top of page

Як не провалити презентацію вашого стартапу?

Перш за все потрібно чесно відповісти самому собі: чим унікальна моя пропозиція; яку проблему вона вирішує; хто, де, коли візьметься за реалізацію справи; що принесе кінцевий результат? На основі відповідей до цих питань, потрібно побудувати презентацію свого проєкту для того, щоб правильно донести його суть до потенційного інвестора, - розповідає голова фінансово-аудиторського комітету Групи компаній «Октава Капітал», CFO Nota Group Дмитро Рибальченко.

 
Як не провалити презентацыю вашого стартапу?

Варто пам’ятати: гарна презентація не врятує, якщо бізнес-ідея не на висоті. Водночас погана презентація може поставити хрест на дуже якісному проєкті.


До речі, під час підготовки до презентації вашого проєкту слід пам'ятати, що лише 29% інвесторів звертають увагу на зміст презентації, стільки ж хочуть у спікері бачити розуміння питань, заявлених у брифі, кожен четвертий воліє зосередитися на фінансовому аспекті, а кожен 10-й звертає увагу на спосіб подачі інформації.


Ось десятка порад, як зацікавити інвесторів під час презенації:

  1. Гарно підготуватися. Пітчинг (англ. pitch - подання) – це не імпровізація, а ретельна підготовка до презентації проєкту. Треба бути готовим відповісти на максимальну кількість запитань щодо реалізації вашої ідеї;

  2. Розуміти потреби своєї аудиторії. Щоб утримувати увагу потенційних інвесторів треба докорінно розуміти їхні потреби, щоб довести, що саме ваша пропозиція може їх задовільнити;

  3. Демонструвати цінність. Знайдіть оригінальні «фішки», щоб презентувати ідею як новий продукт чи технологію, розкажіть, як вона здатна змінити ринок. Сформулюйте переваги в одному-двох реченнях;

  4. Довести, що ви відрізняєтеся від інших. Треба викладати конкретні пропозиції з яскравими прикладами. За дослідженнями, понад половина пітчерів перебільшують свою значимість;

  5. Будувати відносини. Пам‘ятайте, люди купують у людей, і ваше завдання – переконати купити у вас і сподобатися. До речі, бути переконливим важливіше, ніж розслабленим і природнім;

  6. Відточити свої навички. Люди пам‘ятають лише 10% того, що чули, 20% того, що читали, і 80% того, що бачили та робили. Тож, щоб вразити аудиторію, потрібно підготувати яскраві інформативні слайди та факти;

  7. Не економити на якості. Якщо ви використовуєте презентацію, роздруковану на папері, вона має виглядати солідно та якісно. Якщо ви її демонструєте на екрані, переконайтеся, що всі файли відкриваються на всіх операційних системах;

  8. Пам‘ятати про силу історій. 79% інвесторів хочуть почути історію бренду, і ваша аудиторія – не виключення. Не перевантажуйте презентацію цифрами, краще розкажіть про свій шлях у бізнесі та труднощі, які ви подолали;

  9. Зібрати команду. Якщо ви презентуєте проєкт командою, доведіть, що кожен може показати себе з сильного боку, і разом ви зможете справити враження на інвесторів;

  10. Бути лаконічними. Ви маєте конструктивно та харизматично розповісти про всі переваги вашого проєкту не більше ніж за 10 хвилин.

Шукаєте де отримати навички та знання, що дозволять створити правильно структуровану й ефективну презентацію, своїти правила вербальної і невербальної передачі інформації та способи впливу на аудиторію?



Після проходження тренінгу ви навчитесь:

  • правильно обирати тези виступу та логічно їх упорядковувати

  • захопити увагу на початку презентації та підтримувати її до кінця

  • правильно оформлювати презентацію

  • використовувати вербаліку та невербаліку для підсилення виступу

  • застосовувати техніки ефективної комунікації з аудиторією під час виступу

  • оформлювати презентацію засобами PowerPoint

Після проходження тренінгу кожен учасник отримає іменний сертифікат.

 

Джерело: Mind

bottom of page