MWC - це найголовніша подія у сфері мобільних застосунків, яка об'єднує останні інновації та передові технології, а також найвпливовіших візіонерів сучасності. Цього року захід проходив у Барселоні з 27 лютого по 2 березня.

Українська делегація презентувала вісім мобільних додатків у виставковому павільйоні 4YFN, який присвячувався продуктам та послугам у сфері мобільних технологій.
Український стенд пропонував відвідувачам спробувати окуляри VR, щоб ті побачили реалії, в яких "народжуються" та працюють українські стартапи. У них можна було побачити зруйновані будинки в Бородянці, Гостомелі, Києві, Харкові, Миколаєві, Дніпрі, Запоріжжі, Ізюмі, Катюжанці, Чернігові, Вінниці та Співаківці.
Серед українських стартапів було представлено:
Numo ADHD — застосунок, що допомагає підвищувати продуктивність людям із синдромом порушення активності та уваги;
Zeely — мобільний вебмагазин і розробник реклами на основі штучного інтелекту;
XSight — ігрова AR-платформа з елементами соціальної мережі;
Saldo Apps — фінтех-платформа для самозайнятих осіб і мікробізнесу;
SUITSME — фешн-гра;
Finmap — інструмент управління грошовими потоками для малого та середнього бізнесу;
Vanongo — платформа з діджиталізації роздрібної доставки;
DeHealth — медичний децентралізований застосунок на основі ШІ.
До речі, український стартап DeHealth увійшов до п'ятірки найкращих за версією європейського альянсу Connected Health Alliance Group.
Comentários