top of page
Пошук


Як технології впливають на поведінку споживачів в епоху штучного інтелекту
Сучасні технології стрімко трансформують спосіб взаємодії споживачів із брендами. Штучний інтелект (AI), цифрові пристрої та платформи,...
30 січ.Читати 2 хв


Штучний інтелект у маркетингу - Gradus Research
Штучний інтелект продовжує стрімко розвиватися та знаходити застосування у різних сферах, зокрема у маркетингу та креативних індустріях....
17 січ.Читати 2 хв


Святковий шопінг в Україні 2024: тренди, патріотизм і підтримка захисників – дослідження Deloitte
Різдвяно-новорічні свята залишаються неодмінною частиною життя українців, навіть у складні часи. Попри третій рік повномасштабної війни,...
13 груд. 2024 р.Читати 1 хв
bottom of page