Без належного обґрунтування просити гроші неввічливо, навіть якщо вони ваші
«…Коли компанія продає свій товар з можливістю відтермінування оплати для покупця (тобто виступає кредитором), вона це робить не тільки тому, що хоче більше продати, а й ще за умови певної довіри до покупця. В староіталійській мові слово «кредитор» мало також значення «я вірю». У бізнесі для продавця продавати в кредит завжди було операцією з певним ризиком, який вимагає від підприємця віри – чи у свого партнера, чи у свою вдачу, а можливо – у свою силу. Але без віри кредитор не може зробити жодного кроку….
…Загальна сума дебіторської заборгованості компанії залежить від річного обсягу продажів у кредит і середнього періоду оборотності дебіторської заборгованості. Ще корисніше планувати обсяг дебіторської заборгованості в розрізі кожного клієнта, або групи клієнтів…
…Оскільки дебіторська заборгованість у діяльності багатьох компаній (крім роздрібної торгівлі, де оплата за товар відбувається у момент придбання товару) – явище неминуче, завдання управління цим показником полягає у збалансуванні доходів від збільшення обсягу продажів і витрат, пов’язаних із зростанням безнадійних боргів. Рішення про умови кредитування своїх покупців компанії приймають, виходячи зі специфіки товару, який продають, вартості грошей для себе і терміну кредиту, що допускається…»
Проф. Швиданенко Генефа, к. е. н. Пестрецова-Блоцька Ольга. «Бізнес- економіка: 9Z».
Хочете дізнатися більше? Замовити книгу можна за посиланням: https://www.tot.com.ua/business-book-9z
Opmerkingen