top of page

Штучний інтелект у маркетингу - Gradus Research

Штучний інтелект продовжує стрімко розвиватися та знаходити застосування у різних сферах, зокрема у маркетингу та креативних індустріях. Сьогодні він здатний створювати не лише тексти чи зображення, а й повноцінні рекламні ролики. Як саме українські маркетологи використовують ШІ, для яких завдань він найбільш корисний та як змінюється ставлення до його впровадження? Відповіді на ці питання дала дослідницька компанія Gradus Research у партнерстві з комунікаційною групою dentsu Ukraine. Результати їхнього спільного дослідження, проведеного у вересні 2024 року, були представлені на щорічній конференції Future Lab.

 
Штучний інтелект у маркетингу - Gradus Research

89% опитаних маркетинг-спеціалістів користуються інструментами штучного інтелекту, з них третина (32%) — початківці, більша частина (55%) — на середньому рівні (використовують для базових задач), ще 12% — на високому та експертному. Також слід зауважити, що 44% опитаних ніколи не проходили навчання з використання ШІ.


Майже дві третини (62%) респондентів користуються ШІ впродовж 12 місяців чи менше. Тобто, це новий інструмент на ринку, із яким більшість експериментує.

92% опитаних маркетологів використовують його у роботі, 84% — визначають, як дуже корисний.


“Цей різкий підйом зацікавлення до ШІ в останній рік, ми бачимо і всередині комунікаційної індустрії. Все частіше рекламодавці звертаються із запитом щодо ШІ-інструментів, які допоможуть їм автоматизувати процеси і відповідно оптимізувати витрати на рекламу. Причому простежується чіткий тренд – зараз ці запити виглядають швидше, як прощупування можливостей ШІ, інколи без розуміння конкретного функціоналу, однак, думаю, із активним розвитком освіти у цій сфері, брифи бізнесів ставатимуть дуже спеціалізованими”, — коментує Оксана Стехіна, директор з розвитку бізнесу dentsu Ukraine та Global Network Director iProspect Global.

Для яких завдань використовують ШІ у маркетингу? Найпопулярнішими напрямами є копірайтинг (41%), дизайн (33%) та пошук інформації (31%). Крім того, 23% користувачів звертаються до ШІ, щоб знайти натхнення або генерувати творчі ідеї. Цікаво, що чоловіки вдвічі частіше за жінок застосовують штучний інтелект для аналізу даних і виконання розрахунків.


Переважна більшість (90%) опитаних маркетинг-спеціалістів планують і надалі використовувати інструменти штучного інтелекту, проте серед бар’єрів до використання ШІ — недостатність знань (для половини респондентів), нерозуміння інтеграції (37%) та питання конфіденційності (23%).

 

Джерело: Gradus Research


1 коментар

1 Comment


Недавно начал готовиться к сдаче экзамена на права и понял, что знаний теории катастрофически не хватает. Нашёл сайт где можно сдать онлайн тесты пдд . Удобно, что можно проходить тесты в любое время, а ошибки сразу разбираются. Через пару недель почувствовал себя увереннее, начал без проблем отвечать на сложные вопросы.

Like
bottom of page