Загальна вартість 100 найдорожчих брендів за рік зросла з $2,33 трлн до $ 2,54 трлн. Найбільш популярною галуззю представленою в рейтингу виявилась ІТ. Найдорожчим брендом, за версією Forbes, залишилась Apple.
Компанії, в тому числі Amazon, Netflix і PayPal, продемонстрували істотне зростання вартості бренду з минулого року, що відповідає тенденціям, пов'язаним з електронною торгівлею, потоковим і цифровим платежам. Однак до рейтингу потрапили і новачки. Наприклад, такі бренди, як Nintendo, Burger King, Hennessy і AXA, увійшли до списку найдорожчих брендів, а Philips, Hewlett Packard Enterprise, Nissan і Kellogg були змушені його покинути.
Цьогорічний топ-10 найдорожчих брендів виглядає наступним чином:
Apple ($241,2 млрд, зростаня на 17% за рік);
Google ($207,5 млрд, +24%)
Microsoft ($169 млрд +30%)
Amazon (135,4 млрд, +40%)
Facebook ($70,3 млрд, -21%)
Coca-Cola ($64,4 млрд, +9%)
Disney ($61,3 млрд, +18%)
Samsung ($50,4 млрд, -5%)
Louis Vuitton ($47,2 млрд, +20%)
McDonald`s ($46,1 млрд, +5%)
І хоча перші чотири підтримували або збільшували темпи зростання, темп Facebook значно впав. Насправді вартість бренду соціальної мережі знизилася на 21% між фінансовим 2018 та 2019 роком.
Бренди з найбільшим приростом вартості (за період 2019-2020 рр.):
Netflix +72%
Chanel +42%
Amazon +40%
Microsoft +30%
PayPal +24%
З повним списком можна ознайомитися за посиланням.
Comments