Дослідження агенції Netpeak, виходячи із запитів клієнтів, виділило кілька основних тенденцій, які спостерігаються на українському ринку інтернет-маркетингу у 2020 році.
Крос-девайс і збільшення частки взаємодії покупця з бізнесом через мобільні пристрої. Варто звернути увагу на оптимізацію швидкості завантаження сайту, роботу з голосовими запитами Google, щоб забезпечити комфортну взаємодію клієнта з сайтом через мобільний пристрій. Клієнти стають більш вимогливими і більше цінують свій час витрачений на вибір постачальника товару або послуги. Саме тому варто приділяти увагу таким речам, як відгуки, фото, відеоконтент, зручні канали комунікації, варіанти оплати, вибір доставки і т.п.
Мультиканальна аналітика. Класичних інструментів аналітики стає недостатньо і почастішали запити на допомогу в налаштуванні мультиканальної аналітики. Найдосвідченіші замислюються про CJM (Customer Journey Map), кастомних моделях атрибуції для відстеження участі кожного каналу на різних етапах взаємодії з клієнтом. Офлайн-рітейлери дуже активно почали боротися за онлайн-споживачів і багато хто хоче розуміти, як онлайн впливає на оффлайн і навпаки (це називається ROPO-ефект).
А також інші інсайти дослідження:
інтернет-магазини і корпоративні сайти звертаються за просуванням найчастіше;
більша частина клієнтів готові виділяти на інтернет-маркетинг від $ 900 до $ 1 900;
найчастіше клієнти замовляють просування в Google Ads та Facebook, причому перший значно випереджає;
частка мобільного трафіку зростає (і буде рости) й це означає, що бізнесу потрібно створювати і / або покращувати мобільну версію свого сайту, звертаючи увагу на швидкість завантаження сайту і роботу з голосовими запитами Google;
мультиканальна аналітика — тепер одного Google Analytics «з коробки» мало, бізнесу важливо детально бачити шлях свого клієнта на всіх етапах маркетингової воронки і знати точну кількість грошей, яку потрібно витратити на кожен канал, щоб окупитися.
Comments