top of page

Дайджест новин про маркетинг

Добірка актуальних новин у сфері маркетингу від Маркетинг по-українськи.

 
Дайджест новин про маркетинг

Випуск iOS 14.5


Apple і додатки, які знаходяться в Apple Store збирають про нас безліч даних. Щоб усвідомити все це, можете подивитися офіційну історію від самої компанії під назвою “A Day in the Life of Your Data”.


Тепер при першому запуску додатку, користувача будуть перепитувати, чи згідний він/вона передавати свої дані. Вся проблема в тому, що навіть найбільш оптимістичні прогнози свідчать, що згоду давати будуть не більше 5-10% юзерів.


Якщо користувач відмовляється, то додатку заборонено буде використовувати ідентифікатор пристрою (IDFA). Тому даних для аналізу стане менше.


Що тепер?


Потрібно підтвердити домен рекламодавця в Facebook. Хто налаштовує рекламу на конверсії в Фейсбуці, вже давно міг помітити попередження, що необхідно підтвердити домен. Робиться все досить просто, як з підключенням Facebook Pixel.


Після підтвердження домену потрібно зайнятися пріоритетністю подій. Тепер кількість подій для оптимізації кампаній в акаунті буде обмежена: до восьми подій для користувачів, які дали згоду на трекінг, і одна подія для тих, хто не дав згоду. Обирайте найважливіше.


Facebook в усіх рекламних акаунтах перейшов на змінені вікна атрибуції: 1 день після перегляду, 7 днів після кліку (було 28). А також змінив налаштування: тепер вони встановлюються не на рівні акаунту, а на рівні груп оголошень.


І найсумніше - із завантажених баз (за телефонами, email, з CRM), користувачі, які відмовилися від трекінгу теж будуть з часом виключатися.


Google почне показувати користувачам, як додатки використовують їх дані


Чудова новина для користувачів Android, і, як у випадку з iOS 14.5 - не дуже хороша для маркетологів. Починаючи з 2022 року в Google Play з’явиться спеціальний розділ, що стосується конфіденційності та безпеки даних.


У спеціальному розділі розробники повинні будуть вказувати, яку інформацію про користувачів збирають їх застосунки, як використовуються отримані дані, чому вони важливі для коректної роботи додатків. Також зі спеціального розділу користувачі зможуть дізнатися, чи можна відмовитися надавати свої дані додатку або надати запит щодо їх видалення. Нова політика буде стосуватися не тільки програм третіх сторін, а й власних додатків Google.


У Telegram буде можливість приймати платежі в чатах


Тепер можна буде приймати платежі через Telegram групи, що дозволить оплачувати у додатку послуги та товари. Неймовірно зручно для тих, хто регулярно користується доставкою їжі через Телеграм-боти та іншими схожими сервісами. Будуть представлені 8 вбудованих платіжних систем.


Також обіцяють дві версії для браузерів — Telegram Web K та Telegram Web Z. Все через те, що у компанії стимулюють внутрішню конкуренцію, яка, за думкою розробників, допомагає зробити продукт кращим.


Великі платники податків переїджають у села


Вийшло чудове дослідження від Опендатабот. Для аналізу були взяті бізнеси, які є великими платниками податків. За останній рік обіги кожної компаній з переліку склали понад 1,65 млрд гривень (50 млн євро).


За останні 4 роки 55 компаній з цього списку змінили місце реєстрації з великих міст на сільські ОТГ — об’єднані територіальні громади. Це 4% від усіх великих платників податків. Серед них ОККО, John Deere, BMW, Huhtamäki.


Половина компаній, які переїхали в села — 25 бізнесів — працює у сфері оптової торгівлі. 8 підприємств задіяні у сфері торгівлі автотранспортними засобами та мотоциклами або їх ремонта.


Здебільшого причиною називають наявність та вартість землі. Також відмічають, що це буде стимулювати розвиток сільської місцевості, що не може не радувати!


Витрати на інтернет-рекламу будуть зростати щороку на 7% до 2023 року


Дослідження проводили Earnest Research, і стосувалося воно безпосередньо FMCG (товари повсякденного попиту).


Кілька висновків про рекламу FMCG брендів, які вони зробили:

  • щороку на 7% буде зростати попит на діджитал-рекламу, такий ріст прогнозують до 2023 року;

  • буде також зростати попит на рекламу в кінотеатрах та на зовнішніх носіях;

  • скоротять витрати на рекламу на телебаченні, у друкованих виданнях, на радіо;

  • минулого року витрати на інтернет-маркетинг у галузі скалали 46% від загальної кількості каналів;

  • ринок Китаю значно відрізняється, адже 52% витрат все ще за ТБ-рекламою.

 

Будьте в курсі актуальних маркетинг-новин разом із Маркетинг по-українськи.

bottom of page