top of page

Як подолати проблему управління часом

Ви відчуваєте, що постійно працюєте, але не отримуєте бажаних результатів? Ви не одні. Це проблема, яку має подолати багато талановитих підприємців. Американський підприємець Джон Ремптон розповів в одному з інтерв’ю для Entrepreneur, як же подолати проблему управління часом. Джон Ремптон – підприємець, інвестор. Створив календар продуктивності та є засновником інтернет-платіжної компанії Due. Він виділив декілька основних помилок, яких допускають більшість управлінців.


Заперечування проблем із тайм-менеджментом


“Нарікання на те, що ви нічого не встигаєте, ніколи не додасть більше часу. Це просто на хвилину покращить ваше самопочуття, – написав Джон Машні у статті для Medium. – Але це вам дуже шкодить. Скарги на брак часу заважають вам зіштовхнутись з реальністю: щось зламалось”.


Припиніть говорити, що у вас немає часу на виконання справ. Натомість визнайте, що потрібно впорядкувати свій час і почніть експериментувати з техніками, які допоможуть досягти поставлених цілей.


Нехтування плануванням свого дня


“Для максимальної ефективності важливо планувати свій день. Не обов’язково знати, що будете робити щохвилини, але намагайтесь встановити щоденні цілі і розставити завдання в порядку важливості”, – пропонує Шонке Меддокс, експерт з управління часом.


Ввечері приділіть кілька хвилин на те, щоб викласти собі одяг і приготувати їжу на завтра.


Незалежно від того, чи використовуєте ви мобільний додаток з календарем чи від руки записуєте детальний список справ – планування дасть певну структуру вашого дня.


Дозволяти “терміновому” брати верх над “важливим”


Візьміть всі свої завдання та розставте їх у чотири квадранти:

  • Зробити першим. Це найважливіші завдання, які потрібно виконати сьогодні-завтра.

  • Планувати. Ті важливі завдання, що не є нагальними, ви можете розмістити в своєму графіку в календарі.

  • Делегувати. Якщо є базові справи, але не надто важливі, ви можете передати їх комусь іншому.

  • Не робити. Які з завдань є не важливими чи не нагальними? Видаліть їх зі своїх записів і додайте до списку: “я це зроблю, якщо матиму таку можливість”.


Неправильне делегування


Підприємці пишаються тим, що є майстрами на всі руки, але вам не потрібно бути залученим у кожний аспект свого бізнесу. Будьте в курсі того, що відбувається, залишайте своє его за дверима і делегуйте правильні завдання відповідним людям. Якщо у вас немає персоналу, то доручіть роботу спеціалістам-фрілансерам.


Негнучкість


Незалежно від того, наскільки добре спланований ваш день – щось може піти не так. Ось чому дуже важливо, щоб ваш календар мав певну гнучкість.


“Якось одного дня в мене все йшло за планом, аж поки якраз після ланчу високопоставлений клієнт не повідомив про деякі технічні проблеми з нашим програмним забезпеченням.


Ми з командою змушені були зупинитись працювати над тим, що робили, але, на щастя, я завжди залишаю одну годину після ланчу відкритою — і вона завжди заповнюється. Найчастіше тим, що я перевіряю робочі листи, спілкуюсь з командою чи розглядаю важливого клієнта, який не був у планах.” – розказує Ремптон.


Робота нон-стоп


Багато підприємців пишаються тим, що шалену кількість годин відводять на свій стартап. Наприклад, Ілон Маск, як відомо, працює 80 годин на тиждень. Але кожному потрібні перерви, щоб переорієнтуватись та поповнити ресурси.


Ваша перерва може бути не більше, ніж 10-хвилинна прогулянка, але намагайтесь не думати про роботу. Серйозно, змусьте себе зробити перерву та відключіться від мережі.


Експериментуйте з різними методами управління часом, поки не знайдете систему, яка найкраще підходить для вас. Це буде шлях певних проб та помилок, але, поки не навчитесь тайм-менеджменту, битва з годинником не закінчиться.

 

Comments


bottom of page