top of page

Бренд: що, де, коли?

Тема брендів — одна з форм реакції на глобальну стандаризацію. Тож, що це за явище? Давайте розбиратися.

Добрий чарівник Гуд-Вілл


«…Саме слово «бренд», строго кажучи, не має юридичного обґрунтування, тобто існує де-факто, але не де-юре. У термінології маркетологів бренд — це коли переваги товару переносяться в емоційну сферу. Як явище може проявитися тільки на ринку, як реакція покупця, його позитивне сприйняття. Спробуйте це виміряти в кількісних показниках, а ще краще — в цифрах грошового формату…


…«Розділяй і володарюй» — ось принцип, за яким ви повинні будувати свій новий бренд. Так вважають Ел Райс і Лора Райс — американські професіонали в маркетингу і письменники…


…З точки зору підприємства — це актив, а значить, механізми його формування повинні бути описані в обліковому законодавстві і нормативній базі. Згідно з національним стандартом бухгалтерського обліку № 8 «Нематеріальні активи», до нематеріальних активів належать права на знаки для товарів і послуг: товарні знаки, торгові марки, фірмові назви та окрема група нематеріальних активів — Гудвілл (перелік неповний, названі групи є об’єктом нашого розгляду). Тобто про бренд тут мова не йде. Але фактично, торговий знак з гудвіллом — це і є бренд…»


Проф. Швиданенко Генефа, к. е. н. Пестрецова-Блоцька Ольга. «Бізнес- економіка: 9Z».


Хочете дізнатися більше? Замовити книгу можна за посиланням: https://www.tot.com.ua/business-book-9z

Comments


bottom of page