Стрес менеджмент. Управління конфліктами
*При замовленні із сайту – знижка 7% від вказаної ціни
*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів
Про тренінг
Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька
Тривалість: 2 дні (16 годин)
Напрям навчання:
Управління персоналом
Мова: українська, російська
Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат
Бонуси
-
перелік літератури на тему менеджменту
-
приклади опису основних бізнес-процесів підприємства
Опис
Кому:
менеджерам середнього та топ-рівнів, керівникам підрозділів, HR-директорам, HR-менеджерам і HR-бізнес-партнерам, менеджерам по персоналу, проєктним менеджерам, скрам-майстрам, власникам бізнесу.
Ціль бізнес-тренінгу:
засвоїти техніки впливу, комунікації та мотивації задля запобігання появи конфліктних ситуацій; адекватно оцінювати ситуацію та керувати емоціями внаслідок виникнення конфлікту; навчитися грамотно та комфортно використовувати конфліктні комунікації для досягнення потрібних результатів у переговорах і управлінні; опанувати стратегії виходу з конфлікту, не допустивши його ескалації.
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
-
використовувати різні технології конструктивного вирішення конфлікту
-
організовувати ефективний зворотній зв’язок та комунікацію в конфліктних ситуаціях
-
діагностувати настрої серед співробітників
-
керувати власним емоційним станом і поведінкою під час конфлікту
-
запобігати появі конфліктів і конфліктних ситуацій
-
швидко вирішувати конфліктну ситуацію та завершувати конфлікт
1. Управління стресом
-
Ознаки стресу
-
Джерела стресу
2. Управління роботою, завдання та пріоритети
-
Формування системи цілей: довгострокові, середньострокові, короткострокові
-
Управління робочими й особистими зонами відповідальності
3. Технологія відновлення
-
Хаос або стабільність. Мотивація хаосом. Стан «потоку»
-
Розширення власних рамок
-
Рефреймінг
-
Стрес як джерело ресурсного стану
-
Корисні емоційні стани
4. Управління відносинами, людьми, складні люди
5. Структура компетенції «комунікація»
-
Знання себе
-
Взаємодія з собою
-
Знання інших
-
Взаємодія з іншими
-
Прийняття рішень
6. Процес комунікації
-
Цілі комунікації і оптимізація умов їх досягнення
-
Соціально-психологічні бар’єри і фільтри сприйняття
-
Геометрія комунікаційного простору
-
Стандартні позиції сторін у взаємодії
-
Аналіз прихованих і явних намірів партнера
-
Читання мови жестів
7. Тактичні способи впливу на підлеглого
-
Облік стилю сприйняття партнера
-
Вплив на мислення
-
Аргументація, контраргументація, відхід від аргументації
-
Мовленнєвий вплив
-
Вплив запитань
-
Емоційний вплив
8. Мотиваційний аналіз підлеглих
-
Співвідношення понять мотивація і стимулювання. Цілі мотивування персоналу. Мотивування з урахуванням потреб підлеглих
-
Мотиватори. мотиваційний чинник
-
Принципи впливу на мотивацію
-
Вектори мотивації до роботи
-
Внутрішня мотивація: на Я, на Ти, на Справу
-
Мотивація і лояльність. Практичні методи збільшення лояльності співробітників
-
Діагностика рівня мотивації співробітників. Експрес-методи. Як зрозуміти, що спонукає підлеглих
-
Технологія діагностики потреб і мотивів. Робота з прихованими та неусвідомленими мотивами
-
Ознаки демотивації співробітників: як вони проявляються і що з ними робити?
9. Емоційний інтелект. Усвідомлення емоційного світу
-
Знання власних емоцій
-
Методи управління емоціями
-
Усвідомлення емоцій інших людей
-
Технології стимулювання емоцій
-
Побудова відносин з іншими людьми
10. Зворотній зв’язок, що створює упевненість
-
Перешкоди ефективного зворотного зв’язку
-
Використання основних внутрішніх якостей
-
Візуалізація успішної діяльності
-
Приховані ресурси особистої ефективності
-
Парадокси зворотного зв’язку
11. Управління конфліктом
-
Суть і природа конфлікту
-
Стилі поведінки в конфлікті для вирішення ситуації
-
Використання навичок конструктивної взаємодії для запобігання конфлікту
-
Методи управління конфліктами. Визнати і озвучити. Протистояння маніпуляції. Відділення інтересів від позицій. Зміна ситуації, вихід з конфлікту
-
Управління власним емоційним станом
-
Прийоми конструктивної критики при вирішенні конфліктних ситуацій
-
Форми, результати та критерії завершення конфліктів
Програма
Резюме тренера
Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт в області управлінського консалтингу й організаційного розвитку, навчалася за програмою Human Resource Management Standards for SMEs, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ».
Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.
Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: формування бізнес-команд, розробка та впровадження системи економічної мотивації персоналу; оцінка й аудит персоналу; оптимізація організаційних структур і чисельності співробітників підприємства; побудова систем оплати праці та багато інших.