top of page

Як коректно обліковувати витрати?


Як коректно обліковувати витрати з використанням принципів управлінського обліку


«…Рано чи пізно будь-яке підприємство стикається з ситуацією, коли зростання підприємства за рахунок тільки підвищення обсягів продажів стає неможливим. Така ситуація може виникати внаслідок вичерпаності потенціалу певного ринку. Або через те, що існуюча організація бізнес-процесів підприємства стає перепоною для подальшого розширення бізнесу. В таких умовах основним джерелом зростання прибутку може бути скорочення витрат. Тобто фінансова робота не зовні, а всередині компанії…


…В управлінському обліку стає можливим вираховувати неявні, або альтернативні витрати — це ресурси, витрачені (втрачені) в результаті прийняття будь-якого рішення та відмови від інших альтернативних варіантів. Зробити або не зробити, вкладати кошти чи ні — вже дві альтернативи. А будь-який вибір неухильно пов’язаний із втратами…


…Основою для самостійного розрахунку альтернативних витрат є концепція альтернативної вартості. Альтернативна вартість — вартість виробництва товару або послуги, яка вимірюється з точки зору втраченої можливості займатися найефективнішими з доступних, альтернативних видів діяльності, що вимагають такого самого часу або ресурсів і настільки ж ризикованих…»


Проф. Швиданенко Генефа, к. е. н. Пестрецова-Блоцька Ольга. «Бізнес- економіка: 9Z».


Хочете дізнатися більше? Замовити книгу можна за посиланням: https://www.tot.com.ua/business-book-9z

Comments


bottom of page