Ціноутворення: маркетинговий та економічний підходи

Відкритий тренінг

Місце проведення: м. Київ, вул. Еспланадна, (конференц-зал ТОТ)

Група: учасники з різних компаній

 Програма:  стандартна

8 240 грн*

Корпоративний формат

Місце проведення:  ваша територія

Група: учасники вашої компанії

 Програма:  адаптується та узгоджується із вами

Уточнюйте*

*При замовленні із сайту знижка 7% від вказаної ціни

*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів

Про тренінг

Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька

Тривалість: 2 дні (16 годин)

Напрям навчання:

Фінанси

Мова: українська, російська

Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат

Бонуси

  • розв’язки завдань

  • перелік літератури на тему тренінгу

  • робочий Excel-файл «Розрахунок ціни», призначений для розрахунку ціни

  • консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу

Опис

Кому:

маркетологам, менеджерам з продажів і по роботі з постійними клієнтами, категорійним і бренд-менеджерам, керівникам відділів збуту,  співробітникам планово-фінансових департаментів, що відповідають за бюджетування доходів, фінансовим аналітикам, експертам зі стратегічного планування, власникам малого та середнього бізнесу.

Ціль бізнес-тренінгу:

навчитись поєднувати на практиці маркетинговий і економічний підходи до ціноутворення для досягнення фінансово-економічних цілей компанії.

 

Після проходження тренінгу ви навчитесь:

  • визначати основні фактори, що впливають на ціноутворення

  • розуміти структуру ціни, використовувати програми по зниженню витрат

  • аналізувати економічну ефективність асортименту вашої продукції

  • розуміти сприйняття ціни споживачами, визначати економічну цінність товару та вимірювати цінову чутливість

  • використовувати методи оптимального представлення цін

  • будувати систему знижок з урахуванням психологічних прийомів ціноутворення

  • обирати цінову політику для різних видів ринків

  • розробляти та ефективно застосовувати цінові стратегії та цінову політику, що враховують фінансовий стан і цілі компанії

1. Основні фактори, що впливають на ціноутворення

  • Ціновий аналіз

  • Конкуренція

  • Поведінка покупців

  • Витрати

  • Інфляція і податки

  • Цінова еластичність

  • Психологічне сприйняття ціни

2. Структура ціни. Калькуляція і витрати

  • Поняття собівартість і витрати

  • Аналіз і принципи поділу витрат

  • Приклади програм по зниженню витрат

  • Аналіз економічної ефективності асортименту

3. Еластичність попиту за ціною. Максимізація виручки і прибутку

  • Поняття еластичності

  • Методи визначення цінової еластичності

  • Фактори, що впливають на чутливість покупця до ціни

  • Умови для максимізації виручки і прибутку

 

4. Сприйняття цін споживачами та методи представлення цін споживачам

  • Сприйняття цінових відмінностей

  • Економічна цінність товару / послуги та метод її розрахунку

  • Формулювання відносних цін

  • Вплив уявлення на сприйняття ціни

  • Фактори, що впливають на цінову чутливість споживачів

  • Вимір цінової чутливості

5. Практична методика оцінки наслідків зміни ціни

  • Практична модель визначення мінімально необхідної зміни обсягу продажів при зміні ціни

  • Критерії ефективності зміни ціни

6. Огляд видів знижок і їх економічна оцінка

  • Принципи застосування знижок

  • Порогові рівні зниження ціни

  • Економічна оцінка основних видів знижок

  • Побудова системи знижок

  • Психологічні прийоми ціноутворення

7. Цінова політика в залежності від типу ринку

  • Ціноутворення і структура ринку

  • Визначення виду ринку

  • Методи ціноутворення на різних типах ринку

8. Цінова політика і організація каналів просування продукції

  • Огляд і практичні приклади організації каналів просування продукції на основі досвіду роботи великих компаній-виробників

  • Побудова дистрибуційної політики

9. Ціноутворення в системі «виробник-дилер-споживач»

  • Формування цінової політики в системі «виробник-дилер-споживач»

  • Поведінка дилера

  • Наслідки для виробника і всієї системи

  • Заходи з боку виробника

10. Взаємозв'язок цінової і фінансової політики

  • Формування ефективної цінової політики, яка комплексно враховує фінансовий стан компанії, швидкість її розвитку, взаємини з клієнтами та постачальниками

  • Практична модель прогнозування фінансового стану

11. Цінові стратегії та умови їх застосування

  • Стратегія високих цін

  • Стратегія низьких цін

  • Стратегія усереднених цін

  • Стратегія знижок

  • Вибір стратегії, рентабельність, динаміка прибутків

  • Політика зміни цін

Програма

Резюме тренера

Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт з операційного, організаційного розвитку компаній і фінансового аналізу, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», співавтор економічного бестселера «Бізнес-економіка: 9Z».

Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.

Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: внутрішній фінансовий аудит; супровід виходу IT компаній на IPO; оцінка вартості компанії; постановка системи оперативного фінансового обліку; постановка систем управлінського обліку і бюджетування та багато інших. 

Адреса

вул. Євгена Сверстюка, 19
02660, Київ, Україна

Написати нам

Подзвонити нам

(044) 360-05-63
(095) 068 89 95
(098) 471 58 67