковзних і подвійних середніх ковзних
-
Математичне сподівання, дисперсія та стандартне відхилення
-
Побудова трендів. Аналіз часових рядів. Аналіз сезонності
-
Експоненціальне згладжування. Статистичні тести на основі відслідковуваного сигналу
-
Кореляція та регресійний аналіз. Коефіцієнт автокореляції
-
Нормальні й інші безперервні розподіли. Побудова довірчих інтервалів
-
Лінійна та множинна регресія
5. Якісні методи аналізу
-
Евристичні моделі
-
Статистика нечислових даних
-
Сценарні експертні моделі
-
Розуміння можливостей аналізу з використанням якісних методів
-
Метод Монте-Карло
6. Використання методів аналізу даних у різних сферах діяльності підприємства
-
Продажі, взаємодія з клієнтами
-
Виробничо-технічна діяльність підприємства
-
Транспортування, логістика
-
Аналіз витрат, контролінг
-
Забезпечення трудовими ресурсами та продуктивністю праці
-
Забезпечення фінансовими ресурсами
-
Розгляд прикладних задач з використанням різних методів аналізу даних
Програма
Резюме тренера
Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт з операційного, організаційного розвитку компаній і фінансового аналізу, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», співавтор економічного бестселера «Бізнес-економіка: 9Z».
Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.
Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: внутрішній фінансовий аудит; супровід виходу IT компаній на IPO; оцінка вартості компанії; постановка системи оперативного фінансового обліку; постановка систем управлінського обліку і бюджетування та багато інших.
