Найдорожчі бренди світу - Forbes

Загальна вартість 100 найдорожчих брендів за рік зросла з $2,33 трлн до $ 2,54 трлн. Найбільш популярною галуззю представленою в рейтингу виявилась ІТ. Найдорожчим брендом, за версією Forbes, залишилась Apple.

Компанії, в тому числі Amazon, Netflix і PayPal, продемонстрували істотне зростання вартості бренду з минулого року, що відповідає тенденціям, пов'язаним з електронною торгівлею, потоковим і цифровим платежам. Однак до рейтингу потрапили і новачки. Наприклад, такі бренди, як Nintendo, Burger King, Hennessy і AXA, увійшли до списку найдорожчих брендів, а Philips, Hewlett Packard Enterprise, Nissan і Kellogg були змушені його покинути.


Цьогорічний топ-10 найдорожчих брендів виглядає наступним чином:

  1. Apple ($241,2 млрд, зростаня на 17% за рік);

  2. Google ($207,5 млрд, +24%)

  3. Microsoft ($169 млрд +30%)

  4. Amazon (135,4 млрд, +40%)

  5. Facebook ($70,3 млрд, -21%)

  6. Coca-Cola ($64,4 млрд, +9%)

  7. Disney ($61,3 млрд, +18%)

  8. Samsung ($50,4 млрд, -5%)

  9. Louis Vuitton ($47,2 млрд, +20%)

  10. McDonald`s ($46,1 млрд, +5%)

І хоча перші чотири підтримували або збільшували темпи зростання, темп Facebook значно впав. Насправді вартість бренду соціальної мережі знизилася на 21% між фінансовим 2018 та 2019 роком.

Бренди з найбільшим приростом вартості (за період 2019-2020 рр.):

  1. Netflix +72%

  2. Chanel +42%

  3. Amazon +40%

  4. Microsoft +30%

  5. PayPal +24%

З повним списком можна ознайомитися за посиланням.

Адреса

вул. Євгена Сверстюка, 19
02660, Київ, Україна

Написати нам

Подзвонити нам

(044) 360-05-63
(095) 068 89 95
(098) 471 58 67